آخرین خبرها

قیمت کود گوگرد بنتونیت دار خانگیران

امروزه این محصولات به دلیل پایین آوردن پی هاش خاک و تسریع عمل فتوسنتز قیمت کود گوگرد بنتونیت دار را که با مارک های مختلف مثل خانگیران هستند را بالا برده است. البته باید این موضوع را دانست که در پودر شدن یا گرانوله بودن این محصولات از یکدیگر متفاوت می شوند از این رو خرید کود گوگرد بنتونیت دار را دچار نوسان کرده است.

این کالا باید از مراکز معتبری این کود گوگرد دار تهیه شود زیرا که در بخش مهمی و شرایط مشخصی برای استفاده از آن استفاده می شود و بی کیفیت بودن آن موجب خراب شدن و آسیب دیدن گیاه و محصولات شما می شود.

گوگرد بنتونیت دار چیست

این ماده مهم و کاربردی باعث افزایش حلالیت عناصر مختلف خاک می شود و سوال گوگرد بنتونیت دار چیست را برای مشتریان آسان کرده‌ است از این رو گوگرد های بنتونیت دار را که خاصیت ضدعفونی کننده‌ دارند را مورد استفاده قرار داده‌ است که اکسیداسیون کردن گوگرد را بر عهده بنتونیت قرار داده‌ است که با جذب رطوبت علاوه بر متورم شدن، متلاشی می شود.

این محصول توسط جهاد های کشاورزی و زیر مجموعه آن قابل تایید است و می دانیم که بنتونیت نوعی خاک رس است که از کانی های متورم شده‌ تشکیل شده‌ اند و به آن در گذشته گل سر شور گفته‌ می شده‌ است که برای شست و شوی سر نیاز اساسی نسل های قدیم بوده‌ است.

زود جذب بودن بنتونیت باعث آن شده‌ است کاربرد وسیعی داشته باشد که ترکیب آن با گوگرد، گوگرد بنتونیت دار را می سازد که درصد خاصی از ترکیبات معدنی را می سازند از این ترکیب برای کنترل و کاهش قلیایی شدن خاک مورد استفاده قرار می گیرد.

بنتونیت ها باعث افزایش سرعت اکسیداسیون گوگرد خواهد شد و علاوه بر کاهش قلیایی شدن خاک نیاز گیاه را از گوگرد تشخیص خواهد داد و دارای مزایای زیادی هستند که به آن ها اشاره می کنیم در ابتدا به رفع کمبود کود گوگرد مورد نیاز گیاه می پردازد از این رو باعث اصلاح ph خاک های شور و قلیایی و آهکی می شود و در ادامه باعث افزایش حلالیت عنصرهای کم مصرف و پرمصرف می شود.

با استفاده از این کود مصرف و استفاده از کودهای فسفاته و ازته را کاهش می دهیم از این جهت که کارایی کودهای ازته را بیشتر می کند و کمکی است برای بهبود عملکرد آن مفید است البته باید این مهم را دانست که خاک های قارچ زی را تماما از بین می برد و مانع گسترش و نفوذ آن ها می گردد و در کنار آن منتهی به کاهش تجمعات نیترات در محصولات کشاورزی شده‌ است.

این کود باعث ضدعفونی کردن و کمک به کاهش مصرم سموم در کشاورزی می شود پس طبیعتا باعث کنترل و جلوگیری از میکروب ها و باکتری های خاک می شود.

گوگرد بنتونیت دار جنوبگان

در استفاده و مزایای کود های گوگرد بنتونیت دار افزایش مقاومت گیاه را در برابر سردی و گرما در پیش دارد که برند جنوبگان با تولید این محصولات تمامی جوانب و استاندارد ها را نیز رعایت کرده است اما به کل در فرایند تشکیل گوگردهای بنتونیت دار ترکیب گوگرد و بنتونیت در حرارت های مختلف بدست می آید و از این رو گوگرد به تنهایی در مراتع وجود دارد و گوگرد ها را در معادن آن ها استخراج می کنند.

البته روش دیگری برای تولید گوگرد وجود دارد که از فرایند های شیمیایی استفاده می شود و پالایشگاه ها این مهم را در دست دارند و از ترکیب بنتونیت با گوگردی که تولید شده‌ است گوگرد بنتونیتی دار را تشکیل می دهد و برندهای مختلفی آن ها را به عرصه تولید گذاشته‌ اند.

گوگرد های بنتونیت دار دارای انواع مختلفی هستند که به سه نوع پودری، گرانوله و پاستولی تقسیم می شوند که البته میزان خلوص ترکیب گوگرد نیز در عملکرد آن متفاوت است باید دانست‌ که این محصول میزان استفاده از نیتروژن و جذب فسفات و مواد معدنی را بالا برده‌‌ و به نوعی کمک کننده‌‌ خوبی برای یاری رساندن‌ گیاهان در شرایط آب هوایی مختلف است.

بنتونیت گوگرد

قیمت محصولات کشاورزی معمولا بسته‌ به میزان و نوعی که مورد استفاده است متفاوت می شود از این رو بنتونیت گوگرد با توجه به ترکیبات داخلی آن و بسته‌ بندی های آن دارای قیمت های مختلفی است که در بسته‌ بندی ۲۰ ۲۵ ۳۰ کیلوگرم به مشتریان ارائه می شود از این رو در بازارهای امروزی با توجه به نوع خرید و فروش و استفاده ایی که از آن ها می شود متفاوت خواهد‌ شد.

برای داشتن‌ محصول مناسب باید گوگرد آن را به صورت حرفه ایی مورد بحث و آزمایش و بررسی قرار داد که میزان خلوص گوگرد از تراز متوسطی برخوردار باشد و رطوبت آن حفظ شده‌‌ باشد و عناصر مختلف ترکیبی آن در میزان تاثیر گذاشتن‌ آن اختلاف و خطا ایجاد نکند زیرا این کار تحت واسطه مستقیم خرابی به بار آوردن محصولاتی است که شاید متخصصین و کشاورزان سالیان سال برای آن ها زحمت کشیده‌ اند.

گوگرد ها یک ریز مغذی قوی و سرشار از خاصیت هستند که گیاهان را در مراحل رشد یاری می دهد و آن ها را در برابر فشارها و عواملی که آزر دهنده‌ آن هاست کمک کند تا به حد قابل توجهی از رسیدن‌ آسیب های احتمالی به گیاه جلوگیری شود بنابراین به مرور زمان با استفاده از این کود گیاه و خاک حاصله آن را مرطوب نگه می داریم و فسفر و پتاسیم آن به واسطه های مختلف موجب زود جذب شدن‌ مواد معدنی و گوگرد خواهد شد.

تولید کننده بنتونیت

در تولید این ماده که امروزه بسیار کاربردی واقع شده‌ است توانایی بهره برداری و تولید آن توسط تولید کنندگان بالا رفته‌ است و بنتونیت باعث شده‌ است تا این پکیج کامل و مقوی خاک و محصولات کشاورزی دستخوش عوامل مختلفی باشد که آن را از اتفاقات طبیعی و عواملی که بوجود آورنده‌ مشکلات و بیماری های گیاهان است دور می کند و مواد مغذی و مورد نیازی که در این ترکیب وجود دارد مستلزم مواردی است که آن را با دیگر محصولات کشاورزی متغیر می کند.

در این راستا با نگاهی گذرا و دید و بررسی زیادی که توسط متخصصین و کارشناسان حوزه کشاورزی داشته‌ اند بر آن شدیم که این ترکیب را با تمامی توان به میدان آورده‌ و برای عموم مردم و کشاورزان زحمت کش ارائه دهیم و حقیقتا با توان بالایی که داریم توانسته‌ ایم به بهترین و باکیفیت ترین بخش و نکته دست یابیم و محصولات را در بازارهای داخلی و خارجی در بالاترین سطح خود هم از لحاظ بسته‌ بندی های مقاوم برای جلوگیری از پاره شدن‌‌ و هم بسته‌ بندی ها زیبای آن در تولید و پخش این محصول کوشا باشیم. برای تهیه این محصول می توانید به سایت ما مراجعه کنید و سفارشتان را ثبت کنید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *