آخرین خبرها

قیمت روز گوگرد پودری میکرونیزه عمده

گوگرد یکی از مواد معدنی است که در بخش کشاورزی بسیار پر کاربرد است. کود گوگرد پودری میکرونیزه دارای درجه خلوص های متفاوتی است. جهت اطلاع از قیمت روز گوگرد پودری میکرونیزه به صورت عمده از طریق شماره تماس های موجود در سایت پردیس کود با همکاران ما تماس بگیرید. گوگرد میکرونیزه در بخش های مختلفی از صنعت کاربرد دارد و یکی از بخش های مهم صنعت کشاورزی است که جهت رشد و نمو مناسب و خوب گیاه مورد استفاده قرار می گیرد. در هنگام نگهداری از گوگرد پودری میکرونیزه باید نکات ایمنی را رعایت کنید زیرا سمی بوده و قابل احتراق نیز می باشد.

گوگرد پودری میکرونیزه

مزایا و نحوه استفاده گوگرد پودری

بیشترین و یکی از مهم ترین کاربرد این نوع کود برای مبارزه با سفیدک های سطحی و بیماری های قارچی گیاهان می باشد. این نوع کود جهت مبارزه با سفیدک سطحی سه بار در طول فصل رشد مورد استفاده قرار می گیرد. در مرحله اول در زمانی که چهار الی ده برگ جوان در گیاه تولید شده که در این مورد ۱۵ کیلوگرم در هر هکتار استفاده می شود. در مرحله دوم در زمان گل دهی گیاه می باشد که در این مرحله نیز ۱۵ کیلوگرم در هر هکتار استفاده می شود. در مرحله سوم و اخرین مرحله زمانی است که میوه ها تولید شده اند که به میزان ۴۵ کیلوگرم در هر هکتار استفاده می شود.

گوگرد پودری میکرونیزه

خواص گوگرد میکرونیزه برای گیاهان

گوگرد میکرونیزه یکی از قدیمی ترین مواد و کود های شیمیایی است که برای مبارزه با آفت ها و قارچ ها استفاده می شود. از گوگرد به عنوان یک قارچ کش عمومی برای درخت انگور، توت فرنگی، خربزه، هندوانرای مه و بسیاری از سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله کاربرد های دیگر گوگرد پودری استفاده از آن به عنوان حشره کش می باشد که برای مبارزه با کنه ها و کرم ها استفاده می شود. از گوگرد به عنوان یک ماده اصلاح کننده خاک در خاک های قلیایی به منظور اسیدی کردن خاک استفاده می شود.

گوگرد پودری میکرونیزه

فروش گوگرد میکرونیزه درجه یک

شرکت پردیس کود مفتخر است تا به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز عرضه کننده کود کشاورزی در سطح کشور، گوگرد میکرونیزه درجه یک را با قیمتی مناسب به دست مشتری برساند. شرکت پردیس کود با فروش آنلاین و اینترنتی کود گوگرد میکرونیزه درجه یک به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه ها این نوع کود را با قیمتی بسیار مناسب آن را به بازار عرضه کند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *