آخرین خبرها

مرکز فروش کود پلیت مرغی در مشهد

فروش کود پلیت مرغی در مشهد با بهترین قیمت موجود در بازار به صورت عمده در تمامی نقاط ایران برای کشاورزان و باغداران و همچنین فروشگاه های عرضه کود و سم امکان پذیر است.

آشنایی بیشتر با کود مرغی

کاربرد بستر مرغ در زمین به عنوان یک کود آلی ارزان ترین و بی خطرترین روش زیست محیطی برای دفع حجم تولید شده از صنعت طیور به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان است.

با این حال، کمی در مورد ایمنی بستر مرغ برای استفاده از اراضی و رهاسازی کلی آن به محیط زیست شناخته شده است. ایجاد این شکاف دانش برای به حداکثر رساندن مزایای بستر مرغ به عنوان کود آلی و کاهش تأثیرات منفی بر سلامت انسان و محیط زیست بسیار مهم است.

نگرانی های اساسی در مورد آلودگی مرغ آلودگی آن به عوامل بیماری زا، از جمله باکتری ها، قارچ ها، کرم های حلقوی، تک یاخته انگلی و ویروس ها است.

آنتی بیوتیک ها و ژن های مقاوم به آنتی بیوتیک؛ هورمون های رشد مانند تقویت کننده تخم مرغ و گوشت. فلزات سنگین؛ و سموم دفع آفات با وجود کمبود ادبیات در مورد ایمنی بستر مرغ برای استفاده از زمین، اطلاعات موجود در منابع مختلف پراکنده و منتشر شده است، بنابراین باعث می شود آنها به راحتی در دسترس و تفسیر دشوار نباشند.

چه نوع کود مرغی برای کشاورزی خوب است؟

بخش طیور به دلیل افزایش تقاضا برای تخم مرغ و فرآورده های گوشتی، یکی از سریعترین صنعت های مستقر در کشاورزی در سراسر جهان است.

بستر مرغ زباله هایی است که در بیشتر فرآیند ها بیشترین مقدار تولید می شوند. بستر مرغ ترکیبی از مدفوع مرغ، پرها، مواد ملافه و غذاهای ریخته شده، مواد مخدر و آب است.

در سال ۲۰۰۸، برزیل، که بزرگترین صادر کننده گوشت گوشتی در جهان است، ۱۱ میلیارد کیلوگرم بستر مرغ تولید کرد. این ضایعات به دلیل داشتن ماده مغذی نسبتاً زیاد ماده غذایی، به ویژه ازت، به مقدار ذاتی زیاد پروتئین و اسیدهای آمینه قابل استفاده برای کاربرد زمین به عنوان کود آلی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاربرد اراضی به عنوان کود آلی ارزان ترین و پرمصرف ترین روش زیست محیطی دفع بستر مرغ است. با این حال، چالش اصلی چگونگی به حداکثر رساندن مزایای بستر مرغ به عنوان کود آلی در حالی که تأثیرات منفی بالقوه بر محیط زیست را کاهش می دهد.

از جمله نگرانی های مهم ایمنی بستر مرغ، مواد مغذی قابل توجهی به ویژه نیتروژن و فسفر است که ممکن است بعدا آب شیرین را آلوده کند. بستر مرغ با میکروارگانیسم های بیماری زا از جمله باکتری ها، قارچ ها، ویروس ها و تک یاخته انگلی و کرم های آلوده آلوده می شود.

بههمین منظور استفاده از کود مرغی به صورت پرک و فله برای زمین کشاورزی توصیه نمی شود که بهترین نوع کود مرغی استفاده از کود پلت مرغی می باشد که در فرایند تولید بعد از حرارت این آلودگی ها به صورت کامل از بین می رود.

مزایای کود مرغی پلت شده

کود مرغی می تواند یکی از بزرگترین دارایی برای یک باغبان و کشاورز باشد. اگرچه کود مرغ برای استفاده خام روی گلها یا سبزیجات بسیار قوی است، اما می توان آن را به صورت پلیت کرده و به “طلای سیاه” تبدیل کرد. اگر بدون استفاده از کمپوست و پلت استفاده شود می تواند به ریشه آسیب برساند و احتمالاً گیاهان شما را از بین ببرد، اما پس از تهیه کود مرغ پلیت شده:

کود مرغی که با اصلاحیه مناسب خاک، ماده آلی را اضافه می کند و ظرفیت نگه داشتن آب و زیست توده مفید در خاک را افزایش می دهد.
کود خوب پلت شده؛ کود مرغی ازت، فسفر و پتاسیم گیاهانی را برای شما فراهم می کند.

چنانچه آشنایی در مورد کود پلت مرغی ندارید حتما با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید تا املا در مورد فرآیند تولید کود مرغی پلیت شده شما را راهنمایی نمایند.

تا بتوانید با اطلاعات کامل کود پلت مرغی غنی شده و خالص را با اطمینان کامل خریداری نمایید.

مرکز فروش بهترین کود پلیت مرغی

یک کود طبیعی آلی با تجزیه و تحلیل NPK 3-2-3 است. که مواد مغذی آن به آرامی آزاد می شوند زیرا گیاه به آنها احتیاج دارد. که ماده آلی را اضافه می کند و باعث حفظ رطوبت در خاک های شنی می شود.

از دیگر مزیتهای بهترین کود پلیت مرغی کاملا پلت شده و خشک می باشد و دارای مواد آلی طبیعی و ارگانیک است. همچنین دارای بو می باشد که طبیعی بودن و خالص بودن آن را می رساند.

فروش آنلاین کود پلیت مرغی صورت عمده با تخفیفات ویژه همراه است. این کودها طبیعی هستند و با توجه به اینکه سرشار از مواد و املاح معدنی می باشند، حاصل خیزی خاک را افزایش می دهند و در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی کاربرد دارند.

خریداران کود پلیت مرغی می توانند به نماینگی های فروش کود مرغی مراجعه نمایند یا اینکه با کارخانه تولید کننده آن به صورت مستقیم در ارتباط باشند.

مرکز فروش کود پلیت مرغی در نقاط کشور مانند: مشهد، اصفهان، شیراز، و … با توجه به اینکه این شهر ها از تولید کنندگان اصلی این محصول به شمار می آیند، دارای سطوح متعادل تری است.

با همه این تفاسیر، اگر شما از خریداران این محصول بوده و خواستار اطلاع از قیمت روز کود پلیت مرغی در بسته بندی ۲۵ کیلویی می باشید، ترجیحا بهتر است به مراکز مجاز فروش مراجعه فرمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *