آخرین خبرها

خرید و فروش بهترین کود سولفات آمونیوم پودری

کود سولفات آمونیوم، برای پرورش محصولات زراعی ضرورت دارد و یکی از پر مصرف ترین کود های ازت دار است که قابلیت حل شدن بالایی دارد و در مواردی که گوگرد مورد نیاز است، استفاده می شود. خرید و فروش بهترین کود سولفات آمونیوم پودری، به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است و عرضه کنندگان به راحتی می توانند با این روش فروش، بازار هدف خود را گسترش دهند و خریداران هم می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی در هر نقطه ای از کشور که هستند، محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند.

خرید و فروش بهترین کود سولفات آمونیوم پودری

بررسی نحوه مصرف کود سولفات آمونیوم

بررسی نحوه مصرف کود سولفات آمونیوم در هر هکتار مزارع، باید ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلو گرم از این کود استفاده کرد و در باغ ها باید از یک کیلو گرم کود، به ازای هر درخت در اول بهار استفاده شود. در باغچه ها و گلخانه ها به ترتیب به ازای هر متر مربع، ۲۵ گرم و به ازای هر بوته گیاه، ۱۵ گرم کود آمونیوم سولفات استفاده می گردد.

مصرف این نوع کود به دلیل مزیت هایی که دارد، افزایش یافته است. به عنوان نمونه، اگر به جای کود اوره از این کود استفاده شود تا ۸۰۰ کیلوگرم تولید برنج در هر هکتار افزایش پیدا می کند‌. این کود ازت کمتری را هدر می دهد و به کیفیت و افزایش برداشت محصول کمک خواهد کرد؛ همچنین حاوی ازت آمونیاک است و گیاه آن را با کمترین میزان مصرف انرژی جذب می کند. گوگرد و ازت موجود در این کود باعث می شود که میزان PH خاک تنظیم شود و ریز مغذی هایی مانند منگنز، مس، روی و آهن به راحتی جذب گیاه شوند. برای محصولات حساس مانند پسته، انگور و مرکبات استفاده می گردد و می تواند زردی برگ های جوان و برگ های پیر را که به ترتیب به دلیل کمبود گوگرد و کاهش ازت ایجاد شده اند، از بین ببرد. همه این موارد باعث شده اند که صادرات این محصول افزایش یابد و بسیاری از فعالان این عرصه اقدام به یادگیری نحوه ی صادرات آن کرده اند.

سفارش مستقیم کود سولفات آمونیوم پودری

سفارش مستقیم کود سولفات آمونیوم پودری این کود، موارد مصرف زیادی دارد؛ برای گیاهانی که در تولید پروتئین نقش زیادی دارند، استفاده می شود، چون منبع عالی گوگرد است. در خاک های قلیایی به عنوان کود استفاده می شود. در کشاورزی به عنوان اسپری حشره کش کاربرد دارد و به عنوان حشره کش ها و قارچ کش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سفارش مستقیم کود سولفات آمونیوم پودری ایرانی به صورت آنلاین رواج گسترده ای یافته است، چون خرید راحت و با اطمینانی را برای تمام مشتریان سراسر کشور فراهم می کند. سفارش این کود به دلیل کاربردهای فراوانی که دارد، روز به روز در حال افزایش می باشد. به طور مثال می توانید نیاز غذایی گیاهان در حال رشد را در جاهایی که به مکمل های S و N نیاز است، به خوبی تامین کند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *