آخرین خبرها

خرید کود پلیت مرغی یونجه

خرید کود پلیت مرغی یونجه برای کشاورزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا این کود داری مواد مغذی برای رشد هر چه بیشتر یونجه و بالا رفتن کیفیت و حجم کشت یونجه میگردد. امروزه کشاورزان بجای مصرف کود فله، کود پلت مرغی غنی شده مصرف می نمایند.

کود مرغی در بازار به صورتهای مختلفی تولید و به بازار عرضه میگردد که به انواع آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کود پلت مرغی غنی شده و فشرده به صورت استوانه ای
  • کود مرغی گرانوله به صورت گرد
  • کود مرغی مایع

این مدل ها عموماً به منظور داشتن مزیت هایی تولید شده اند که نیاز مشتری و مصرف کننده را بر طرف کنند.

که در بین این موارد کود پلت مرغی یکی از بهترین نوع کود پلت شده ارگانیک برای انواع محصولات کشاورزی در بین کشاورزان مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع دارای کاربردها و مشخصات مختلفی است که در ادامه مطالب به آن خواهیم پرداخت.

کود پلت مرغی در ایران با بردهای مختلفی تولید میگردد که عبارتند از:

  • کود پلیت مرغی بوردو
  • کود پلیت مرغی بردو
  • کود پلیت مرغی ماژان
  • کود پلیت مرغی کاسپین
  • کود پلت مرغی هارپا
  • کود پلت مرغی فلونیا
  • کود پلت مرغی اتکا
  • کود پلت مرغی روگا

و انواع دیگر آن که هرکدام از این مارکها دارای کیفیت های متفاوتی می باشند.

کود پلیت مرغی یونجه

کاربرد کود پلیت مرغی یونجه

یونجه علف است که در ایران به وفور کشت میگردد و به ملکه نباتات علف ها مشهور است. یونجه یکی از منابع مهم تغذیه برای انواع دامها می باشد که زادگاه کشت آن کشور عزیزمان ایران می باشد. به همین دلیل کیفیت کشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همین موضوع باعث شده تا کودهی زیادی برای رشد هرچه بهتر این محصول تولید و به بازار عرضه گردد. کود پلت مرغی یونجه یکی از کودهای مخصوص رشد و حجم زیاد گیاه یونجه است که امروزه به جای کود فله مرغی مورد استفاده قرار میگیرد.

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که کود پلت مرغی چیست؟ در ادامه مطلب با ما باشید. کود پلت مرغی کود ارگانیک از بین کودهای دامی است که با استفاده از مواد مغذی و ریز مغذی به صورت کود با ارزشی به شکل فرآوری شده و اتوانه های پلیتی تولید و به بازار عرضه میگردد. کود پلت مرغی یکی از بهترین و مقوی ترین و پرفروش ترین نو کود کشاورزی ارگانیک می باشد.

نوع و میزان جیره غذایی، بستر و نحوه نگهداری و فرآوری کود، نوع کاربرد فضولات، خصوصیات خاک و نوع گیاه کشت شده از عوامل تعیین کننده کیفیت و میزان عناصر غذایی مفید در کود پلت مرغی است.

کودهای پلت مرغی برای یونجه غنی شده با عناصر مغذی هستند که برای تمام زمین های کشاورزی و زراعی مفید هستند. بیش از ۹۰ درصد از مواد لازم برای رشد گیاهان، سبزیجات، و صیفی جات در این کود یافت می شود.

کود پلت مرغی دارای کاربرهای وسیع می باشد که عبارتند از: استفاده در انواع زمین های کشاورزی، مزارع، باغ ها، بوته زارها، چمن زارها میشود. یکی از کودهای ارگانیک با NPKطبیعی است و باعث بالا بردن کیفیت دانه، گل ها، سبزیجات، درختان، چمن ها، و بوته ها میگردد. و باعث حاصلخیزی و رطوبت خاک در طول فصل می شود که در مصرف آب صرفه جوی میگردد.

استفاده از پلیت مرغی در بخش‌های مختلف صنعت کشاورزی، یک روش آسان و مقرون به صرفه برای تقویت گیاهان، سبزیجات و میوه‌ها به لحاظ میزان نیتروژن موجود در آنها می‌باشد. علاوه بر این خاصیت هوموسی این کود ارگانیک، یک شفادهنده برای خاک‌های خسته به حساب می‌آید. بنابراین پلیت مرغی در مزارع و زمین‌های کشاورزی که پشت سر هم محصول‌دهی دارند نیز، کاربرد گسترده‌ای دارد.

پلیت مرغی دارای میزان قابل‌توجهی نیتروژن است، که ماده ضروری برای رشد مطلوب گیاه و همچنین محصولات کشاورزی برگ‌دار مانند کلم، کدو، ذرت، کرفس و ریواس می‌باشد.

کود پلیت مرغی یونجه

فروشنده کود پلیت مرغی یونجه بردو

مجموعه ما در با تولید کود پلت مرغی بردو و فروش آن به صورت مستقیم، با عالی ترین درجه کیفیت سابقه ای درخشان دارد و همیشه با توجه به شناخت نیاز بازار محصولاتی کاربردی را ارائه کرده است. در این مدت بیشتر تمرکز و انرژی خود را بر روی تولید کود پلیت مرغی ۱۰۰% خالص گذاشته ایم و توانسته ایم این محصول را با بهترین مواد اولیه و بهترین بسته بندی ممکن، تولید و به بازار عرضه کنیم. با وجود سال ها سابقه در عرضه این محصولات باز هم در پی کسب ایده هایی نو هستیم تا بتوانیم محصولات متنوع تری را وارد بازار کنیم.

شما میتوانید نتیجه استفاده از کود پلت مرغی بوردو تولید شده توسط شرکت پردیس کود را در کانال های ما مشاهده نمایید یا با کلید بر روی فیلم زیر گوشه ای از نتایج استفاده رو که مشتری بزرگوارمون ارسال نموده اند را ببینید:

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *