آخرین خبرها

فروشنده کود سولفات پتاسیم انگور

کود سولفات پتاسیم انگور | از جمله مسائلی که باعث ضعیف شدن و پایین آمدن کیفیت میوه هایی چون انگور می شود، نامناسب بودن تغذیه گیاه و یا به عبارتی عدم توازن مواد و املاح معدنی موجود در خاک می باشد.

برای تشکیل و به وجود آمدن انگور باید به موارد محیطی و ژنتیکی توجه شود. بور، روی و نیتروژن از عومل بسیار مهمی است که در تغذیه گیاهان و رشد آن ها موثر می باشد.

علاوه بر آن برای جذب مواد و املاح معدنی درون خاک ریشه باید سرشار از پتاسیم باشد، کود سولوپتاس انگور باعث می شود مقاومت گیاهان در برابر عوامل محیطی چون سرما، خشکی، رطوبت و شور بالا رود.

با توجه به فواید بسیار زیاد پتاسیم برای رشد گیاهان امروزه فروشنده کود سولفات  در ایران بسیار زیاد است و کشاورزان زیادی برای خرید این نوع محصول در خواست می دهند.

بررسی کاربرد کود سولفات پتاسیم انگور

کود سولفات پتاسیم انگور باعث تولید پروتئین ها و همچنین کربوهیدرات ها در گیاه می شود، این نوع کود به تقسیم های سلولی در گیاهان کمک می کند و همچنین آنزیم های داخل گیاه را افزایش می دهد.کود سولفات پتاسیم باعث تعدیل آب در گیاه می شود، پتاسیم نقش زیادی در مقاوم شدن گیاهان در برابر عوامل محیطی چون سرما دارد.

اگر بخواهیم به طور دقیق بگوییم پتاسیم ۱ تا ۴ درصد از وزن گیاهان را تشکیل می دهد. زمانی که گیاه به میوه دادن برسد به شدت به پتاسیم احتیاج دارد. بیشتر باغ داران انگور هنگام میوه دادن درختان برای رشد بهتر میوه ها از کود سولوپتاس استفاده می کنند.

پخش مستقیم کود سولفات پتاسیم انگور

به طور کلی کود سولفات پتاسیم انگور را می بایست برای هر درختچه ۶/۰ کیلو گرم استفاده کرد. سم پاشی این کود باید در اواخر سال و در اسفند ماه انجام گیرد، این نوع کود تاثیر بسیار زیادی بر روی رنگ دانه ها میوه ها دارد.

فوایدی که کود سولوپتاس دارد باعث شده پخش مستقیم کود سولفات پتاسیم در ایران افزایش یابد، امروزه با آگاهی یافتن باغ داران از فواید بسیار زیاد این نوع کود درخواست ها و تقاضاهای بسیار زیادی از این نوع سم در کشور وجود دارد، این مسئله باعث شده فروشنده کود سولفات در ایران زیاد شود.

جمع بندی

امروزه با تولید بیش از اندازه کود سولفات پتاسیم در دنیا این نوع سم دارای قیمت های متفاوتی می باشد، قیمت این کود به عواملی چون  وزن و نوع آن بستگی دارد. برای خرید کود سولفات پتاسیم  می توانید از طریق فروشنده کود سولفات اقدام کنید.

درباره‌ی براکوئي

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *