آخرین خبرها

قیمت سولفات آمونیوم ازبکستان در ایران

سولفات آمونیوم یک نوع نمک آلی است و از مهمترین کاربرد های آن در تهیه کود های شیمیایی می باشد. برای تهیه سولفات آمونیوم از واکنش بین اسید سولفوریک و آمونیاک استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت سولفات آمونیوم ازبکستان و دسترسی به بهترین نوع و کیفیت آن در ایران از طریق مجموعه پردیس کود اقدام کنید. این نوع کود دارای ۲۱ درصد نیتروژن می باشد و این عنصر یکی از عناصر بسیار مهم و ضروری برای رشد گیاه و به دست آوردن محصولات زراعی و باغی مرغوب می باشد. عنصر مهم دیگر موجود در این نوع کود گوگرد می باشد که حاوی ۲۴ درصد است و برای رشد و کیفیت محصول بسیار حائز اهمیت است. شما می توانید هم اکنون بهترین نوع سولفات آمونیوم با کیفیت را با قیمتی مناسب از طریق شرکت پردیس کود خریداری نمایید.

خصوصیات سولفات آمونیوم با کیفیت

سولفات آمونیوم یک نوع جامد سفید رنگ و بدون بو می باشد که دارای انواع کیفیت ها و درجه بندی ها در بازار می باشد. کود سولفات آمونیوم با کیفیت عالی با قیمت های متفاوت و اشکال مختلفی در بازار موجود است که سولفات آمونیوم کریستالی نسبت به نوع گرانوله و پودری آن دارای کاربرد و مصرف بالاتری می باشد. کود سولفات آمونیوم اصل وارداتی از ازبکستان یکی از بهترین نوع کود های سولفات آمونیوم وارداتی است که کیفیت بسیار بالایی دارد. هم چنین دارای مهر تایید جهاد کشاورزی بوده و دارای گواهی ثبت کودی می باشد. کود سولفات آمونیوم یکی از پر کاربردترین و مناسب ترین انواع کود های کشاورزی جهت جبران گوگرد مورد نیاز گیاه می باشد.

قیمت سولفات آمونیوم

عوامل موثر بر قیمت سولفات آمونیوم ازبکستان

به نظر شما چه عواملی بر روی قیمت نهایی هر کیلو کود سولفات آمونیوم تاثیر گذار است؟ یکی از موارد بسیار مهم در خرید و فروش سولفات آمونیوم قیمت آن می باشد. از جمله عواملی که بر قیمت کود تاثیر گذار است نحوه و نوع بسته بندی کود مورد نظر است. مورد دیگر تاثیر گذار در قیمت آن هزینه های گمرکی و کارگری و بارگیری می باشد. قیمت کود مورد نظر در کشور مبدا نیز بر قیمت نهایی آن موثر می باشد. نوع برند تولید کننده و عرضه کننده آن نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت نهایی کود است. قیمت نهایی کود سولفات آمونیوم متاثر از میزان عرضه بر تقاضا نیز می باشد. وجود واسطه و دلالان در این بین نیز سبب افزایش قیمت کاذب آن می شود که خریداران می توانند به صورت مستقیم آن را از مجموعه پردیس کود خریداری کنند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *