آخرین خبرها

قیمت خرید کود گوگرد کیلویی + تست کیفیت

مجموعه پردیس کود تولید کننده عمده گوگرد کشاورزی به صورت اینترنتی میباشد که در ایران با بسیاری از تولید کنندگان و خریداران همکاری دارد.

این مجموعه با تولید کود گوگرد کیلویی کشاورزی را در اختیار کشاورزان و مصرف کنندگان با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و کمترین زمان قرار میدهد.

گوگرد عنصری است که برای کاهش PH خاک و اسیدیته کردن خاکهای قلیایی و آهکی استفاده میشود و نقش مهمی در افزایش حاصلخیزی خاک و در پی آن افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی میشود.

گوگرد های کشاورزی به دو صورت معدنی و پالایشگاهی بر پایه گازی و نفتی مورد مصرف قرار میگیرند و هر کدام از آنها به صورتهای گرانوله و پودری و همینطور مایع مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت گوگرد های معدنی از گازی و پتروشیمی ارزانتر است و بسته بندی آنها میتواند به سفارش مشتریان متفاوت باشد. ولی قیمت گوگرد پالایشگاهی پایه گازی به دلیل بالا بودن کیفیت و درصد بالای گوگرد بالاتر می باشد.

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد

افزایش بی رویه کودهای گوگرد باعث مسمومیت خاک شده و به محصولات کشاورزی خسارت وارد میکند بنابراین باید در مصرف آن دقت لازم را انجام دهند.

مصرف کودهای گوگردی علاوه بر طرف کردن کمبود عنصر گوگرد نقش مهمی در حاصلخیزی خاکهای شور و آهکی دارد.

مجموعه پردیس کود با توجه به سفارش و درخواست مشتریان بهترین کودهای گوگردی کیلویی را از بهترین و باکیفیت ترین معدنهای کشور با بهترین قیمت و بدون واسطه تهیه و خریداری نموده و در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

گوگردهای پالایشگاهی از بهترین معدنهای کشور با خلوص بالا به صورت کلوخه استخراج میشود و در کارخانجات شرکت ما فرآوری شده و به صورتهای گرانوله و پودری در بسته بندی های ۲۵ و ۵۰ کیلویی در داخل کشور برای مصارف کشاورزی مورد فروش قرار میگیرد.

همین گوگرد ها برای صادرات در بسته بندی های جامبو و یا تناژهای بالاتر بسته به سفارش مشتری صادر میشود.

کمپانی پردیس کود در راستای اعتماد سازی و افزایش مشتری و رضایتمندی بیشتر سعی در تامین گوگرد با خلوص و حلالیت بالا و کیفیتی جهانی برای مصارف داخلی و خارجی نمونه محصول را برای تست و اثر بخشی برای مشتریان ارسال میکند.

این کمپانی با سابقه خوب و پرسنلی خبره و آموزش دیده آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز با شماره همراه ۰۹۱۲۰۷۶۵۹۳۱ و ۰۹۱۵۹۲۹۴۰۷۸ و سایت pardiskood.ir , pardiskood.com میباشد.

واتساپ این مجموعه نیز روی خط ۰۹۱۲۰۷۶۵۹۳۱ میباشد. گوگرد های گازی و پتروشیمی تولید نموده و در اختیار خریداران و مصرف کنندگان کود گوگرد بصورت مستقیم و بدون واسطه با کمترین قیمت قرار میگیرد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

کود گوگردی گندم

کود گوگردی گندم + بهترین کود برای افزایش تناژ گندم + قیمت عالی

امروزه استفاده از کود گوگردی گندم برای افزایش تناژ گندم در بین کشاورزان بسیار رایج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *