آخرین خبرها

تولید کود سولفات آمونیوم ازبکستان کریستال

کود سولفات آمونیوم ازبکستان کریستال نوعی از کود است که دارای ۲۱ درصد ازت و ۲۴ درصد گوگرد می باشد. این نوع کود یکی از بهترین نوع کودها برای شرایط آب و هوایی ایران بوده که اسید زا می باشد.

اگر خاک قلیای بوده و دارای ph بالا باشد در صورتی که از کود سولفات آمونیوم ازبکستان استفاده کنید میزان ph  آن کاهش پیدا می کند. این نوع کود یکی از بهترین منابع برای تامین ازت و گوگرد می باشد و مخصوصا برای گیاهان و درختان میوه و محصولات زراعی که به این محصولات نیاز دارند مناسب است.

یکی از نکاتی که در زمان استفاده این نوع کود باید به آن توجه داشته باشید این است که ازت این کود به صورت آمونیوم و گوگرد آن به صورت سولفات می باشد بنابراین آمونیوم توانسته به ذرات رس بچسبد و کمتر از کودهای دیگر در خاک شسته می شود.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان کریستال

راهنمای استفاده از کود سولفات آمونیوم کریستال

استفاده از کود سولفات آمونیوم کریستال در گیاهانی مانند پسته، مرکبات، ذرت، پنبه و برخی گیاهان دیگر تاثیر مثبت داشته است، گیاهی مانند برنج محصول نهایی بسیار با کیفیتی را تحویل داده است و برای مثال گوگرد که در این نوع کود موجود است به کیفیت بالای برنج کمک کرده است.

ترکیب شیمیایی این نوع کود علاوه بر موادی مانند نیتروژن به میزان قابل توجهی گوگرد را به گیاه منتقل می کند. بنابراین برای کود دهی گیاهانی مانند بادام، پسته و گردو می توانید از آن استفاده کنید.

از این کود باید در فصل بهار استفاده کنید و معمولا برای هر درخت یک کیلو گرم از این کود مورد نیاز است.

نیتروژن از مواردی است که برای ساخت اسید آمینه و پروتئین اهمیت بالایی دارد بنابراین استفاده از آن برای درختان گردو یا بادام  و پسته نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

کود سولفات آمونیوم ازبکستان کریستال

 قیمت کود سولفات آمونیوم ازبکستان کریستال

استفاده از کود سولفات آمونیوم ازبکستان کریستال برای زمین هایی با شرایط قلیایی و آهکی مناسب تر از سایر کودها می باشد، این کودها به دلیل داشتن گوگرد در خود و تجزیه آن در خاک و داشتن ازت موجب می شود تا قلیایی بودن خاک کمتر شود و تاثیر منفی بر محیط زیست ندارد.

بنابراین می توان نتیجه گرفت این نوع کود در مقایسه با سایر کودهای شیمیایی بر محیط زیست کمتر تاثیر منفی می گذارد.

قیمت کود سولفات آمونیوم کریستال در هر سال مختلف است و معمولا هر ساله با افزایش قیمت رو به رو می باشد. جهت استعلام قیمت کود سولفات آمونیوم ازبکستان با ما در تماس باشید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *