آخرین خبرها

قیمت کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵ درصد

از علائم کمبود گوگرد در گیاه می‌توان به زرد شدن برگ های آن ها و نیز نازک شدن ساقه ها اشاره نمود. اگر می‌خواهید از قیمت کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵ درصد اطلاع پیدا نمایید، تنها با یک تماس تلفنی با همکاران ما در این سایت از آن آگاه شوید. کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله باعث عملکرد مناسب خاک در زمینه جذب مواد معدنی از خاک شده و باعث مناسب شدن پی اچ خاک برای گیاهان و درختان می‌شود. از این نوع کود به عنوان یک اصلاح کننده‌ی خاک و محصولات گیاه یاد می‌شود.

قیمت کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله

آشنایی با گوگرد بنتونیت دار مشهد

گوگرد بنتونیت دار مشهد برای گیاهان و درختان به صورت چالکود باغات و مزارع استفاده می‌شود. کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵ درصد، دارای ۷۵ درصد عنصر گوگرد می‌باشد. این نوع کود در بسته بندی های ۲۵ کیلوگرمی به بازار عرضه می‌شود. کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله ۷۵% دارای بیست درصد بنتونیت و حداکثر ۵ درصد رطوبت می‌باشد. جهت آشنایی بیشتر با گوگرد بنتونیت دار مشهد می‌توانید با کارشناسان ما در سایت پردیس کود تماس برقرار نمایید و سوالات خود را در این زمینه مطرح کنید.

قیمت کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله

فواید و مضرات گوگرد بنتونیت دار برای رشد گیاه

کود های گوگرد داری که حاوی بنتونیت هستند، در واقع هیچ واکنش مثبت و عناصر غذایی مفیدی برای خاک ندارند. بنتونیت به دلیل خاصیت چسبندگی که دارد، پس از افزوده شدن به خاک باعث می‌شود خاک به هم چسبیده و مانع از نفوذ هوا به داخل آن شده و باعث پوسیدگی ریشه در خاک می‌شود.

هم چنین افزودن کود های گوگرد بنتونیت دار طی سال ها باعث می‌شود آب نتواند به لایه های زیرین نفوذ کند و در همان سطح بالایی بماند. گوگرد حاوی بنتونیت با جذب رطوبت و متورم شدن و سپس متلاشی شدن در خاک، گوگرد را ریز نموده و اکسیداسیون گوگرد به راحتی صورت می‌گیرد.

قیمت کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله

قیمت کود گوگرد بنتونیت دار خانگیران

قیمت کود گوگرد بنتونیت دار گرانوله خانگیران با توجه به درصد گوگرد موجود در آن متفاوت می‌باشد. خریداران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر در سراسر کشور این نوع کود را با پایین ترین قیمت نسبت به فروشگاه های دیگر تهیه نمایند. سایت پردیس کود در جهت رفاه حال مشتریان و کاهش هزینه های رفت و آمد آن ها اقدام به فروش اینترنتی و غیر حضوری این نوع کود کرده است. مشتریان می‌توانند آن را به قیمت درب کارخانه تولیدی تهیه نمایند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *