آخرین خبرها

قیمت کود شیمیایی کلرید پتاسیم خام جهت کود

کود شیمیایی کلرید پتاسیم که در بازار به نام های کلرورپتاسیم، کلرورپتاس و KCL نام برده می‌شود. یکی از کودهای کشاورزی پر کاربرد برای تامین میزان پتاسیم زمین های زراعی و باغات کشاورزی مورد مصرف قرار می‌گیرد.

قیمت کود کلرید پتاسیم بسته به نوع کود کلرورپتاس موجود متفات می‌باشد. این کود با درصد پتاسیم ۶۰درصد در بازار به رنگهای سفید و صورتی قابل عرضه است که شکل صورتی رنگ آن ظاهری کریستاله و سفید آن پودری می‌باشد.

فرمول شیمیایی پتاسیم کلرید جهت کودسازی

فرم شیمیایی کود کلرید پتاسیم به شکل اتم پتاسیم ( K ) و اتم کلر ( CL ) است. اتم پتاسیم  با از دست دادن یک الکترون به اتمی با یک بار مثبت تبدیل می‌شود. اتم کلر که این الکترون را دریافت کرده به یک اتم با بار منفی تبدیل می‌گردد. در اینجا تشکیل نمک KCl را شاهد هستیم.

پتاسیم چیست؟ پتاسیم با نماد K  یک فلز قلیایی می‌باشد که عدد اتمی آن ۱۹ است. نوعی عنصر نرم و رنگ نقره ای یا سفید می‌باشد. به آسانی در هوا کشیده شده و واکنش نشان می‌دهد. پتاسیم در گیاهان نقش اساسی رو ایفا می‌نماید که چنانچه ماده پتاسیم رو به گیاه اضافه کنیم، باعث رشد هرچه بهتر گیاهان و محصولات کشاورزی می‌گردد.

تولید کنندگان از کود کلرید پتاسیم برای تهیه انواع کودهای شیمیایی دارای پتاسیم بالا بهره می‌گردند. چنانچه شما هم از دسته تولید کنندگان کودهای کشاورزی با کیفیت درجه یک هستید و به دنبال خرید کود کلرید پتاسیم درجه یک با پتاسیم بالا و درصد خلوص و حلالیت و شفافیت زیاد هستید، همین حالا با واردکننده اصلی یعنی شرکت پردیس کود ایرانیان زمین ارتباط برقرار نمایید. سفارش کود را با تضمین آنالیز و کیفیت برتر و قیمت بی نظیر از ما خریداری نمایید.

کود شیمیایی کلرید پتاسیم

آنالیز کلرور پتاسیم برای تولید کود کشاورزی پتاس

کلرید پتاسیم نمکی است که درجه خلوص ۹۵% به بالا را دارد. دارای حلالیت بالا در آن و همچنین دارای ۶۰درصد پتاسیم قابل جذب بدون داشتن ناخالص که در فرم زیر می‌توانید آنالیز کود کلرید پتاسیم ارائه شده توسط شرکت پردیس کود را مشاهده نمایید.

آنالیز کلرید پتاسیم

انواع کاربرد کلرید پتاسیم عبارتند از:

 به عنوان کود تک عنصره ساده در صنایع کشاورزیتولید هیدروکسیدپتاسیم و فلز پتاسیم
 جایگزین کلرید سدیم در واحدهای نرم کننده آب خانگی عملیات حفاری نفت و گاز و تولید گل حفاری
صنایع تولید صابون و شوینده هاتولید رنگ های شیمیایی
 صنایع شیشه و سرامیک یخ زدایی از سطح خیابان ها و جاده ها

 

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *