آخرین خبرها

فروش ویژه کود سولوپتاس مشهد

کود سولوپتاس  مهشد حاوی مقدار زیادی گوگرد و پتاسیم است، عناصر بسیاری در این کود ترکیب گشته تا آن را از مواد مغذی مورد نیاز گیاه غنی کنند. این نوع کود تقریبا فاقد کلرید بوده و تنها ۰٫۶ درصد از این ماده درون آن موجود است. همچنین کود سولوپتاس مشهد هیچگونه نیتروژنی نداشته و این مسئله تا حد زیادی این امکان را فراهم می کند که پتاسیم موجود در کود بتواند نبت N به K را حفظ کرده و موجب افزایش رشد گیاه شود.

با توجه به فواید و ترکیبات کود سولوپتاس مشهد استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است، به همین دلیل امروزه کود سولوپتاس مشهد توسط تعداد زیادی شرکت پخش کود در دسترس کشاورزان قرار می گیرد.

فرایند تولید انواع کود سولوپتاس

کود سولوپتاس مشهد با توجه به فرمولاسیون خاصی توسط مهندسین بسیار خبره ای که دارای تحصیلات آکادمیک می باشند تولید می شود. این نوع کود شامل عناصر زیر بوده که برای گیاهان بسیار مفید و ضروری است.

  • غنی شده از پتاسیم و فاقد نیتروژن: با توجه به آزمایشات متعددی که توسط گیاه شناسان انجام گرفته دریافته اند نیترات تاثیرات منفی زیادی روی به عمل آمدن میوه دارد، اما کود سولوپتاس مشهد فاقد این عنصر بوده و به همین دلیل نیز تعاونی های کود فروش ویژه کود سولوپتاس مشهد را هنگام فصل کاشت محصولات کشاورزی آغاز می کنند.
  • فاید کلرید: کلرید یکی از عناصری است که در صورت افزایش مقدار آن ممکن است صدمات بسیار زیادی به گیاهان کشاورزی وارد کند.
  • شاخص نمک بسیار کم: شوری یکی از عواملی است که می تواند محصولات کشاورزی را به شدت تحت تاثیرات منفی خود قرار دهد. این ماده در خاک می تواند صدمات جبران ناپذیری به گیاه وارد سازد اما خوشبختانه کود سولوپتاس مشهد عاری از ماده بوده و حتی دوام و مقاومت گیاه را در برابر چنین عواملی بالا می برد.

شرکت پخش کود سولوپتاس مشهد

کود سولوپتاس مشهد همانطور که در بالا گفتیم دارای خواص و فواید زیادی می باشد، به همین دلیل تقاضای آن بالا بوده و توسط شرکت های پخش کود زیادی در لیست فروش ویژه کود قرار می گیرد.

برای استفاده از این کود بهتر است ابتدا مخزن سم پاشی را تا دو سوم از آب پر کنید و سپس با توجه به هر ۱۰۰ لیتر آب ۱۰ کیلوگرم از این کود را درون آب بریزید، پس از آن مخزن را تا سر پر کنید. توجه داشته باشید که بعد از افزودن کود به آب تا زمان کود پاشی مدام می بایست محلول خود را هم بزنید. به این شکل می توانید نتیجه بهتری نیز به دست آورید.

سخن آخر

با خواندن مطالب بالا مطمئنا شما نیز به اهمیت زیاد کود سولوپتاس مشهد پی برده اید. دقت کنید برای خرید این کود حتما از تعاونی ها و شرکت های معتبر پخش کود اقدام کنید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

پخش عمده مرغوب ترین کود سولوپتاس خارجی در بازار

کود ارگانیک سولوپتاس خارجی از بهترین و مطلوب ترین انواع کود برای پرورش گیاه است که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می شود و از کیفیت و مرغوبیت بالایی بهره من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *