آخرین خبرها

فروش کود سولفات آمونیوم ازبکستان اصل با برگه سبز گمرک

فروش عمده کود سولفات آمونیوم ازبکستان برند ماکسیم چرچیک را باید از مراکز معتبر پیگیری نمود. کود سولفات آمونیوم ازبکستان کود شیمیایی است که دارای ۲۱درصد نیتروژن و ۲۴ درصد گوگرد می باشد. که شکل ظاهری آن کریستاله بوده و محلولیت ۱۰۰% در آب را دارا می باشد. این کود به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت ارزان تر از دیگر کودهای شیمیایی یکی از بهترین نوع کود جایگزین کود اوره می باشد. کود سولفات آمونیوم ازبک را از فروشندگان معتبر خریداری نمایید زیرا این کود به صورت تقلبی هم در بازار عرضه میگردد.

به این نکته توجه کنید زمان خرید کود سولفات آمونیوم ازبکستان حتما آن را از واردکننده اصلی آن خریداری نمایید و از آنها برگه سبز گمرک و فاکتور رسمی بخواهید تا اصل بودن کالا برای شما معرض گردد. زیرا امروزه سودجویان زیادی هستند که این کود را با همان کیسه ازبک و محتوا دیگری آن را در بازا توزیع می نمایند به طوری که شاید اخلاف قیمت چندانی هم نداشته باشد ولی خریداران برای همان اخطلاف قیمت ناچیز کود تقلبی را خریداری نموده و باعث آسیب زدن جدی به محصولات کشاورزی خود میگردند.

توصیه ما برای خرید و فروش عمده کود سولفات آمونیوم ازبکستان اصل خرید از شرکت های معتبر وارد کننده این کود می باشد. شرکت پردیس کود مشهد یکی از وارد کنندگان اصلی کودهای سولفات آمونیوم ازبک کریستاله دانه شکی و کلرید پتاسیم صورتی رنگ ازبکستان می باشد. که با ارئه مستندات لازم این کود را با تضمین آنالیز در شهر مقصد و در بسته بندی ۵۰ کسلو گرمی به صورت مستقیم به بازار مصرف عرضه میدارد جهت ارتباط مستقیم با کارشناسان بازرگانی شرکت پردیس کود و ثبت و خرید کود سولفات آمونیوم اصل و درجه یک با ما در تماس باشید.

 کود سولفات آمونیوم ازبکستان

آشنایی بیشتر با کود سولفات آمونیوم

سولفات آمونیوم یک نوع نمک معدنی است که دارای مصارف تجاری بالای می باشد که از مهمتیرن و رایج ترین استفاده به عنوان کود کشاورزی برای خاک می باشد. که حاوی ۲۱٪ نیتروژن و ۲۴٪ گوگرد است.
استفاده اولیه از سولفات آمونیوم به عنوان کود برای خاکهای قلیایی است. در خاک یون آمونیوم آزاد می شود و مقدار کمی اسید تشکیل می دهد، تعادل pH خاک را کاهش می دهد، در حالی که نیتروژن ضروری را برای رشد گیاه کمک می کند. عیب اصلی استفاده از سولفات آمونیوم، میزان نیتروژن کم آن نسبت به نیترات آمونیوم است که هزینه حمل و نقل را افزایش می دهد. ولی مزیت برتر آن بهترین نوع کود شیمیایی برای تامین همزمان ازت و گوگرد خاک می باشد که باعث کاهش هزینه ها در خرید کودهای دیگر میگردد.

همچنین به عنوان یک اسپری کشاورزی برای حشره کش های محلول در آب، علف کش ها و قارچ کش ها استفاده می شود. در آنجا، عملکرد کاتیون های آهن و کلسیم را که در آب چاه و سلول های گیاهی وجود دارد، متصل می کند. این به ویژه به عنوان یک مکمل برای علف کش های ۲،۴-D (آمین)، گلیفوزات و گلوفوزینات مثر است.

 کود سولفات آمونیوم ازبکستان

در ادامه مقاله به چند سوال رایج پاسخ خواهیم داد با ما همراه باشد.

کود سولفات آمونیوم برای چه مواردی استفاده می شود؟
سولفات آمونیوم بیشتر به عنوان کود مصنوعی برای خاکهای قلیایی استفاده می شود. هنگامی که به خاک مرطوب وارد می شود، یون آمونیوم آزاد می شود. این مقدار کمی اسید ایجاد می کند، که تعادل pH خاک را کاهش می دهد. همچنین نیتروژن دارد که به رشد گیاه کمک می کند.

سولفات آمونیوم چه گیاهانی مفید است؟
اگر می خواهید گیاهان دوستدار اسید مانند پسته، سیب زمینی، گندم، کلزا، مرکبات، برنج پرورش دهید، کاهش pH خاک می تواند برداشت شما و سلامت کلی گیاهان را به طور جدی بهبود بخشد. سولفات آمونیوم دارای pH 5.5 است و گوگرد موجود در آن کمی کمک می کند. به برداشت زیاد محصولات و کیفیت برتر آن.

آیا سولفات آمونیوم برای چمن و یونجه خوب است؟
سولفات آمونیوم نیتروژن و گوگرد در دسترس چمن ها و یونجه ها را فراهم می کند. این باعث می شود چمن ها سریع سبز شوند، در خاکهای سرد کمک می کند و نسبتاً ارزان است. اگر بیش از حد سولفات آمونیوم استفاده شود، ممکن است مقدار زیادی از رشد نامطلوب ایجاد شود.

آیا سولفات آمونیوم برای گیاهان مرکبات و پسته مفید است؟
سولفات آمونیوم به عنوان کود محلول در آب، به طور گسترده ای برای تولید محصول پسته، مرکبات و… استفاده می شود زیرا نیتروژن کارآمد و گوگرد در دسترس را فراهم می کند که به رشد گیاه کمک می کند. این کود با حفظ ارزش کلی به خاک های قلیایی در حفظ سلامت خاک و رشد محصول پر جنب و جوش بسیار مهم است.

آیا سولفات آمونیوم علف های هرز را از بین می برد؟
همچنین می توانید سولفات آمونیوم را با سایر علف کش های حاوی گلیفوسات مخلوط کنید تا از شر علف های هرز مقاوم باغ و گل مانند شبدر خلاص شوید. سولفات آمونیوم برای افزایش قابلیت جذب علف کش ها عمل می کند و بنابراین قاتل علف های هرز را موثرتر می کند.

 کود سولفات آمونیوم ازبکستان

توزیع کود سولفات آمونیوم ازبکستان

سولفات آمونیوم ازبکستان از جمله محصولات مرغوب و با کیفیت است که امروزه در مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته و در کارخانه ها و شرکت های بزرگ به صورت عمده و کلی به میزان انبوه تولید یا از کشورهای همسایه واردات می شود که در بسته بندی های مخصوص با قیمت مناسب وارد بازار می گردد.

مراکز توزیع سولفات آمونیوم ازبکستان تلاش دارند که محصولات خود را بر اساس سفارش و درخواست مشتریان به بازار توزیع کنند و با قیمت های ویژه در اختیار مشتریان قرار دهند تا با این اقدام بتوانند باعث جلب رضایت و پذیرش مشتریان بشوند.

فروش سولفات آمونیوم ازبکستان معمولاً به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می‌شود که فروشندگان این محصول سعی دارند انواع و اقسام مدل های مختلف سولفات آمونیوم کریستاله، پودری، گرانول را در بهترین و مرغوب ترین کیفیت و همچنین نازلترین قیمت به بازارهای مختلف از جمله بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی عرضه کنند و در اختیار مشتریان و خریداران قرار دهند تا به نوعی هم باعث جلب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان شده و هم بتوانند با این اقدام باعث رونق فروش محصولات خود نیز بشوند.

همچنین فروشندگان تلاش می کنند که محصولات باکیفیت خود را به کشورهای خارجی نیز ارسال کنند تا با این اقدام باعث رونق صادرات کشور نیز باشند.

شرکت پردیس کود ایرانیان زمین مشهد با واردات مستقیم این کود از ازبکستان علاوه بر توزیع آن در داخل ایران این کود را به صورت ترانزیتی و در بسته بندی جامبو بک یک تنی در اختیار صادر کنندگان و تجار سولفات آمونیوم ازبکستان به صورت مستقیم عرضه میدارد. چنانچه از صادر کنندگان کود شیمیایی سولفات آمونیوم هستید و قصد توزیع کود سولفات آمونیوم را دارید با مجموه ما در تماس باشید کارشناسان مجموعه ما ۲۴ ساعته پاسخگوی شما مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *