آخرین خبرها

عرضه کود کلرید پتاسیم ذرت

گیاه ذرت جزء مهمترین گیاهان زراعی محسوب می شود و به دلیل نیاز بالای زیاد این گیاه به پتاسیم، از کود کلرید پتاسیم ذرت استفاده می کنند. عنصر پتاسیم موجود در این کود باعث می شود تا اغلب آنزیم های رشد فعال شوند، رشد ریشه گیاه را افزایش می دهد، به انتقال قندها و نشاسته ها کمک می کند، به از بین رفتن پژمردگی گیاه کمک می کند و از بیماری های زراعی نیز جلوگیری خواهد کرد. فروشنده کود کلرید این کود را با کمترین قیمت ها به بازار ارائه می دهند تا در دسترس همه قرار گیرد.

منظور از کود کلرید پتاسیم ذرت چیست؟

همانطور که از نام کود کلرید پتاسیم ذرت پیدا است، این کود حاوی عناصر کلر و پتاسیم است. از این کود برای رشد بیشتر و افزایش محصول گیاه ذرت استفاده می کنند. کشاورزان به دلایل زیر از این کود در مزارع ذرت خود استفاده می کنند.

  • جلوگیری از اختلال در تنفس سلولی گیاه
  • جلوگیری از اختلال در فرایند تبخیر و تعریق و فعالیت روزنه های آبی گیاه
  • جلوگیری از خشک شدن ساقه اصلی گیاه
  • فعال کردن آنزیم ها و ساخت پروتئین های ضروری گیاه
  • جلوگیری از تجزیه پروتئین گیاه توسط خود گیاه

کود کلرید پتاسیم ذرت باعث می شود تا این گیاه زراعی بیشتر رشد کند و همین امر باعث تولید بیشتر دانه های ذرت خواهد شد. عرضه کود کلرید به بازار به دلیل قیمت پایین و تقاضای بالای این کود در بازار بسیار زیاد است. این کود یکی از مهمترین کود ها در زمینه کشاورزی است و جزء جدا نشدنی از صنعت کشاورزی می باشد. بهترین روش برای این که این کود را به زمین تزریق کرد، باید آن را با استفاده از بهترین روش به خوبی با خاک مخلوط کرد.

فروشنده کود کلرید پتاسیم ذرت

کود کلرید پتاسیم ذرت به علت این که یکی از مهمترین منابع در کشاورزی به شمار می آید، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای این که بتوانید کود کلرید پتاسیم را با کمترین قیمت خریداری کنید، باید فروشنده کود کلرید را از طریق راه های امن و مطمئن پیدا کنید. به دلیل این که این کود بسیار پرطرفدار است، عرضه کود کلرید در تناژهای بالا به بازار ارائه می شود. کود کلرید پتاسیم به ترتیب در سه گرید استاندارد، درشت و دانه ای به بازار عرضه  می شود و یکی از به صرفه ترین و پرکاربرد ترین کودها در صنعت کشاورزی به شمار می آید، به همین دلیل این نوع کود را برای مزارع ذرت به شما توصیه خواهیم کرد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *