آخرین خبرها

شرکت پخش کلرید پتاسیم ازبکستان صورتی

شرکت پردیس کود وارد کننده کود کلرید پتاسیم ازبکستان معروف به KCL این کود را به صورت مستقیم و بدون واسطه با ارزان ترین قیمت و با ضمانت آنالیز به همراه برگه سبز توزیع و پخش می نماید.

خرید کلرید پتاسیم ازبکستان به قیمت واردکننده می تواند بیشتر برای همکاران توزیع و پخش میسر باشد. این امر سبب می شود تا بتوانند با قیمت رقابتی در بازار شهرشان فعالیت کنند.
قبل از این که در مورد قیمت و نحوه خرید و این که کیفیت کدام  مارک بهتر است، صحبت کنیم. بد نیست اول از همه بدانید این نوع کود کلرید پتاسیم ازبکستان دارای چه مشخصات و کاربرد هایی هستند.

  • کود کلرید پتاسیم ازبکستان حاوی ۶۰% پتاسیم و کلر می باشد.
  • دارای حلالیت ۱۰۰درصد در آب
  • با دانه بندی کریستاله
  • دارای رنگ صورتی
  • رنگ بسیار شفاف
  • در بسته بندی ۵۰ کیلوگرمی

توسط شرکت های وارد کننده وارد کشور عزیزمان ایران میگردد که این شرکتها با توزیع مستقیم آن به تولید کنندگان انواع کودهای کشاورزی و مصرف کنندگان آن با قیمت کاملا رقابتی عرضه میدارد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]مهمترین مزیت کود کلرید پتاسیم ازبکستان درصد بالای پتاس آن می باشد. که کلرید پتاسیم ازبکستان برای مناطقی که دارای آب و خاک شیرین هستند بهترین نوع کود شیمیایی برای تعمین پتاسیم محسوب می شود.[/hwgold-dash]

واردکننده این نوع کلرید پتاسیم هم اغلب این برند را از کشور ازبکستان وارد میکنند.
به دلیل نوع مشخصات و کاربرد هایی که دارد کمی قیمت متفاوتی با کلرید پتاسیم داخلی و وارداتی از کشورهای دیگر دارند. ولی کلرید پتاسیم ازبکستان از محبوبیت بالاتری در بین مصرف کنندگان خود برخوردار است.

آشنایی کارخانه کود کلرید پتاسیم ازبکستان

در پنج سال گذشته ، ازبکستان موفق به حل مشکلات اصلی در صنعت شیمیایی شده است که توسعه آن را برای مدت طولانی متوقف کرده است.
صنعت شیمیایی ازبکستان نه تنها برای تنوع بخشیدن به صادرات و تقویت توان دفاعی کشور ، بلکه برای تامین نیازهای حیاتی شهروندان نیز اهمیت دارد. با این حال ، تعدادی از مشکلات در صنعت شیمیایی ازبکستان وجود داشت و هنوز هم وجود دارد.

به دلیل افزایش استفاده از کود کلرید پتاسیم تولید کنندگان آن در ازبکستان به فکر افزایش تولید کود کلرید پتاسیم شده اند.

تا سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است که حدود ۶۰۰۰۰۰ تن کلرید پتاسیم در کارخانه کود پتاس دهکان آباد ازبکستان تولید شود.

در مقایسه با حجم های امروز، رقم ذکر شده ۲٫۱ برابر بیشتر خواهد بود.

در همین حال، برنامه ریزی شده است که حجم تولید را به ۳۱۴،۰۰۰ تن و در سال بعد – تا ۳۸۰،۰۰۰ تن افزایش دهد.

تا سال ۲۰۲۱ ، انتظار می رود کارخانه دهقان آباد یک پروژه سرمایه گذاری برای تولید کلرید پتاسیم دانه ای به میزان ۱۸۰،۰۰۰ تن در سال با سرمایه گذاری ۱۵ میلیون دلار اجرا کند.

کوددهی باعث می شود جذب مواد کوددهی خاک کند شود ، که باعث طولانی شدن روند کوددهی می شود.

در سه سال آینده، این کارخانه همچنین در حال برنامه ریزی برای شروع تولید سولفات پتاسیم است. این کود حاوی بیش از ۵۰ درصد پتاسیم ، حدود ۱۸ درصد گوگرد و همچنین منیزیم ، کلسیم و سایر عناصر است.

این امر به ویژه باعث افزایش قند در میوه ها و افزایش مقاومت آنها در برابر بیماری می شود. سولفات پتاسیم ، هم به عنوان کود شیمیایی و هم برای اهداف دیگر استفاده می شود.

یکی دیگر از پروژه های سرمایه گذاری برای توسعه تا سال ۲۰۲۱ – تولید آهن درشت ، که به عنوان افزودنی در کود استفاده می شود. حجم برنامه ریزی شده – تا ۲۵۰۰ تن در سال.

به طور کلی ، در چارچوب برنامه توسعه صنایع شیمیایی ازبکستان برای ۲۰۱۷-۲۰۲۱ ، ۴۳ پروژه برای اجرا به ارزش ۳٫۱ میلیارد دلار برنامه ریزی شده است.

انتظار می رود که این باعث افزایش حجم تولید محصولات کالایی صنعت شیمیایی ۲٫۴ برابر، صادرات – ۲٫۷ برابر شود.

کلرید پتاسیم ازبکستان

کاربرد کلرید پتاسیم در کشاورزی

از آنجای که کودهای که درای پتاسیم، نیتروژن و فسفات هستند یکی از ضروری ترین عناصر مورد نیاز برای گیاهان و محصولات زراعی و باقی هستند کود کلرید پتاسیم یکی از بهترین نوع تامین عنصر مهم پتاسیم با درصد بالای پتاس می باشد.

کود کلرید پتاسم ۱۰۰درصد در آب قابل حل است و به راحتی به وسیله سیستم آبیاری برای مزارع و باغات قابل استفاده است. کود پتاسیم کلرید به راحتی جذب خاک و ریشه میگردد که با فزایش دما، انحلال پذیری آن بالا می رود. استفاده از کودهای کلرید پتاسیم در زمین های کشاورزی موجب می شود سایر ترکیبات خوراکی نظیر نیترات ها، فسفات، کلسیم و آمینواسیدهای ضروری در دسترس گیاهان قرار گیرد.

فعالیت مهم ترین درشت مولکول های زیستی که در فرایندهای سلولی گیاهان نقش دارند مانند آنزیم ها، کاتالیست های شیمیایی، نشاسته و قندها، از طریق افزودن کلرید پتاسیم به خاک و جذب یون پتاسیم قابل تنظیم هستند. این کودها در فتوسنتز گیاهان و جذب نور خورشید نیز تأثیر فراوان دارند. این نمک معدنی به عنوان ماده اولیه برای تهیه کودهای پتاسیم سولفات به کار می روند که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]از ویژگی های مهم کود کلرید پتاسیم ازبکستان برای کشاورزی عبارتند از:

باعث بالا بردن مقاومت گیاهان و محصولات باغی و زراعی در برابر آفت ها، سرما و گرما، بیماری ها میگردد.

جذب نور خورشید برای نتوسنتز گیاه را بالا برده و باعث بالا رفتن عملکر رشد گیاه میگردد.

با نگهداری آب باعث افزایش مقاومت گیاه در برابر خشگی میگردد.

و با حلالیت راحت ۱۰۰درصدی در آب استفاده راحت می باشد.[/highlight-red]

کلرید پتاسیم ازبکستان

خرید مستقیم کلرید پتاسیم ازبک صورتی از واردکننده

خرید مستقیم کلرید پتاسیم صورتی ازبکستان از تولید کننده و وارد کننده در ارائه قیمت های ارزان تر می تواند کمک کند. اما نکته مهم در این نوع از کود، ارائه محصولات باکیفیت و قیمت مناسب است.

KCL یکی از انواع کودهای پتاسیمی کشاورزی است که در بسته بندی ۵۰ کیلو گرمی کیسه ای و کیسه های جامبو بک واردات میگردد.

بهترین کیفیت کلرید پتاسیم در بازا همین کود کلرید پتاسیم ازبکستان می باشد.

مرکز پخش کلرید پتاسیم ازبک به صورت عمده

مرکز پخش کلرید پتاسیم ازبک به صورت عمده میتواند دارای مشخصات زیر باشد.
قطعاً خرید عمده کلرید پتاسیم ازبک برای فروشگاه ها و حتی صادرکنندگان بسیار اهمیت دارد.
این که بهترین قیمت ها را با خرید از واردکننده و یا تولیدی به صورت مستقیم داشته باشید.

امکان سفارش و خرید در هر تعداد بدون محدودیت
امکان ارسال به سراسر کشور با باربری و در اسرع وقت.
اغلب واردکننده ها بارهای وارداتی را در مرزهای سرخس و گمرک مشهد تحویل می نمایند.

همچنین دسترسی آن ها به کل کشور ساده می باشد.
اما خب مصرف کننده ها هم واردکننده ها را به راحتی نمی توانند پیدا کنند. هم این که واردکننده تعداد و عمده می فروشد و نه تکی.

به هر حال با امکان دسترسی به کل کشور با کمک سایت ها و شبکه های اجتماعی و اینترنت کار خرید عمده کود کلرید پتاسیم ازبکستان هم ساده تر شده است.
قیمت کلرید پتاسیم ازبک هم بر اساس  زمان واردات و قیمت ارز در بازار متنوع است. اغلب حدود کیلویی ۶۰۰۰ هزار تومان تا ۱۱۰۰۰ هزار تومان هستند. البته با توجه به واردات قیمت شان هر روز تغییر می کند. جهت خرید و ثبت مستقیم با وارد کننده کلرید پتاسیم بدون واسطه تماس بگیرید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

یک نظر

  1. سلام وقت بخیر. چجوری و از چه روشی میتونم سفارش خودمو ثبت کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *