آخرین خبرها

کود گوگرد پودری با بهترین قیمت

کود گوگرد پودری با بهترین قیمت در اختیار همکاران و مصرف کنندگان می باشد. البته بهترین نوع از انواع گوگرد پودری و گوگرد بنتونیت دار هم در این مرکز عرضه می شود.

در این مقاله به چندین سوال پر تکرار پاسخ خواهیم داد؛ در ادامه با ما باشید.

آیا میزان دانه بندی کود گوگرد در جذب آن موثر است؟

کود گوگرد پودری در اندازه ها و مش و دانه بندی متفاوتی تولید میگردد بطوری که تولید کنندگان آن براساس نیاز مشتریان میزان دانه بندی آن را متفاوت تولید و به بازار مصرف عرضه میدارند. که بالاترین نوع کود گوگرد پودری نوع میکرونیزه با مش ۲۰۰ می باشد. این نوع کود به دلیل دانه بندی بسیار ریزی که دارد برای پاشیدن برروی اندام های هوایی گیاه هم بصورت گرد پاشی و هم بصورت محلول پاشی مصرف میگردد. تا مرحله جذب سریعتر و راحتر انجام گیرد.

چه نوع گوگرد پودری را برای کشاورزی خریداری نماییم؟

هر کشاورز برای تولید محصولاتی ارگانیک که می خواهد PH خاک خود را بهبود بخشد و مواد مغذی طبیعی را به آن اضافه کند، باید بداند پودر گوگرد را از کجا بخرد و چگونه آن را به خاک اضافه کند.

پودر گوگرد یک عنصر خالص طبیعی است که به شکل پودر زرد رنگ است. این یکی از قدیمی ترین داروهای جهان است که برای بیماری های انسان و بهبود خاک برای کشاورزی استفاده می شود.

آیا کود گوگرد پودری برای گیاهان خوب است؟

گوگرد به اندازه فسفر ضروری است و یک ماده معدنی ضروری محسوب می شود. گوگرد موجود در گیاهان به تشکیل آنزیم های مهم و کمک به تشکیل پروتئین های گیاهی کمک می کند. به مقدار بسیار کم مورد نیاز است، اما کمبود آن می تواند باعث مشکلات جدی سلامتی گیاه و از دست دادن شادابی شود.

آیا از گوگرد پودری به عنوان سم گوگرد می توان استفاده کرد؟

گوگرد عنصری یکی از قدیمی ترین قارچ کش ها و آفت کش ها است. “غبارگیری گوگرد”، گوگرد عنصری به شکل پودر، یک قارچ کش رایج برای انگور، توت فرنگی، بسیاری از سبزیجات و چندین محصول دیگر است.

کود گوگرد پودری

مزایای افزودن پودر گوگرد به خاک

این پودر شگفت انگیز فواید زیادی برای سلامتی خاک دارد. آنها عبارتند از:

کاهش pH خاک بهترین pH خاک از ۵٫۸ تا ۷٫۰ متغیر است. برخی از خاک ها به خصوص در مناطق سنگ آهک ممکن است PH بالایی در حدود ۸٫۰ با ۵۰٪ آهک داشته باشند. چنین خاک هایی فاقد مواد معدنی مهم مانند آهن، منگنز و روی هستند. در چنین خاک هایی ممکن است گیاهان برگی که در آنها رشد می کنند به دلیل کمبودها زرد شوند. افزودن پودر گوگرد به خاک این مشکلات را حل می کند.

این یک قارچ کش عالی است. این پودر قارچ و کپک روی برگ ها را کنترل می کند. برای جلوگیری از کپک زدن به ویژه زمانی که قبل از نشستن قارچ روی برگ ها استفاده شود، شناخته شده است. زمانی که روی برگ های خشک استفاده شود بهترین عملکرد را دارد.

بهترین استفاده از آن به عنوان آفت کش است. پودر گوگرد یکی از قدیمی ترین آفت کش های شناخته شده است. بهتر است در سبزیجات و میوه جات استفاده شود. تریپس و کنه های عنکبوتی را کنترل می کند. هنگام استفاده از این پودر باید از ماسک محافظ استفاده کنید.

کود گوگرد پودری

نحوه مصرف گوگرد پودری برای انگور

گوگرد مواد مغذی ضروری را به گیاهان ارائه می دهد. گوگرد حامل مواد مغذی ضروری گیاه است که شامل پتاسیم، نیتروژن و فسفر می شود. همچنین خاک را بهبود می بخشد و به تثبیت فسفر و نیتروژن کمک می کند.
به عنوان دافع مار استفاده می شود – مارها بوی پودر گوگرد را دوست ندارند. این یکی از بهترین دفع کننده ها از محیط بیرونی شما بدون از بین بردن آنها است.
به عنوان دافع حشرات در حیوانات خانگی استفاده می شود. مالیدن پودر گوگرد روی حیوانات خانگی باعث از بین رفتن حشرات، کنه ها و سایر آفات می شود.

گوگرد کپک پودری روی انگور را تحت شرایط رشد خاص کنترل می کند. وجود کپک پودری با لکه های قرمز لکه دار روی عصاهای خفته یا پودر سفید و تار مانند روی برگ ها و میوه در طول فصل رشد تشخیص داده می شود.

کپک پودری زمانی که دما بین ۷۰ تا ۸۵ درجه فارنهایت برای یک دوره شش ساعته متغیر باشد، بیشترین رشد را دارد.

فشار بیماری زمانی افزایش می‌یابد که دما در محدوده بهینه کپک پودری سه روز متوالی باقی بماند. کاربردهای گوگرد یک اقدام پیشگیرانه قابل قبول و مؤثر برای سفیدک پودری ارائه می کند.

چنانچه میخواهید گوگرد پودری را بصورت محلول پاشی استفاده نمایید حتما باید آن را در گوگرد پاش یا سم پاش ریخته و با آب مخلوط نمایید به این صورت که در ۱۰۰ لیتر آب باید ۶ کیلو گرم گوگرد پودری استفاده نمایید.

و در روش گرد پاشی برای اندام های هوایی گیاه بهتر است به سن درخت و حجم محصولات از گوگرد پودری استفاده نمایید. همچنین باید این را در نظر داشت که میزان مورد مصرف کافی باشد تا تمام برگ ها و ساقه ها درخت و تاک را بطور کامل تغذیه نمایید.

کود گوگرد پودری

مقدار مصرف گوگرد برای هر درخت

کنترل خوب در اواسط تابستان به این معنی است که تلقیح زیادی در اطراف برای گسترش بیماری وجود ندارد. نتیجه این است که سال بعد به گوگرد عنصری کمتری نیاز است.
به این ترتیب، با نزدیک‌تر شدن به برداشت، می‌توانید نرخ‌ها را کاهش دهید و در نتیجه میزان باقی‌مانده گوگرد روی انگور را به حداقل برسانید.

تمیز نگه داشتن شاخ و برگ به این معنی است که قارچ نمی تواند عفونت های جدیدی ایجاد کند که به آن اجازه می دهد در طول دوره خواب زنده بماند و سال آینده بازگردد.

اگر تاکستان خود را از سفیدک پودری در یک سال تمیز نگه دارید، سال بعد با تلقیح قارچ بسیار کمتری شروع می کنید، به این معنی که کنترل آن بسیار آسان تر از زمانی است که اجازه داده بودید بیماری در فصل قبل ایجاد شود.
  • در زراعت و باغبانی و برای سفیدک پودری انگور در زمان های معین به میزان ۶۰ تا ۹۰ کیلوگرم در هکتار در طی سه نوبت می توان استفاده کرد،:
  • نوبت اول در مرحله‌ی ۷-۶ برگی شاخساره‌ها به میزان ۱۵-۱۰ کیلوگرم،
  • نوبت دوم پس از ریختن گلبرگ‌ها و بسته شدن دانه به میزان ۳۰-۲۰ کیلوگرم و
  • نوبت سوم ۲۰-۱۵ روز بعد به میزان ۴۰-۳۰ کیلوگرم. در صورت انبوهی تاکستان، این میزان تا ۶۰ کیلوگرم قابل افزایش است.
  • ۳۰ کیلو گرم برای سفیدک سطحی شمام و خربزه و هندوانه و گوجه (محصولات جالیزی) زمانی که میوه اندازه توپ پینگ پنگ رسید.
  • برای سفیدک سطحی جعفری، هویج و گشنیز حدود ۱۰ کیلوگرم در هکتار استفاده می شود.
  • کود گوگرد پودری باید در دمای ۱۶ تا ۳۰ درجه سانتی گراد مصرف شود. دمای بالاتر از ۳۵ درجه سانتی گراد گیاه ‌سوزی ایجاد می‌کند و در دمای کمتر از ۱۴ درجه سانتی گراد تصعید نمی‌شود.
[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]گوگرد را حداکثر سالیانه یک بار مصرف کنید میزان مصرف پیشنهادی عمومی بوده و شرایط آهک و اسیدیته خاک و نوع کشت باید مورد مطالعه قرار گیرد تا میزان دقیق مشخص شود.[/highlight-red]

کود گوگرد پودری

لیست انواع گوگرد کشاورزی

چنانچه قصد دارید کود گوگرد  پودری کشاورزی را از تولید کننده و کارخانه آن بصورت مستقیم و قیمت مناسب تهیه نمایید حتما با مجموعه در ارتباط باشید.

 

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

۲ نظر

  1. کمترین مقدار کودی که ثبت سفارش می کنید چقدره؟ امکان خرید حضوری از شما هست

    • سلام خانم محمدی عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *