آخرین خبرها

قیمت عمده کود پلیت مرغی غنی شده

انسان از گذشته های دور با کشاورزی آشنا است و محصولات مورد نیاز خود را می کارد اما در گذشته تغذیه خاک و گیاه محدود به چند کود کشاورزی میشد ولی امروزه با پیشرفت علم و همچنین تکنولوژی در تولید انواع کود ارگانیک و کود شیمیایی شاهد چشمگیر از تولید بی شما انواع محصولات با کیفیت کشاورز هستیم.

برای این که مزارع حاصل خیز تر شوند مواد معدنی را به صورت کود به آن ها می افزایند و این کار توسط کودپاش انجام‌ می شود. کود پلت مرغی غنی شده یکی از کودهای ارگانیک فرآوری شده با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید و به بازار عرضه میگردد. کود پلیت مرغی غنی شده بهترین نوع کود حیوانی ارگانیک است که در موارد زیادی کاربرد دارد.

کود پلیت مرغی غنی شده

کود مرغی پلیت چیست؟

همونطور که در مقالات قبلی زیاد به این مورد اشاره شد که کود پلیت مرغی چیست و چه فوایدی دارد؟ باید بگویم کود مرغی پلیت شده کود تکامل یافته است که از فضولات طیور کود مرغ مادر، قنسی، سالنی، با مواد مغذی غنی شده و در بسته بندی ۲۵ کیلوگرمی و یا به سفارش مشتری به بازار عرضه میگردد.

کود پلت مرغی در فرآیند تولید عاری از ع=هرگونه بیماری، قارچ، علف هرز و … میگرد و سایر آلودگی های آن گرفته شده و به یک کود کاملا با کیفیت و مرغوب تیدیل میگردد. این کود در روند تولید کاملا خشک میگردد تا هم قابل نگهداری بهتر را داشته باشد و در نهاینت به شکل استوانه های ۴ و ۸ میلی تبدیل و در بسته بندی کیسه ای به بازار مصرف توزیع میگردد.

کود پلت مرغی به دلیل نیتروژن بالایی است که یکی از مطلوبترین و بی نظیر ترین کود پلت مرغی غنی شده است.

کود پلیت مرغی غنی شده

فواید کود مرغی غنی شده پلیت

  •  اصلاح فعالیت بیولوژیکی خاک
  • افزایش مواد آلی خاک
  •  افزایش میکرو ارگانیزم های مفید خاک
  • بهبود خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی و حاصلخیزی خاک
  • کم کردن جرم حجمی ظاهری و افزایش تخلخل و نفوذ پذیری خاک
  • تیره کردن رنگ خاک و جذب انرژی بیشتر
  • افزایش نگهداری آب خصوصاً در خاکهای شنی
  •  کاهش چسبندگی خاکهای رسی
  • افزایش چسبندگی خاکهای شنی
  • کاهش موضعی ph خاک

کود مرغی ارگانیک دارای فواید زیادی است زیرا این کود دارای سه عنصر اصلی مورد نیاز خاک مانند: فسفر، کلسیم، پتاسیم و غنی شده با کود گوگرد که ۴ عنصر پرکاربرد برای تقویت خاک و ریشه است می باشد.

که امروزه با فرآوری این کود توانسته به یکی از بهترین نوع کود در بین کودهای حیوانی مورد استفاده کشاورزان قرار گیرد. این کود به دلیل اینکه کلملا استریل میگردد عاری از میکروب و بیماری است.

تولید کننده کود پلت مرغی غنی شده جهت حمل و نقل بهتر و جلوگیری از هزینه های جانبی آن را در بسته بندی های کیسه ای لمینت تولید و به بازار عرضه میکند.

کود پلیت مرغی غنی شده

فروش عمده کود پلیت مرغی غنی شده

وقتی برای خرید به بازار می رویم از خود می پرسیم که از کجا کود پلیت مرغی غنی شده خرید کنیم که علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز داشته باشد؟

بدون شک راه های بسیاری برای خرید کردن وجود دارد اما بهترین راه برای یک خرید مطمئن و رضایت بخش مراجعه به کارخانه و خرید مستقیم و یا فروشگاه و مرکز معتبر است.

برخی از افراد به کارخانه و مرکز فروش کود پلت مرغیغنی شده ندارد و یا این که به دلیل مشکلات زیاد وقت کافی برای بازار رفتن و خرید ندارند، این افراد می توانند به سایت فروش این فروشگاه یا کارخانه ها مراجعه کنند و محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

در این سایت علاوه بر خرید می توانید از بروز ترین قیمت ها نیز مطلع شوید و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید و دغدغه ای از این بابت ندارید.

اگر کسی به اینترنت دسترسی ندارد و یا نمی تواند از آن استفاده کند می تواند با مرکز فروش تماس بگیرد و سفارشات خود را ثبت کند.

در این مرکز فروش هم به صورت عمده و مستقیم از کارخانه بدون واسطه صورت می گیرد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *