آخرین خبرها

کارخانه گوگرد بنتونیت دار ساوه

گوگرد بنتونیت دار ساوه | از کود گوگرد بنتونیت دار برای اصلاج خاک های قلیایی استفاده می شود. کارخانه گوگرد بنتونیت دار در سراسر کشور وجود دارد که کود گوگرد بنتونیت دار با درصدهای مختلف تولید می کنند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بصورت گرانوله تولید شده اند که قابلیت جذب راحتتر و سرعتر را به ریشه گیاهان داشته باشند. در منطقی که خاک و آب شوری دارد برای کاهش PH خاک یکی از بهترین گزینه ها استفاده از کود گوگرد بنتونیت دار می باشد.

جهت اطلاع از شماره تماس کارخانه گوگرد ساوه در اینترنت سرچ نموده و بصورت مستقیم با کارخانه در ارتباط باشید یا با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را در خرید کود گوگرد بنتونیت دار بصورت مستقیم از کارخانه جات ایران راهنمایی نمایند.

تولید انواع گوگرد بنتونیت دار در کشور

گوگرد بنتونیت دار در انواع مختلف در کشور تولید می شود که در تولید گوگرد بنتونیت دار از گوگرد معدنی و گوگرد پالایشگاهی به همراه بنتونیت کشاورزی استفاده میشود.

انواع گوگرد بنتونیت دار را می توان به چند دسته تقسیم بندی کرد که عبارتند از:

  1. گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار
  2. گوگرد گرانوله ۶۰ درصد
  3. کود گوگرد گرانوله بنتونیت دار ۵۰%

درباره کارخانه گوگرد بنتونیت دار ساوه

کارخانه کود گوگرد بنتونیت دار ساوه یکی از شرکتهای تولید کننده انواع گوگرد در ایران است که از دیرباز کار خود را در صنعت کشاورزی آغاز نموده است. برند تجاری کود پودر گوگرد ستاره با بیش از ۲۰سال تجربه در تولید پودر و گوگرد بنتونیت دار در حال فعالیت می باشند.

از محصولات این شرکت می توان به انواع کود گوگرد اشاره نمود که عبارتند از:

کود گوگرد بنتونیت دار ( ساری کود )

این کود  برای اصلاح خاک های قلیایی و آهکی و بهبود زمین کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و  در دو نوع زیر می باشد :

۶۵     % گوگرد    ۳۵    % بنتونیت

۵۰     % گوگرد    ۵۰    % بنتونیت

کود گوگرد گرانوله بنتونیت دار بصورت پاششی با کود پاش در زمین های زراعی و یا چالکود در سایه انداز درختان برای باغات استفاده می شود.

کود گوگرد پودری میکرونیزه کشاورزی

خاک به عنوان بستر اصلی کشت گیاه و نیز محیطی منحصر به فرد برای انواع حیات محسوب می شود. کمبود مواد آلی از یک سو و آهکی و قلیایی بودن اراضی کشاورزی، کاهش سطح حاصل خیزی خاک های زراعتی و بحرانهای زیست محیطی می شود . با توجه به اثرات مفید کاربرد گوگرد در طبیعت، استفاده از این محصول به عنوان کود و سموم برای از بین بردن ناهنجاری های خاک، نقش به سزایی دارد.

گوگرد به علت دارا بودن خاصیت قارچ کشی، خاک را ضد عفونی می کند. گوگرد بعد از ازت، فسفر، پتاس، چهارمین عنصر پر مصرف برای گیاهان به شمار میرود. مصرف گوگرد باعث پایین آمدن ( PH ) خاک شده و این امر دسترسی گیاه را به عناصر ذخیره شده در خاک آسان می کند.

کود گوگرد پودری ساوه دارای خلوص پایینتر از کود گوگرد پالایشگاه خانگیران سرخس می باشد به همین دلیل در بین کشاورزان کمترین مصرف را برای کشاورزی دارد.

گوگرد گرانوله خالص ۱۰۰ %

یکی دیگر از محصولات شرکت ساده تولید گوگرد خالص بصورت گرانوله می باشد به طوری که این نوع گوگرد کاملا خالص بوده و به شکل گلوله های توپی تولید و روانه بازار میگردد.

شرکت های پخش کننده کود گوگرد بنتونیت دار در ایران

شرکت های مختلفی وجود دارد که کود گوگرد بنتوینت دار  تولید شده توسط تولید کنندگان گوگرد را در سراسر کشور به خریداران عرضه می کند

می توان برای خرید آن به فروشگاه عرضه کود و سم و نهاده های کشاورزی مراجعه کرد و چه جایی بهتر از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین که فروشنده کود گوگرد بنتونیت دار و گوگرد میکرونیزه هستند،

و به راحتی بنتونیت دار و دیگر محصول گوگرد را که مستقیم از شرکت تولید کننده آن تهیه نموده را به دست شما مشتریان عزیز می رساند.

قیمت گوگرد بنتونیت دار ساوه

گوگرد بنتونیت دار ساوه به صورت عمده به همکاران توزیع و پخش اعلام می شود. این امر کمک می کند تا بتوانند بسته به نیاز بازار شهرشان قیمت مصرف کننده را اعلام کنند.

یکی از کارهای مراقبتی و البته تقویت محصولات کشاورزی هم درختان و هم غلات و هر محصول زراعی استفاده کود های گیاهی، شیمیایی و دامی است. کود گوگرد هم یکی از پر مصرف ترین کودهای پایه پیش کشت و در زمان کشت می باشد.

کودهای گوگرد ساوه تولید شده از کود گوگرد معدنی می باشد به همین دلیل دارای خلوص پایینتر است به همون نسبت هم قیمت آن متفاوت می باشد.

کودهای گوگرد ساوه بسته به نوعشان و درصد خلوص و میزان گوگرد و بنتونیت در آن قیمت گزاری می شود جهت اطلاع از قیمت گوگرد ساوه و انواع آن با کارشناسان مرکز فروش این کود می توانید تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *