آخرین خبرها

فروشنده کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵%

فروشنده کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵% موظف است، محصولات خوب و استاندارد را در اختیار مشتری بگذارد و از فروش کودهای غیر استاندارد خودداری کند. در کود گوگرد ماده‌ای به نام بنتونیت وجود دارد، که این مواد، آب و خاک را جذب کرده و زمانی که  به واسطه جذب آب متورم شد و متلاشی شده، که این متلاشی شدن گوگرد را به قطعات ریزی تبدیل میکند. عملکرد مورد نظر، اکسیداسیون گوگرد را سرعت می بخشد.  گوگرد سبب پروتئین سازی می شود، که برای متابولیسم گیاه بسیار مهم است. می‌توان گفت، گوگرد در تمام قسمتهای گیاه وجود دارد، اما بیشترین مقدار آن در برگ است. زمانی که گوگل وارد خاک می شود، کربنات خاک تمایل دارد، با گوگرد شود،  که نتیجه این ترکیب کاهش ph خاک است. توجه داشته باشید جذب گوگرد توسط ریشه بسیار راحت است، چون این کود در درون آب و خاک حل نمیشود.

در این مقاله قصد داریم نکاتی را در رابطه با کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵٪ در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

 نکاتی درباره استفاده از کود گوگرد بنتونیت دار

امروزه کود های گوگرد، برای کشاورزی بسیار حائز اهمیت است و گوگرد موجود در آن سبب اصلاح خاک های اسیدیته می شود. دقت کنید همانطور که گفته شد،  یکی از عناصر مهم و مورد نیاز گیاه گوگرد است. بعد از نیتروژن، فسفر و پتاسیم، گوگرد چهارمین عنصری است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.  گوگرد خاکهای شور و قلیایی را اصلاح میکند و پروتئین سازی گیاه را به همراه دارد. گیاهی  که توسط گوگرد تغذیه می شود، شاداب و زیباتر است.   گوگرد گرده را افزایش داده و از افزایش آفت ها، بیماری های میکروبی و قارچ ها جلوگیری می کند.

در هنگام مصرف کود گوگرد باید به نکات زیر توجه کنید:

  1. هر چقدر بافت خاک، رسی تر باشد. میزان بیشتری گوگرد می طلبد، بنابراین مصرف گوگرد افزایش می‌یابد.
  2. زمین باید یکسال قبل از اقدامات کشاورزی و باغبانی به گوگرد آغشته شود.
  3. میزان مصرف گوگرد بسته به زیاد بودن ph خاک، افزایش می یابد.
  4. گوگل باید یک بار در سال مصرف شود.

دقت کنید، قطعا گوگرد کشنده ی آفت نیست، بلکه بر اساس بوی نامطبوعی که دارد آفت را از گیاه دور میکند. بنابراین  برای از بین بردن آفت  نباید به مصرف خیلی زیاد گوگل روی بیاوریم،  زیرا به مرور زمان برگ گیاه دچار سوختگی میشود.

مراکز پخش گوگرد بنتونیت دار ۷۵٪

مرکز پخش کود گوگرد زیادی وجود دارد که تولید، توزیع و پخش کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵٪ را بر عهده دارند. فروشنده کود گوگرد، باید کودهای مناسب و استاندارد را تولید و پخش کنند، زیرا فروش و استفاده کودهای نامناسب پیامدها و آثار زیانباری را به همراه دارد. قبل از خرید کود گوگرد، اطلاعات لازم را درباره کیفیت گوگرد و مرکز پخش کود کسب کنید.

با توجه به مطالب فوق دریافتیم که کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵٪  باید بر اساس محصول کشاورزی و بر اساس محیط کشاورزی مصرف شود.  دقت کنید،  گوگرد خاصیت کشندگی آفات را ندارد، بلکه فقط با ایجاد بوی نامطبوع آفات را دور نگه می دارد. استفاده بی رویه از کود گوگرد بنتونیت دار ۷۵٪ سبب، آسیب به گیاه می شود و سوختگی برگ را  به همراه دارد.  بنابراین سعی کنید به مقدار کافی از کود گوگرد استفاده کنید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *