آخرین خبرها

عرضه کود سولفات آمونیوم ازبکستان بدون واسطه

کود سولفات آمونیوم ازبکستان یک نمک معدنی غیر آلی میباشد که مصارف صنعتی و کشاورزی فراوانی دارد.مهمترین روش استفاده از این کود به صورت کود شیمیایی است.

این کود از جمله کودهای شیمیایی پر طرفدار میباشد که درصد قلیایی بودن خاک کشاورزی را به طور چشم گیری کاهش میدهد.

همچنین این کود میزان زیادی از عناصر ازت و گوگرد گیاهان را فراهم میکند و کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی را به طور باور نکردنی افزایش می دهد.این کود عملکرد مؤثری برای باغات پسته،مرکبات،یونجه،ذرت،پنبه،سیب زمینی و گندم دارد و کشاورزان از این کود به طور فراوان استفاده میکنند.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان

کود سولفات آمونیوم  از جمله کودهایی بوده که در برابر تبخیر و هدردرفت ازت مقاوم است.از این کود بخصوص هنگامی که نیتروژن گیاه کم باشد استفاده میشود.

از این کود میتوان هم به صورت جدا و هم به صورت محلول با سایر کودها استفاده کرد.این کود انحلال بالایی با آب دارد و به روش پخش روی گیاهان خیلی مؤثر واقع میشود چون با شست و شو و بارندگی متوالی علاوه بر اینکه شسته نمیشود بلکه عناصر و مواد مغذی موجود در کود آزاد و فعال میشود و به مصرف گیاه میرسد و در رشد و تکامل آن اثربخشی خود را اعمال میکند.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است چون هم عنصر گوگرد و هم عنصر نیتروژن را به طور همزمان دارا میباشد.

این کود حداقل آب موجود در خاک را به خود جذب میکند و این امر موجب ذخیره سازی طولانی این کود در خاک میشود.

در واقع این کود برای سبزیجات نیز کاربرد بالایی دارد و کشاورزانی که به کاشت سبزیجات مشغول هستند از کود سولفات آمونیوم به عنوان ترکیب اساسی استفاده میشود.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان

خرید کود سولفات آمونیوم ازبکستان

از جمله مزایا و فواید کود سولفات آمونیوم ازبکستان ما در سایت های قبلی به آن اشاره کردیم، شما میتوانید این مطالب را با دقت مطالعه نمایید.

پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید و با بالا بردن اطلاعات خود از کیفیت این محصول و کارحانجات تولیدی ما اطمینان حاصل کنید و سپس به خرید محصول اقدام نمایید.

خرید آنلاین بهترین نوع خرید امروزی بوده که مقرون به صرفه میباشد و مشتری بیشترین سود را خواهد داشت.

پس همین الان با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و هرگونه سوالی در رابطه با کود سولفات آمونیوم ازبکستان دارید از همکاران ما بپرسید.

کود سولفات آمونیوم وارداتی ازبکستان بهترین و با کیفیت ترین کود از این نوع بوده و کود کشاورزی درجه یک میباشد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *