آخرین خبرها

تولید کنندگان گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار

تولید کنندگان گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار آن را در کارخانه فرآوری کرده و گوگرد خالص ۹۹% رو به همراه بنتونیت کشاورزی مخلوط کرده و طی فرآیندی آن را تبدیل به گرانول و خشک می نمایید و در نهایت در بسته بندی ۲۵ کیلویی و ۵۰کیلویی به بازار عرضه می تماید.

مصارف گوگرد ۷۵ درصد بنتونیت دار

کود گوگرد بنتونیت‌ دار  دارای ۷۵% گوگرد و۲۵% بنتونیت می باشد. نحوه مصرف این کود به صورت پاششی و یا چالکود در سایه انداز درختان است. که تولید کنندگان گوگرد دستور مصرف را به استفاده کننده­گان توضیح می­دهند.

گوگرد یکی از عناصر پر مصرف گیاه است که موجب کاهش pH می­شوند. در نتیجه افزایش جذب عناصـر دیگر در خاک های قلیایی می گردد. تولید کنندگان گوگرد  در روی بسته­های توزیع کود این را توضیح می­دهند که گوگرد به راحتی در خاک و یا با آب حل نمی‌شود. بنتونیتی که در این کود موجود می­باشد با جذب رطوبت به خود متورم شده و در بستر خاک متلاشی می شود. در نتیجه گوگرد به ذرات ریز تر تبدیل می‌گردد. افزودن تیوباسیلوس به تسریع فرآیند اکسیداسیون گوگرد کمک می کند.

تولید کنندگان گوگرد این توصیه را روی بسته بندی­های کود می­نویسند که با افزودن کود گوگرد به خاک گیاه باعث مقاومت گیاه در مقابل خشکی و سرما می شوند.کود­های گوگردی باعث تسریع و افزایش فعالیـت های میکروب ها و باکتری های خاک نیز می شـود.

هم اکنون که نیاز تعدادی از گیاهان به گوگرد (غلظت گوگرد در داخل گیاه بیشتر از فسفر است) بیشتر است، با این­وجود در کشور کمتر به استفاده از این کود گوگرد دار توصیه شده است. عرضه کننده گوگرد با توجه به آثار مثبت گوگرد در کاهش pH  موضعی خاک‌های آهکی، تأمین سولفات مورد نیاز گیاهان، افزایش حلالیت عناصر کم مصرف و پر مصرف به ویژه فسفر، آهن، روی و … کنترل برخی از عوامل بیماری زای قارچی و همچنین اصلاح خاک‌های شور و قلیایی، خاصیت اصلاح کنندگی آن و سایر مزایای دیگر، استفاده از ساری کود را ضروری می­داند.

گوگرد 75 درصد بنتونیت دار

 

عرضه کننده گوگرد ۷۵ در صد بنتونیت دار

مراکز فروش کود گوگردی بنتونیت دار به طور عمده در سرتاسر کشور توسط تولیدکنندگان صورت می­گیرد.  نمایندگی­های فروش عرضه کننده کود در سطح بازار همیشه محصولات خود را به صورت عمده و کلی از تولیدی خرید می­کنند و بعد از برداشتن در صد سود خود به مشتریان خود در بازار می­فروشند.

مصرف کنندگان بهتر است همیشه کالای مورد نیاز خود را از مراکز خرید تهیه کنند. مشتریانی که می­خواهند این محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهند از سایت فروشگاههای معتبر مانند پردیس کود می­توانند به راحتی آن را سفارش دهند و عرضه کننده کود سفارش را در شهر مورد نظر به آن­ها تحویل دهد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *