آخرین خبرها

قیمت خرید بهترین کود سولفات آمونیوم ازبک در سال ۱۴۰۰

کود سولفات آمونیوم ازبک به نام آیوپاک آن ammonium tetraoxosulfate (VI) شناخته می شود. آمونیوم سولفات، نوعی نمک معدنی می باشد که با مصارف صنعتی است. مهم‌ترین مصرف آن به عنوان کود کشاورزی می‌باشد, و شامل ۲۱ درصد نیتروژن و ۲۴ درصد سولفور است

قیمت خرید بهترین کود سولفات آمونیوم ازبک در سال 1400

بررسی کود سولفات آمونیوم برای فراوری بهتر گوجه

بررسی کود سولفات آمونیوم برای فراوری بهتر گوجه کود سولفات آمونیوم ازبک، برای تشکیل و تکامل بذر گوجه مفید است و برای رشد سریع تر و با کیفیت تر گیاه سودمند می باشد این کود باعث بهبود شکل گوجه نیز می شود. با توجه به آزمون خاک توصیه می شود به میزان ۱۵۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم سولفات آمونیم را در بازه های زمانی مهم سیکل رشدی گیاه گوجه فرنگی تقسیم و مصرف کنید.

البته دقت نمایید استفاده بی رویه و بیش از حد این کود باعث ایجاد حساسیت در گوجه فرنگی خواهد شد بنابراین با توجه به نیاز گیاه و شرایط خاک اقدام به استفاده از این محصول نمایید. لازم به ذکر است که این کود تامین کننده نیتروژن گیاه است و برای بهبود رشد رویشی موثر تر است فسفات آمونیم تامین کننده فسفر و نیتروژن است که باعث افزایش رشد ریشه نیز می گردد.

طی آزمایشات انجام شده محققین دریافتند که در کشت هیدروپونیک گوجه فرنگی افزودن سولفات آمونیوم باعث افزایش عملکرد گوجه فرنگی شده است که این افزایش عملکرد به صورت معنی داری با تیمار شاهد تفاوت داشته است. در تحقیقی که بر روی علف هرز Orobanch گوجه فرنگی انجام شد، محققین دریافتند که کاربرد کود سولفات آمونیوم باعث کاهش اتصال این علف هرز به گوجه می‌گردد. اربانچ یک علف هرز انگلی است که به شدت در مزارع گوجه خسارت زاست.

در برخی موارد نیز برای مبارزه و رفع آفات و بیماری ها از سولفات آمونیوم استفاده می شود. همچنین کود سولفات منیزیم نیز مزایای بسیاری دارد. گوجه از گیاهانی به شمار می آید که از میزان ویتامین C یا اسیداسکوربیک بالایی برخوردار می باشد افزودن آمونیوم سولفات به افزایش محتوای این ویتامین در گیاه گوجه کمک می کند در مزارعی که حد متعارف و لازم این کود بکار رفته بود ویتامین سی موجود در گوجه با افزایش همراه بوده است.

کود سولفات آمونیوم دارای منبع نیتروژن است و باعث افزایش کروفیل در گیاه می شود. کلروفیل در سبزینگی و فتوسنتز گیاه نقش دارد.

سفارش مستقیم بهترین کود سولفات آمونیوم ازبک

سفارش مستقیم بهترین کود سولفات آمونیوم ازبک در خرید و فروش اینترنتی کود سولفات آمونیوم ازبک، شرایط و تخفیفات ویژه ای برای خریداران درنظر گرفته می‌شود و اگر شما قصد خرید عمده دارید، این روش بهترین کار برای سودآوری بیشتر است. علاوه بر این دسترسی راحت و محصول درجه ۱ و انتخاب آسان بدون صرف زمان زیاد یکی دیگر از ویژگی های این نوع خرید می‌باشد.

خرید مستقیم انواع کود کشاورزی با مناسب ترین قیمت از مراکز پخش و توزیع عمده این محصولات و یا مراجعه شرکت های واردکننده و کارخانه های تولید کننده آن‌ها امکان پذیر می‌باشد. با خرید از این مراکز واسطه ها حذف می‌شوند و قیمت خرید کاهش می‌یابد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *