آخرین خبرها

قیمت کود گوگرد بنتونیت دار با کیفیت بالا

کود گوگرد بنتونیت دار با کیفیت بالا یکی از انواع کود های کشاورزی مورد نیاز گیاهان زراعی و درختان می باشد. برای خرید کود گوگرد بنتونیت دار با کیفیت بالا و با پایین ترین قیمت نسبت به بازار از طریق سایت پردیس کود اقدام فرمایید. فروشگاه اینترنتی ما یکی از انواع فروشگاه های معتبر کشور در زمینه عرضه و فروش انواع کود کشاورزی می باشد. گیاهان برای رشد نیاز به یکسری مواد معدنی و ویتامین ها دارند که گاهی تامین این مواد از خاک ممکن نیست و یا برای استفاده از مواد معدنی موجود در خاک نیاز به مصرف یک سری کود های کشاورزی است. گوگرد یکی از عناصر ضروری گیاهان می باشد که در کود های کشاورزی مصرف می شود.

قیمت کود گوگرد بنتونیت دار

بنتونیت چیست؟

بنتونیت یک نوع رس ریزدانه می باشد که از کانی های متورم شده تشکیل شده است. غالبا بنوتنیت ها بر اثر هوازدگی و دگرسانی خاکستر های آتشفانی و در حضور آب تشکیل می شود. هر چقدر که از محیط آتش فشان دور تر می شویم ضخامت آن کم می شود. از موارد درمانی آن می توان به درمان مشکلات پوستی،گوارشی، بهبود بهداشت دهان و تامین مواد معدنی مورد نیاز بدن اشاره کرد.هم چنین از این نوع ماده برای تهیه کود ها و سموم کشاورزی استفاده می شود. کاربرد بنتونیت در صنعت ها و مشاغل مختلف بسیار زیاد می باشد که بر شمردن همه آن ها از حوصله این بحث خارج می باشد.

قیمت کود گوگرد بنتونیت دار

فواید کود گوگرد بنتونیت دار برای گیاه

از موارد مصرف کود گوگرد بنتونیت دار در کشاورزی می توان به اصلاح خاک های شور و قلیایی و کاهش پی اچ آن اشاره کرد. استفاده از این نوع کود در خاک های آهکی باعث افزایش چشمگیر جنبه کیفی و کمی محصولات می شود. توصیه می شود در خاک هایی که زود به زود شستشو دادخ می شود حتما از این نوع کود استفاده شود زیرا د این خاک ها به شدت کمبود گوگرد قابل جس می باشد. استفاده از کود های دارای گوگرد سبب افزایش پروتئین سازی در گیاه و ارتقای سطح کیفی محصولات می شود.

روش استفاده گوگرد بنتونیت دار

کود گوگرد بنتونیت دار به صورت چالکود در پایه درختان و گیاهان استفاده می شود و اگر همراه کود های حیوانی مصرف شود عملکرد آن بهتر خواهد بود. توجه داشته باشید هر چقدر میزان خاک رسی تر باشد باید گوگرد بیشتری به خاک داد. قیمت کود گوگرد بنتونیت دار عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی ما بسیار مقرون به صرفه می باشد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد + خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *