آخرین خبرها

فروش کلی کود گوگرد مش ۲۰۰ 

گوگرد یک عنصر غیر فلزی شیمیایی با فرمول S می باشد که در آب نامحلول است و حلالیت آن در حلای های متفاوت فرق می کند. جهت اطلاع از قیمت فروش کلی کود گوگرد مش ۲۰۰ و نحوه سفارش آن با همکاران ما در سایت پردیس کود ارتباط برقرار کنید. گوگرد یکی از انواع مواد معدنی است که برای رشد گیاه و افزایش بهره وری کیفی و کمی محصولات مهم است. جهت ثبت سفارش و خرید انواع کود کشاورزی با بهترین کیفیت و قیمت از طریق راه های ارتباطی درج شده در این سایت اقدام نمایید. ما با در اختیار گذاشتن مستقیم انواع کود کشاورزی بدون واسطه سهم بزرگی را در کاهش هزینه های شما داریم.

کود گوگرد مش 200 

اطلاعاتی درباره انواع کود گوگرد مش ۲۰۰

کود گوگرد مش دارای انواع مختلفی چون پودری و فوق پودری است که درصد خلوص متفاوتی نیز دارند. کود های گوگرد دار باعث برطرف شدن سفیدک برگ های جوان می شود. از مزیت انواع کود های گوگرد مش ۲۰۰ می توان به هزینه حمل و نقل کمتر، مقرون به صرفه تر بودن نسبت به کود های دیگر، نگهداری راحت کود گوگردی و قدرت قارچ کشی و سم زدایی بالا اشاره کرد. کود گوگرد مش با کیفیت دارای خلوص بسیار بالایی است و به راحتی در آب حل می شود. این نوع کود در بسته بندی های بیست و پنج کیلویی به بازار مصرف عرضه می شود.

کود گوگرد مش 200 

زمان مصرف کود گوگرد مش ۲۰۰  در کشاورزی

از این نوع کود جهت مبارزه و از بین بردن قارچ ها و سفیدک های سطحی سه بار در فصل رشد استفاده می شود. توجه داته باشید که بعد از باران باید گرد پاشی انجام و تکرار شود. همان طور که اشاره کردیم باید سه بار در مرحله رشد استفاده شود و در مرحله اول زمانی که ۴ تا ۱۰ برگ جوان در گیاه به وجود آمده و در هر هکتار ۱۰۰ کیلوگرم استفاده می شود. در مرحله دوم در هنگام گل دهی گیاه در هر هکتار صد کیلوگرم استفاده می شود. و نهایتا زمانی که میوه ها ظاهر می شوند در هر هکتار ۱۵۰ کیلوگرم مصرف می شود.

کود گوگرد مش 200 

قیمت خرید کود گوگرد مش ۲۰۰

قیمت خرید کود گوگرد با توجه به درصد خلوص و میزان کیفیت آن متفاوت می باشد. هم چنین مراکز و فروشگاه هایی که اقدام به فروش این نوع کود می کنند نیز با قیمت متفاوتی به بازار عرضه می کنند. برای تهیه کود گوگرد با بهترین قیمت و کیفیت یا کارشناسان ما در سایت پردیس کود تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *