آخرین خبرها

تولید کننده کود کلرید پتاسیم سفید

کود کلرید پتاسیم سفید را با ترکیب کردن کلر و پتاسیم به وجود می آورند و درحال حاضر این نوع کود پتاسیمی یکی از رایج ترین کود ها بوده که آن را ازکانی های پتاسیم خارج می کنند، در واقع می توان گفت که کلرید پتاسیم یکی از مهم ترین نمک ها در بین نمک هایی است که پتاسیم دارند و به شکل سنگ معدن می توان آن را استخراج کرد.

باتوجه به اینکه ساخت آن توسط تولید کنندگان کود پس از گذر از چند مرحله انجام می شود، اما مقدار انرژی که برای تولید آن نسبت به کود های نیتروژنی یا فسفاتی صرف می شود بسیار کمتر است، کود کلرید پتاسیم سفید تقریبا ۶۰ درصد پتاسیم در آن بکار برده اند و میزان حلالیت آن در آب نیز تقریبا ۳۵ درصد می باشد.

از مزایای کلرید پتاسیم سفید می توان به سازگار بودن با انواع گیاهان، افزایش محصولات کشاورزان و مقابله با آفات و بیماری هایی که ممکن است یک زمین کشاورزی را تهدید کند اشاره نمود.

راهنمای خرید کود کلرید پتاسیم سفید

قبل از خرید کود کلرید پتاسیم سفید بد نیست بدانید که این کود در کشور توسط برند هایی تولید می شود که نسبت به نمونه های خارجی میزان خالصی بیشتری دارد و به شکل پودری و رنگ سفید آن را روانه بازار می کنند یک شرکت توزیع کننده کود می تواند به آسانی با ورود به بازار بورس و خرید کود های پتاسیم سفید موقعیتی ویژه برای عرضه آن در سراسر کشور برای خود ایجاد کند.

شرکت پخش کود کلرید پتاسیم سفید

یک شرکت پخش کود حتما باید ابتدا موارد مصرف نوع کود را بداند تا بتواند عملکرد خوبی برای فروش داشته باشد به عنوان مثال عمده مصرف کود کلرید پتاسیم سفید در صنعت کشاورزی بوده و برای تولید محصولاتی با کیفیت و مقدار بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، عنصر پتاسیم برای گیاهان  یک عامل محرک و تقویت کننده برای رشد و افزایش محصول به حساب می آید.

با توجه به تقاضای بالای کشاورزان و باغداران برای خرید کود کلرید پتاسیم از نوع سفید، تولید آن نیزتوسط کارخانه ها روبه افزایش است، یک شرکت در ایران می تواند با پخش به موقع سود کلانی از معاملات خود به دست آورد، این ماده سفید به دلیل راحت حل شدن در آب و مخلوط شدن با خاک می تواند آنزیم های مورد نیاز یک خاک مانند نیترات، فسفات  و یا آمینو اسید هایی که برای زمین بسیار مهم هستند را فعال کند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *