آخرین خبرها

پخش کود گوگرد گرانوله بنتونیت دار

کود گوگرد گرانوله بنتونیت دار| در کود گوگرد، بنتونیت ای که استفاده شده است نقش مهم و حائز اهمیتی در رابطه با فرایند اکسیداسیون گوگرد در خاک و جذب آب دارد.  بنتونیت این قابلیت را دارد با جذب رطوبت، متلاشی شده یا به عبارت دیگر منفجر شود. که این فرآیند و روند متلاشی شدن سبب می‌شود گوگرد به ذرات ریزی تبدیل شده و سرعت اکسیداسیون گوگل افزایش می یابد علت اینکه گوگرد به راحتی در دسترس ریشه قرار می گیرد، این است که به تنهایی در آب یا خاک حل نمی‌شود. گوگرد به میزان قابل توجهی در اجزای گیاه خصوصا در برگ وجود دارد، که از اجزای تشکیل دهنده پروتئین در گیاه است. برای تشکیل ویتامین‌های ضروری این مواد نقش و جایگاه مهمی برای متابولیسم گیاه دارد. ترکیب شدن گوگرد با کربنات خاک سبب می شود ph خاک کاهش یابد.  دقت کنید گرانولی که در کود بنتونیت دار وجود دارد، دارای ذرات بسیار ریزی است. این کود دارای مواد متورم شونده است.

ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را در رابطه با پخش کود گوگرد بنتونیت دار برای شما عزیزان شرح دهیم.  با ما همراه باشید.

 کود گوگرد گرانوله بنتونیت دار

 مهمترین کاربرد کود گوگرد گرانوله بنتونیت دار

اجزای این محصول شامل مقدار کمی یعنی ۱۵٪بنتونیت و ژئولیت، ۷۵٪ گوگرد خالص و  مابقی مواد موجود یک جذب کننده قوی برای رطوبت است.  تمامی فواید و خواص غذایی و اصلاح خاک مورد نیاز گیاه را، همانند گوگرد میکرونیزه دارا است.  بنتونیت و ژئولیت موجود در آن علاوه بر خاصیت ضدعفونی کننده و از بین بردن عناصر سنگین خاک به دلیل داشتن مواد جذب کننده رطوبت، موجب اصلاح شدن بافت فیزیکی خاک شده و  دوره های آبدهی را کاهش می دهد.  دانه بندی و شکل فیزیکی کود گوگرد گرانوله بنتونیت دار سبب شده که نیروهای انسانی به راحتی از آن استفاده کنند و دلیل آسان تر شدن استفاده این کود برای نیروهای انسانی این است که، گرد و غبار در زمان پاشش توسط کود پاش بر روی خاک و گیاهان نمی نشیند. پاشیدن این کود به وسیله بیل هم امکان پذیر است و کشاورزان می‌تواند این گوگرد گرانوله بنتونیت دار را به وسیله بیل در زمین‌های خود بپاشند.  بنتونیت موجود نقش مهم و حائز اهمیتی در روند اکسیداسیون شدن گوگل در خاک دارد. کود گوگرد بنتونیت دار گرتنوله مواد غذایی ثبت شده در خاک را آزاد می‌کند، در فرایند فتوسنتز نقش بسزایی دارد و رویش گیاهان را افزایش می دهد‌،  کود گوگرد گرانوله بنتونیت دار باعث می‌شود در برابر سرما مقاومت گیاه افزایش یابد.

خرید مستقیم کود گوگرد گرانوله بنتونیت دار کیلویی

این کود را میتوانید از طریق سایت های اینترنتی، کارخانه های مربوطه و مراکز خرید مستقیم کود های کشاورزی خرید داری کنید.  توجه داشته باشید قبل از خرید گوگرد گرانوله بنتونیت دار کیفیت و قیمت آن را نظر بگیرد و بدون کسب اطلاعات و مشورت گرفتن، کود نامناسب را انتخاب نکنید،  چون استفاده از کود نامناسب آسیب جبران نا پذیری را برای گیاه به همراه دارد.

با توجه به مطالب فوق دریافتیم که پخش گوگرد بنتونیت دار، خاصیت و کاربرد های زیادی برای گیاه و خاک دارد، بنابراین در انتخاب کود گوگرد گرانوله بنتونیت دار دقت کنید.

با تشکر و قدردانی از همراهی شما

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *