آخرین خبرها

تولید کننده کود گوگرد پودری

کود گوگرد پودری یکی از انواع کودهای پالایشگاهی گوگرد است که با روش های خاص فرآوری شده و در اختیار کشاورزان قرار می گیرد. گوگرد یکی از عناصر لازم و ضروری است که گیاهان برای رشد خود به آن نیاز دارند. به خصوص که تمام گیاهان قابلیت انتقال گوگرد را ندارند و به همین دلیل باید باید از ابتدای رشد تا انتهای زمان بهره برداری از آن ها، میزان گوگرد مورد نیاز برای آن ها تامین شود.

تولید کننده کود روش های مختلفی برای تولید کود دارد و انواع مختلفی از ان را تولید می کند که نوع کود گوگرد پودری یکی از آن ها است. میزان خالص و مرغوب بودن این کود بستگی به تولید کننده و روش فرآوری آن دارد، اما در کل نوع پودری موارد مصرف خاص خود را دارد و کشاورزان می توانند از این نوع کود با توجه به مزایای آن استفاده کنند.

کود گوگرد پودری

مزایای مصرف کود گوگرد پودری

یکی از بهترین مزایای کود گوگرد پودری این است که از این نوع کود به میزان فراوانی تولید می شود و در بازار موجود است. رایج ترین نوع کود پالایشگاهی گوگرد که بیشترین میزان ناخالصی از مواد معدنی مضر را دارد، نوع پودری آن است که در کشاورزی استفاده های مختلف دارد. به عنوان مثال پودر کود گوگرد را به عنوان آفت کش در باغ های انگور و زردآلو استفاده می کنند.

اضافه کردن کود گوگرد پودری به خاک باعث اصلاح خاک های قلیایی و آهکی نیز می شود. همچنین عنصر گوگرد برای رشد گیاه یکی از چند عنصر اصلی و اولیه به شمار می رود و مشکل زرد شدن برگ گیاهان را نیز برطرف می کند.

البته باید توجه داشته باشید که پخش مستقیم کود گوگرد باعث جذب شدن این عنصر در گیاهان نمی شود و به صورت نامحلول است. برای این که گیاهان بتوانند این عنصر را جذب کنند باید توسط میکروارگانیسم های خاک اکسید شود و به سولفات تبدیل شود که قابل جذب برای گیاهان است.

 کود گوگرد پودری

پخش مستقیم کود گوگرد پودری

تولید کننده کود، محصولات خود را به صورت با واسطه یا بدون واسطه به فروش می رساند. بدیهی است که کود گوگرد پودری که به صورت بدون واسطه خریداری می شود، قیمت بسیار پایین تری دارد. از طرف دیگر پخش مستقیم کود باعث می شود تا خریداران با خیال راحت تری کود گوگرد مورد نظر خود را خریداری کنند. زیرا وقتی تولید کننده کود را بشناسیم کیفیت کود تولید شده توسط آن ها را نیز می دانیم.

کود گوگرد فواید بسیاری برای سلامت و رشد گیاهان دارد و یکی از ملزومات به شمار می رود. در میان انواع مختلف آن نوع پودری آن کاربرد بسیاری دارد و به وفور در بازار پیدا می شود. خرید مستقیم این کود از تولید کننده مزایای بسیاری دارد و با کمترین قیمت خواهد بود.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *