آخرین خبرها

نمایندگی فروش کلروپتاس جهت صنایع کودسازی

کودهای شیمیایی پتاسیم در ایران بیشتر به صورت جامد مورد مصرف قرارمیگیرد. این نوع کودها برای مصارف مختلف به صورت عمده به فروش می رسند.

کود کلروپتاس یکی از کودهای پر کاربرد در تولید انواع کود شیمیایی کشاورزی می باشد.

در بازارهای ایران مخلوطی از عناصر کم مصرف با نام های تجاری مختلفی مورد مصرف قرار می گیرند. این کودها بیشتر به صورت جامد تاثیر گذار می باشند. محلول های تهیه شده از این کودها به صورت مستقیم روی برگ های گیاهان پاشیده می شود و موجب تقویت رشد گیاه می شوند.

کلروپتاس

قیمت فروش کلروپتاس خام جهت کود کشاورزی

در ایران تولید کودهای شیمیایی حاوی پتاسیم در سطح گسترده ای در حال اجرا می باشند. عنصر پتاسیم در خاک های زراعتی نقش های بسزایی ایفا می نماید. یکی از کودهای تولید شده حاوی این عنصر، کود کلرو پتاسیم است که به میزان ۶۰ درصد پتاسیم خالص در تولید آن استفاده شده است. همچنین این نوع کود فراوان ترین ترکیب پتاسیم در طبیعت است.
تولیدکنندگان و شرکت های فعال در صنعت کودسازی، می توانند جهت ساخت کودهای پتاسیم دار، مواد اولیه موردنظرشان را از نمایندگی ما بخواهند تا محصولی با بهترین کیفیت برای آن ها تدارک ببینیم.

کلروپتاس

نمایندگی فروش گسترده کلرور پتاس در انواع مختلف

نمایندگی های زیادی در تمامی شهرهای ایران به فعالیت در زمینه خرید و فروش و عرضه اینترنتی محصول شیمیایی پرکاربرد کلریدپتاسیم مشغول می باشند.

کلریدپتاسیم با نام های تجاری رقیق و غلیظ در سطح بازارهای خرید و فروش محصولات شیمیایی عرضه می گردد. در کارخانه های تولیدی این محصول بیشتر به صورت غلیظ تولید می شود و در مراحل بعدی به صورت رقیق در می آید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

خرید و فروش کود کلرور پتاسیم پودری به قیمت عمده

کود کلرور پتاسیم پودری، یکی از پرفروش ترین انواع کودها می‌باشد، که سرشار از پتاسیم سولفات است. کشاورزان قبل از کشت محصول، مقداری از این کود را بر روی خاک می‌پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *