آخرین خبرها

خرید کود کلرید پتاسیم صورتی

مقدمه:

همانطور که همه مامی دانیم درجهت رشد هرچه بهترگیاه وآفت زدایی ازآن کود های متنوعی وجود دارد.مادراین مقاله یک نوع ازاین کودهارابه شمامعرفی خواهیم کرد اما پیش از آن توضیحاتی رادرخصوص کلریدپتاسیم به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

کلرید پتاسیم نوعی نمک مهم در میان نمک‌های پتاسیم‌دار می باشد. همچنین به شکل سنگ معدن مورد دسترس قرارمی گیرد. اضافه براین ها،کلریدپتاسیم دردسته ی پراستفاده ترین انواع نمک پتاسیم‌دار قراردارد و به شکل پودر ویا کریستال جامد سفید ویا صورتی وگاهی هم بی رنگ موجود است. در این مطلب هدف مابحث درخصوص کودکلریدپتاسیمی است که دارای رنگ صورتی می باشد،پس باماهمراه باشید.

خرید کود کلرید پتاسیم صورتی ازبکستان از طریق سایتهای پردیس کود به صورت مستقیم و ترخیص شده از گمرک امکان پذیر است چنانچه قصد خرید کود کلرید پتاسیم ازبکستان را برای مصارف صنعتی و کشاورزی رو به رنهای سفید و صورتی رنگ رو دارید به صورت مستقیم بدون واسطه با کارشناسان بازرگانی ارتباط حاصل فرمایید.

مصارف کود کلرید پتاسیم صورتی

خوب است بدانیدکودهایی که درخود دارای پتاسیم،فسفات و نیتروژن هستند در دسته ی بهترین و مهمترین کودهای  کشاورزی در جهت رشد گیاهان قرار دارند.این کودها قادر هستند عناصر موردنیاز را در اختیارشان قرار بدهند. کودکلرید پتاسیم صورتی ازآن دسته کودهایی بوده که سبب آزادنمودن یون های پتاسیم درون خاک می شود.

در خور ذکر است این نکته که میان ۹۰ الی ۹۸درصد از تمامی پتاسیمی که درون خاک وجود دارد وبه شکل غیرمحلول است، در برابر تجزیه شیمیایی از مقاومت بسیاری برخوردار است. پس قادرنخواهند بود پتاسیمی را که گیاه در جهت رشد خود احتیاج دارد را تامین نماید.

کودکلرید پتاسیم صورتی در کلیه ی مراحلی که درجهت نگهداری از رشد مناسب گیاه مورد نیاز است، نقش بسیاربسزایی را ایفا می نماید. کمبود این عنصر موجب پایین آمدن مقاومت گیاه دربرابر خشکی وهمینطور درجه حرارت های زیاد و کم خواهد شد. کمبود کودکلرید پتاسیم صورتی موجب می شود تامقاومت گیاه در برابر آفت‌ها، حمله نماتدها و همچنین عوامل بیماری ‌زا کاهش پیدا کند. باتوجه به این موضوع تهیه ی مقدار مناسب عنصر پتاسیم به وسیله ی کودهایی نظیر کودکلرید پتاسیم صورتی در مراقبت از سلامت گیاه بسیارموثراست.

انتقال پتاسیم به وسیله ی کودکلرید پتاسیم صورتی در گیاهان از قسمت بافت‌های پیرتر به طرف قسمت بافت‌های تازه تر صورت می گیرد. باتوجه به این مسئله علائم کمبود پتاسیم نخست درقسمت برگ‌های پایینی گیاه به چشم میخورد و بعد با بالارفتن کمبود به‌ طرف بخش های بالایی گیاه حرکت می کند.  از معروف ترین نشانه های کمبود پتاسیم درون گیاهان نوعی سوختگی زرد رنگ (کلروز) دراطراف برگ ها یا ریخته شدن آنها قبل ازبلوغشان می باشد.

کمبود پتاسیم موجب می شودکه رشد گیاه به کندی صورت بگیرد و همچنین سیستم ریشه ای گیاه را تضعیف می نماید. همچنین کمبود این عنصر سبب خواهدشدگیاهان چند ساله‌ ای همچون چمن و یونجه درخطرسرمازدگی قرار گرفته شوند. همانطور که می دانید کودکلرید پتاسیم صورتی دارای پتاسیم است تمام مشکلاتی که بالاذکرشد به آسانی با مصرف کودهای پتاس نظیر کودکلرید پتاسیم صورتی قابل حل شدن هستند.

فروشندگان کود کلرید پتاسیم صورتی

خوب است بدانید توزیع عمده کود کلرید پتاسیم صورتی ازبکستان همراه با کیفیتی فوق العاده در شرکت پردیس کود مشهد صورت میگیرد.

همچنین این مرکز که وارد کننده کلرید پتاسیم صورتی بطورمستقیم است با در اختیار گذاشتن خدمات فروش برای تمامی خریداران و استفاده کنندگان پایین ترین هزینه رادر نظرگرفته است.

تمامی این محصولات در این شرکت میان آزمایشگاه های اختصاصی پیش از عرضه به بازارخرید بصورت کامل بررسی شده اند. 

کود ها نیزهم مانند سایر نیازهای زندگی دربرخی ازکارها مانند امور مربوط به کشت وکار کاربرد فراوان دارند وفوق العاده حائز اهمیت هستند.تنها بایستی درمصرف آن ها چه برای کشاورزی ومزارع و… تعادل رامد نظر داشت.

امیدواریم مقاله فوق برایتان مفید واقع شود.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *