آخرین خبرها

فروشنده کود گوگرد میکرونیزه

کود گوگرد میکرونیزه تنها نمونه ای از عنصر گوگرد یا همان S است که گیاه می تواند آن را جذب کند. عنصر گوگرد یکی از مهمترین مواد غذایی است که گیاه به آن نیاز دارد. گوگرد یک ماده شیمیایی است که باعث اسیدی شدن خاک نمی شود. در واقع از این کود برای اصلاح خاک نیز استفاده می شود.

برای خرید پودر گوگرد باید به تولیدکنندگان و فروشندگان این کود مراجعه کرد و با کیفیت ترین آن ها را برای مصارف مختلف کشاورزی و یا برای سلامت گیاهان تهیه کنند. قیمت پودر گوگرد به عوامل مختفلفی به خصوص فروشنده آن بستگی دارد.

کود گوگرد میکرونیزه

آشنایی بیشتر با کود گوگرد میکرونیزه

در سال های اخیر مشکل کمبود گوگرد در خاک ها بسیار مشاهده می شود و به همین دلیل مصرف کود گوگرد میکرونیزه افزایش یافته است. در زمین های کشاورزی که قبلا محصولات ان برداشت شه است برای نوبت بعدی باید کاشت باید از کود گوگرد استفاده شود. در این زمین ها در هر هکتار از ۵ تا ۳۰ کیلوگرم امکان جذب کود گوگرد وجود دارد.

کود گوگرد میکرونیزه به صورت فوق پودری عرضه می شود که باعث جذب فوق العاده آن می شود. این خاصیت همچنین باعث می شود که در هنگام کود پاشی به راحتی از نازل آن عبور کند. علاوه بر فراهم کردن مواد مغذی برای رشد گیاه، گوگرد توان بالایی برای از بین بردن قارچ های گیاهان دارد. در واقع این کود خاک گیاهان را ضد عفونی می کند و برای سلامتی آن ها با از بین بردن کرم ها و حشرات مفید است.

از کود گوگرد برای آفت کشی برخی گیاهان به خصوص برای درختان انگور و زردآلو استفاده می شود که کود گوگرد میکرونیزه به دلیل فوق پودری بودن گزینه بسیار مناسبی برای این کار است. همچنین به خصوص در درختان انگور این کود مشکل سفیدک برگ ها را نیز حل می کند.

کود گوگرد میکرونیزه

عرضه کنندگان کود گوگرد میکرونیزه

خرید پودر گوگرد ممکن است به شکل های مختلف و از مراکز مختلفی انجام شود که باعث قیمت پودر گوگرد نیز متفاوت باشد. در این میان کود گوگرد میکرونیزه به دلیل این که اندازه ذرات ان یکنواخت است بهترین انتخاب است که قابلیت جذب مناسبی نیز دارد. عرضه کنندگان متعددی برای این نوع کود وجود دارد ممکن است در صد خلوص آن ها با یکدیگر متفاوت باشد. با کیفیت ترین کودها تا ۹۹ درصد خلوص نیز دارند. برای تهیه بهترین کود باید به عرضه کنندگان معتبر مراجعه کنید.

انواع مختلفی کود گوگرد برای تامین گوگرد مورد نیاز وجود دارد که کود گوگرد میکرونیزه به دلیل فوق پودری بودن و اندازه یکنواخت ذرات آن، بهترین نوع از نظر جذب مناسب توسط گیاهان است. این نوع کود توسط مراکز مختلفی عرضه می شود که برای تهیه بهترین نوع آن باید به مراکز معتبر و با تجربه مراجعه کرد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *