آخرین خبرها

تولید کننده کود گوگردی گرانوله

اگر می خواهید بهترین محصول را داشته باشید و بازدهی محصولات شما عالی شود برای خاک زمین خود از کود گوگردی گرانوله خریداری کنید. این کود دارای ویژگی هایی است که شما با استفاده از آن بهترین، درشت ترین و آبدار ترین محصولات سال را خواهید داشت. تولید کننده این کود،  مرغوب ترین و باکیفیت ترین کود را به مشتریان عرضه می کند. این کود می تواند خاک را کامل ضدعفونی کند.

تولید کننده کود گوگردی گرانوله

مزایای استفاده از کود گوگردی گرانوله

مزایای استفاده از کود گوگردی گرانوله این کود بهترین کود برای رشد و نمو کردن گیاه و دادن بهترین محصول می باشد. در این کود ازت وجود دارد که باعث می‌شود سبزینه به خوبی رشد کند و همچنین این نوع کود دارای فسفر است که باعث می‌شود گیاه زودتر از زمان تعیین شده برسد و دارای کیفیت بالایی باشد و سریع میوه بدهد.

استفاده از این کود باعث می شود که گرد افشانی گیاه بهتر شود و وجود پتاسیم در این کود باعث می شود که گیاه به خوبی رشد کرده و سریع تبدیل به درخت شده و میوه های درشت و آبدار بدهد.

این نوع کود باعث می‌شود که مقاومت گیاه در برابر بیماری های مختلف بیشتر شود و گوگردی که در این نوع کود وجود دارد باعث به وجود آمدن پروتئین و اسیدهای آمینه می شود.

ویژگی هایی که این نوع کود دارد این است که دارای پروتئین و ویتامین های مورد نیاز گیاهان است و خاک را غنی می کند. وقتی که این کود با خاک مخلوط می شود املاح به وسیله ریشه به گیاه می رسند و گیاهان بارور می‌شوند همچنین این نوع کود باعث می شود  که خاک به طور کامل ضدعفونی شود و قارچ های موجود در خاک از بین برود  و گرانول های کود درون خاک متلاشی و جذب خاک گردد.

به طور کلی این نوع کود می تواند برای کشاورزی بسیار مفید باشد و اگر کشاورزان از این نوع کود استفاده کنند محصولات آنها  هر سال بهتر از سال دیگر خواهد شد و بازدهی محصولات آنها چند برابر خواهد شد. برای اطلاع از قیمت کود گرانوله تماس بگیرید.

قیمت روز کود گوگردی گرانوله

قیمت روز کود گوگردی گرانوله در این مرکز تولید کود گوگردی با کیفیت بالا صورت می‌گیرد. این کود می‌تواند به طرز شگفت‌ انگیزی خاک را ضد عفونی کند و املاح و مواد مغذی خاک را که از دست رفته اند به خاک باز گرداند. این نوع کود می تواند قارچ های درون خاک را ازبین ببرد و ‏ph خاک را کاهش دهد. این نوع کود که دارای مواد گرانوله است می توانند سبب باروری انواع خاک ها باشد.

گرانوله دانه های سفید به شکل تسبیح ریز هستند که قدرت بالایی در ترکیب شدن با آب دارند و باعث می‌شوند که خاک به خوبی تقویت شود و در نتیجه املاح و مواد معدنی مفید از طریق ریشه به گیاهان منتقل شده و بازدهی محصولات بیشتر شود. برای اطلاع از قیمت روز این کود می توانید با ما تماس بگیرید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *