آخرین خبرها

تولید گوگرد میکرونیزه کشاورزی

تولید گوگرد میکرونیزه کشاورزی، دارای اهمیت فراوانی است.  این کود  یک تامین کننده برای گیاه است و موجب نابودی آفت‌ها نیز می شود.

گوگرد به واسطه  قارچ کشی، موجب ضدعفونی خاک و زمین های کشاورزی می شود. میخواهیم عناصر مورد نیاز خاک را به ترتیب بررسی کنیم، بعد نیتروژن (ازت)، فسفر و  پتاس در رتبه چهارم، گوگل قرار دارد که برای گیاه، بسیار مهم و ضروری است.  گوگل با کربنات موجود در خاک ترکیب شده و Ph خاک را کاهش میدهد. مبنی بر بررسی‌های کارشناسان که ثابت کرده، برای از بین بردن کرم سفید ریشه، حشرات موزی و حفظ گیاهان تولید گوگرد میکرونیزه کشاورزی ضروری و الزامی است. دقت کنید زمانی که ph خاک کاهش می‌یابد عناصر غذایی مورد نیاز گیاه راحت تر در اختیار آن قرار می گیرد.

گوگرد تشکیل پروتئین را به همراه دارد ، بیشتر گوگرد موجود در برگ گیاه قرار دارد. به جرأت می‌توان گفت گوگرد نقش مهمی در ساخت روغن، پروتئین و بهبود کیفیت محصولات کشاورزی دارد.  متابولیسم گیاه بنا بر وجود گوگرد به خوبی و به سرعت بیشتری انجام می شود. بر اساس اطلاعات به دست آمده، خلوص در گوگرد میکرونیزه کشاورزی بالا بوده و دارای ذرات ریز و یکدست است، که هنگامه کود پاشی مشکلی را ایجاد نمی کند.  میکرونیزه درصد خلوص ۹۹.۵ را شامل می شود.

ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را در مورد تولید گوگرد میکرونیزه کشاورزی برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید.

فرآیند تولید گوگرد میکرونیزه کشاورزی

سه روش برای تولید گوگرد میکرونیزه وجود دارد که شامل  موارد زیر می شود:

استخراج رسوبات گوگرد  به روش فراش یا سبک سیسیلی است، که در روش مربوطه استخراج گوگرد از رسوبات آهکی صورت می گیرد.  در فرایند فراش گوگرد از رسوب هایی که در عمق لایه های آهکی حاوی  گوگل هستند،  استخراج می شود.

فرایند کلاوس که موجب استخراج گوگرد می شود. بعد از اینکه از نفت و گاز H2s  زدوده شد، H2s  استخراج شده در واحد بازیابی به عنصر گوگرد تبدیل می شود.

تولید  گوگرد از  پیریت  حرارت داده شده تا دمای ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد در فرایند outokumpu  صورت می گیرد.

فروش ویژه گوگرد میکرونیزه کشاورزی

گوگرد میکرونیزه کشاورزی مربوط به کشور ایران و سایر کشورهای خارجی است.  گوگرد میکرونیزه به دلیل داشتن خاصیت و قابلیت های فراوانی که دارد برای کشاورزی بسیار حائز اهمیت بوده و در واقع برای گیاهان و زمین‌های کشاورزی الزامی است. باید گوگرد میکرونیزه حتماً استفاده شود تا کشاورزان بتوانند محصولات بیشتری با کیفیت بهتر تولید کند.

با توجه به مطالب فوق دریافتیم گوگرد میکرونیزه برای کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و کشاورزی را از نظر کمیت و کیفیت بهبود می بخشد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *