آخرین خبرها

تولید پودر های میکرونیزه با بالاترین کیفیت

پودر های میکرونیزه، در تولید کود ها و صنعت کشاورزی تاثیر بسیاری دارد. تولید پودر های میکرونیزه با بالاترین کیفیت، یکی از دغدغه های تولید کنندگان کشور عزیزمان ایران استو این مطلب را تا انتها دنبال کنید نت پاسخ بسیاری از سوال های خود را دریافت کنید.

پودر های میکرونیزه، چه مشخصاتی دارند؟

اصولا تولید پودر میکرونیزه بر اساس آنالیزهای خاک شناسی و شیمیایی به وجود می آید.

تولید پودر میکرونیزه بر اساس  و حاصل اسیاب کردن سنگهای متفاوت همچون سنگ چینی برای کربنات کلسیم ، باریت ، تالک و سایر عناصر دیگر می باشد. سنگ هایی که جهت آسیاب کردن از آن ها استفاده می شود به طور ۱۰۰ درصد خالص نیستند، اما کشور عزیز ما ایران به دلیل غنی بودن از منابع معدنی، معدن هایی دارد که سنگ های آن نسبت خالصی بالایی را به خود اختصاص داده. از این رو برای تولید پودر های میکرونیزه سعی می شود از این معدن ها سنگ استخراج شود.

پودر میکرونیزه همانگونه که از نام آن پیداست پودری در مقیاس میکرون است و اکثر ترکیب دانه بندی ان بطور معمول زیر ۲۰ میکرون می باشد.

ب منظور ایجاد مقیاس اندازه گیری پودر ها و توده های خاک از لحاظ دانه بندی و اندازه ذرات موجود در ان مقیاس میکرون استفاده میشود که تحت عنوان استاندارد مش یا Mesh Scale کاربرد دارد.

تولید پودر های میکرونیزه

مش چیست؟

بسیاری از افراد، شاید آشناییتی با مش نداشته باشند. مش عبارتند از :

  • استانداری است که برای توضیح و شرج دانه های پودری و به طور خاص میکرونیزه استفاده می شود.
  • این استاندارد در سال ۱۹۸۷ به وجود آمده است.
  • بر اساس اکثریت اندازه ذرات موجود شاخص مش استفاده می شود.
  • از شاخص مش برای کیفیت پودر میکرونیزه نیز بسیار استفاده می شود.

تولید پودر های میکرونیزه

دیگر مشخصات مش و پودر میکرونیزه

مش به تولید پودر میکرونیزه کمک بسیاری می کند تا در انتها کیفیت بالایی را از آن خود کند. زمانی که به تولید پودر میکرونیزه می پردازیم، به دانه بندی آن اصطلاحا مش بندی نیز گفته می شود. این دانه بندی یا مش بندی باید به گونه ای باشد که کیفیت پودر تولید شده را بالا ببرد. کابرد درست مش بندی به تولید کننده کمک میکند که از مواد کمتر و همچنین انرژی کمتری در فرآند تولید خود استفاده کند و محصولی با استانداردهای بالاتر بوجود بیاورند.

تولید پودر های میکرونیزه

تولید پودر های میکرونیزه با بالاترین کیفیت

در این مطلب ما، تقریبا به مشخصات کاملی که یک پودر میکرونیزه با کیفیت باید در خود داشته باشد اشاره کردیم.

اگر شما قصد دارید به تولید پودر های میکرونیزه با بالاترین کیفیت بپردازید، بهتر است از تمامی این نکات به هنگام تولید پودر ها استفاده کنید.

بسیاری از کارخانه ها در کشور عزیزمان ایران هستند که به نکات را رعایت نمی کنند و پودر های تولیدی آن ها، از کیفیت بالایی برخور دار نیست. کیفیت پایین برابر است با فروش کم.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

پخش عمده مرغوب ترین گوگرد میکرونیزه کشاورزی

پخش عمده گوگرد میکرونیزه کشاورزی، از سوی مرجع اصلی فروش با بالاترین کیفیت انجام می شود. این نوع از کود، به دلیل داشتن میزان تقاضای بالا در بازار از فروش خوبی بر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *