آخرین خبرها

قیمت روز کود کلرید پتاسیم صورتی رنگ

کلرید پتاسیم یک نوع نمک شیمیایی است که از ترکیب کلر و پتاسیم به دست می آید. پتاس یک اصطلاح کلی است که اغلب برای کلرید پتاسیم به کار می رود. شکل ظاهری این نوع کود به صورت کریستال های سفید، صورتی و یا بی رنگ شیشه ای می باشد. جهت اطلاع از قیمت روز کود کلرید پتاسیم صورتی رنگ و نحوه سفارش از طریق شمره تماس های موجود در این سایت اقدام نمایید. این نوع کود در آب انحلال پذیر است و با افزایش دما این انحلال پذیری افزایش می یابد. بالغ بر ۹۰ درصد تولید جهانی پتاس برای تغذیه گیاهان مصرف می شود.

کود کلرید پتاسیم

نکات مهم در مورد کلرید پتاسیم

کود کلرید پتاسیم رایج ترین کود پتاسیمی موجود می باشد. همانطور که اشاره شد این نوع کود انحلال پذیری خوبی در آب دارد و در کیسه های ۵۰ کیلوگرمی به فروش می رسد. کشاورزان معمولا قبل از کاشت محصولات خود در زمین های کشاورزی این نوع کود را روی سطح خاک در ردیف های کاشت محصول قرار می دهند. کود کلرید پتاسیم یکی از پر کاربرد ترین کود های کشاورزی است که قیمت پایینی نسبت به سایر کود های کشاورزی دارد.

کود کلرید پتاسیم

کاربرد پتاسیم کلرید در کشاورزی

با آبیاری خاک های حاوی این نوع کود ترکیبات موجود در آن به ترکیبات محلول در خاک تبدیل می شوند. از مزایای استفاده از این نوع در کشاورزی این است که گیاهان به سایر ترکیبات مفید مانند نیترات، فسفات، کلسیم و آمینو اسید های ضروری دست پیدا می کنند. با به کاربردن کلرید پتاسیم در خاک و جذب یون پتاسیم توسط خاک سبب افزایش فعالیت مولکول های زیستی مانند آنزیم ها، نشاسته و قند و تنظیم آن ها در گیاه می شود. یکی دیگر از اثرات مثبت این نوع کود بر گیاه افزایش فتوسنتز و جذب نور توسط گیاه می شود و سبب سرسبزی گیاه می شود. کود کلرید پتاسیم اصل را به صورت مستقیم از طریق شرکت پردیس کود خریداری کنید.

کود کلرید پتاسیم

روش خرید کلرید پتاسیم ازبکستان

کلرید پتاسیم ازبکستان را می توانید از طریق فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده انواع کود شیمیایی کشاورزی تهیه کنید. شرکت پردیس کود با سال ها تجربه و داشتن مدیران با سابقه در زمینه خرید و فروش انواع کود شیمیایی کشاورزی یکی از فروشگاه های معتبر عرضه کننده کود کلرید پتاسیم می باشد. برای خرید و ثبت سفارش کافی است از طریق شماره تماس های موجود در این سایت با همکاران ما تماس بگیرید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *