آخرین خبرها

شرکت پخش کود سولوپتاس سیب زمینی

کود سولوپتاس سیب زمینی جزو پر اهمیت ترین موادی است که برای تغذیه سیب زمینی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کود باعث می شود که رشد گیاه افزایش یابد، باید بگوییم که گیاهان برای رشد به موادی مانند پتاسیم، منیزیم، کلسیم، فسفر و نیتروژن احتیاج دارند.  از این رو استفاده از کود های شیمایی برای رساندن این املاح به گیاه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

با توجه به فواید بسیار زیاد کود سولوپتاس سیب زمینی این نوع کود در بازار فروش بسیاری داشته و اغلب کشاورزانی که در زمینه کاشت سیب زمینی فعالیت دارند از آن استفاده می کنند.

مشخصات کود سولوپتاس سیب زمینی

کود سولوپتاس سیب زمینی با توجه به مشخصات و مزایای زیادی که دارد توسط شرکت پخش کود به وفور در سراسر ایران توذیع می گردد. این کود را می توان در خاک های شور نیز مورد استفاده قرار داد و محدودیتی برای استفاده از آن در انواع خاک وجود ندارد.

علاوه بر آن کود سولوپتاس سیب زمینی باعث می شود که ایمنی گیاهان نسبت به عواملی مانند سرما و گرما افزایش پیدا کند. همچنین این نوع کود موجب مقاومت بیشتر گیاهان در برابر بیمار ها و آفت های کشاورزی می شود.

کود سولوپتاس سیب زمینی به تقسیم سلولی گیاهان برای تولید و ساخت غده های باکیفیت بیشتر کمک می کند. پتاسیم یکی از موادی است که امکان جذب آسان املاح معدنی درون خاک را برای گیاهان فراهم می کند که به وفور در این نوع کود وجود دارد.

کود سولوپتاس سیب زمینی دارای قابلیت حلالیت بالایی بوده و به همین دلیل می توان آن به روش های مختلفی مانند آبیاری قطره ای یا سم پاشی به صورت محلولی استفاده کرد.

خرید کود سولوپتاس سیب زمینی کیلویی

خرید کود سولوپتاس به علت تاثیر بسیار زیادی که در رشد گیاهان دارد بسیار حائز اهمیت است. این کود یکی از مهم ترین عواملی است که در بالا بردن کیفیت و بهبود غده سیب زمینی می بایست مورد استفاده قرار داد.

درون این کود مقدار زیادی پتاسیم وجود دارد، این ماده برای جذب املاح معدنی و غنی شدن گیاهان بسیار مفید بوده و از همان روز های ابتدای رشد سیب زمینی به شدت مورد نیاز است.

سخن آخر

با توجه به اینکه زمین هایی که برای کشت سیب زمینی استفاده می شوند دارای خاکی بسیار سبک بوده و خاک آنها معمولا به شدت کمبود پتاسیم دارند، دقت کنید در صورتی که سیب کمبود پتاسیم داشته باشد شاخه و ساقه سیب زمینی بسیار ضعیف بوده و حتی در قسمت حاشیه برگ ها مقداری سوختگی مشاهده می شود. پس با این وجود می توان به اهمیت زیاد کود سولوپتاس سیب زمینی پی برد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

پخش عمده مرغوب ترین کود سولوپتاس خارجی در بازار

کود ارگانیک سولوپتاس خارجی از بهترین و مطلوب ترین انواع کود برای پرورش گیاه است که به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی تهیه می شود و از کیفیت و مرغوبیت بالایی بهره من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *