آخرین خبرها

فروشنده کود کلرید پتاسیم یونجه

کود کلرید پتاسیم یونجه یکی از پرکاربردترین کودها برای یونجه است و سالانه بسیاری از مردم این کود را برای استفاده در کشاورزی می خرند. کود پتاسیم کلرید در دو رنگ قرمز و سفید به بازار عرضه می شود اما این دو کود از لحاظ زراعی هیچ تفاوتی با هم ندارند. قرمز بودن کود کلرید پتاسیم به دلیل وجود مقدار کمی اکسید آهن در آن است. برای استخراج پتاسیم و ساخت کود، بیشتر پتاسیم مورد استفاده را از رسوبات قدیمی کف دریاها در اعماق زمین به دست می آورند. حال در ادامه شما را بیشتر با کود کلرید پتاسیم آشنا خواهیم کرد.

کاربرد کود کلرید پتاسیم یونجه

بیشترین کاربرد کود کلرید پتاسیم یونجه در کشاورزی است، زیرا کودهای حاوی پتاسیم باعث رشد گیاهان می شوند و مواد ضروری مورد نیاز گیاهان را در اختیار آن ها می گذارند. یونجه برای رشد به میزان بالایی از پتاسیم نیازمند است و به دلیل این که قیمت کود کلرید بسیار مناسب است، کشاورزان بیشترین استفاده را از این کود دارند. کمبود پتاسیم در گیاه یونجه باعث می شود تا لکه ها و یا نقطه های سفید در این گیاه ظاهر شود و همچنین این گیاه در معرض سرمازدگی قرار خواهد گرفت.

کود کلرید پتاسیم یونجه توسط فروشنده کود کلرید به بازار عرضه می شود و از این طریق به راحتی در دسترس کشاورزان قرار خواهد گرفت. یکی دیگر از ویژگی های این کود در کشاورزی این است که باعث می شود تا فتوسنتز و جذب نور خورشید توسط گیاه افزایش یابد و همین امر نیز باعث سرسبز بودن گیاهان می شود. اگر می خواهید محصول یونجه خوبی را داشته باشید و از ضعیف شدن و در معرض سرما قرار گرفتن آن جلوگیری کنید، می توانید از این کود در زمین های کشاورزی خود استفاده کنید.

قیمت کود کلرید پتاسیم یونجه

همانطور که گفتیم کود کلرید پتاسیم یونجه دارای قیمت بسیار ارزانی است و تمامی کشاورزان به راحتی می توانند این نوع کود را برای زمین های کشاورزی خود تهیه کنند. قیمت کود کلرید در بازار بسیار مناسب است و فروشنده کود کلرید می توانند به مقدار بسیار زیادی این کود را به بازار عرضه کنند، زیرا به دلیل قیمت پایین و مناسب این کود، این کود جزء پرفروش ترین و پرطرفدارترین کودها در زمینه کشاورزی به حساب آورده می شوند. این کود به دلیل مصرف بسیار زیاد از کشورهایی همچون روسیه، ازبکستان و… به کشور وارد می شود و از این طریق نیاز بازار نیز تامین خواهد شد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *