آخرین خبرها

خرید کود پلت مرغی ۳-۲-۳ NPK به صورت عمده

یکی از کودهای ارگانیک بسیار مفید که برای محصولات کشاورزی امروزه مورد استفاده قرار می گیرد کود پلت مرغی می باشد که دارای سه عنصر اساسی به صورت یکجا برای گیاهان می باشد که این سه عنصر عبارتند از: نیتروژن ( N )، فسفر ( P )، پتاسیم ( K ) است. که در ادامه مقاله به طور مختصر در مورد آن توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

کود NPK ترکیبی پیچیده از سه ماده‌ی اصلی مورد نیاز برای رشد گیاه است. صنعت کشاورزی به شدت بر استفاده از کود NPK برای تأمین غذا در سطح دنیا و سلامت محصولات تکیه دارد. در نتیجه‌ی همین افزایش تولید ناشی از استفاده‌ی کودهای معدنی، جمعیت جهان تقریباً دو برابر شده است.

گیاهان و محصولات کشاورزی برای رشد سالم و بازده بهتر نیازمند واحد های مغذی می باشد که بدون داشتن این مواد مغذی نمی توانند به اندازه کافی رشد کنند، به همان نسبت میزان برداشت کاهش پیدا می کند و گیاهان و محصولات کشاورزی در معرض بیماری ها قرار میگیرند.

آنچه که باید در مورد پلت مرغی بدانید

یکی از مهمترین مواد مغذی که درختان و محصولات کشاورزی بدون داشتن آن قادر به ادامه حیات نیستند که به عنوان عناصر ماکرو یا همان سه عنصر معجزه گر NPK شناخته می شوند.

که این ماده مغذی در کود مرغ به صورت کاملا ارگانیک به وفور دیده می شود به همین منظور امروزه برای استفاده راحتتر و همچنین بازده عالی تر این کود مفید آن را با استفاده از تکنولوژی روز به صورت پلت شده و غنی شده با انواع مواد مغذی دیگر تولید و به بازار مصرف عرضه می نمایند.

کود پلت مرغی تولید شده توسط شرکت پردیس کود ایرانیان زمین به دلیل ارگانیک بودن و همچنین عاری از هرگونه کود دامی از جمله: کود گاوی و گوسفندی و مواد اضافه یکی از پر مصرف ترین نوع و یکی از بهترین نوع کود ارگانیک به دلیل داشتن قیمت مناسب نسبت به دیگر کودهای شیمیایی می باشد.

همانطور که می دانید فراوری کود پلت مرغی به صورت کاملا مکانیزه انجام میگیرد، که در فرآیند تولید کمپوست سازی با استفاده از دستگاه های گرمادهی  میگردد و به میزان مورد نیاز گوگرد میکرونیزه به مش ۲۰۰ به آن اضافه میگردد.

شرکت پردیس کود یکی از شرکتهای برتر تولید کود مرغی غنی شده می باشد که با مدیریت صفر تا صد یعنی از بستر مرغداری تا تولید و توزیع نهایی با کیفیت برتر کود پلت مرغی را با کمترین قیمت ممکن تولید و به بازار مصرف عرضه میدارد. تا کشاورزان و مصرف کنندگان عزیز از این نوع کود بهره کافی را ببرند.

کارخانه تولید کود پلت مرغی شرکت پردیس کود به صورت روزانه حدودا با دو دستگاه مجزا ۱۰۰ تن کود غنی شده پلیت مرغی را تولید و به بازار عرضه می نمایید.

مزایای پلت مرغی برای خاک

خاک‌ها در اغلب موارد دچار کمبود این مواد مغذی هستند که می‌تواند طبیعی و یا نتیجه‌ی کشت بیش از حد و دیگر عوامل محیطی باشد. در صورت وجود کمبود، مواد مغذی باید به خاک اضافه شود تا محیط مناسبی برای رشد بهینه‌ی گیاه ایجاد شود.

هر یک از مواد عناصر ماکرو (مغذی اصلی)، در تغذیه‌ی گیاه ضروری است و در رشد، گسترش و تولید مثل گیاه نقش اساسی ایفا می‌کند.

  • باعث کاهش PH خاک
  • افزایش مواد آلی خاک
  • اصلاح فعالیت بیولوژیکی خاک
  • افزایش چسبندگی خاکهای شنی
  • کاهش چسبندگی خاکهای رسی
  • افزایش میکرو ارگانیزم های مفید خاک
  • تیره کردن رنگ خاک و جذب انرژی بیشتر
  • بهبود خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و حاصلخیزی خاک
  •  کم کردن جرم حجمی ظاهری و افزایش تخلخل و نفوذ پذیری خاک
  • استفاده بهینه از کود مرغ به عنوان یک ماده با ارزش جهت استفاده در کشاورزی
  • مقدار مصرف و هدر رفت کمتر در مقایسه با کود مرغی فراوری نشده
  • جلوگیری از آلودگی محیط زیست ناشی از مقادیر عظیم کود مرغ در کشور
  • کمک بسزا به مرغداران برای تهیه بازار جدید جهت فروش کود مرغ و حل یکی از مشکلات مرغداری کشور
  • کود مرغی پلت شده عاری از بذر علف های هرز و عوامل بیماری زا می باشد.
  • جلوگیری از ورود مقادیر قابل توجهی کود شیمیائی از خارج کشور در نتیجه صرفه جوئی ارزی.
  • کمک به حفظ و زنده ماندن زمین های کشاورزی برای نسل بعد.
  • اصلاح ساختار و بافت خاک های کشاورزی و جلوگیری از فرسایش خاک
  • فاقد بذر علف های هرز و عوامل بیماری زا
  • افزایش و بهبود کیفیت و کمیت محصول کشاورزی

نحوه سفارش پلت مرغی ۱۰۰درصد خالص

روش های متعددی وجود دارد که با کمک آنها می توانید به راحتی سفارش بهترین کود پلیت مرغی ۱۰۰% خالص را انجام بدهید. از آسان ترین راه ها برای سفارش این محصول می توان به این سایت مراجعه کرد و به تولیدی دسترسی پیدا نمود. با سفارش بهترین نمونه به صورت عمده می توانید قیمت پرداختی خود را هم کاهش بدهید.

این واحد برای افرادی که قصد سفارش محصول دارند خدمات گسترده ای را در نظر گرفته تا آنها بتوانند سفارشات خود را در کمترین زمان و با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنند. زمانی که قصد سفارش به صورت آنلاین را داشته باشید شرایط مناسبی پیش روی شما قرار دارد که می توانید با مقایسه کودها ها و همچنین قیمت آنها به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

این محصول بر اساس نیاز و سفارش مشتریان تولید می شود. و همچنین کود پلت تولید شده توسط شرکت پردیس کود در دایو های مختلف تولید میگردد.

لازم به ذکر است هر چه حجم سفارش بیشتر می شود مسلما تولیدی هم کار خود را گسترش می دهد تا بتواند نیاز بازار ها را تامین کند. سفارش کود پلیت مرغی خالص درجه یک به روش مستقیم هم قابل انجام است که به نوبه خود مزیت های فراوانی را به ارمغان می آورد.

جهت سفارش کود پلیت مرغی ۱۰۰% خالص و انواع کودهای شیمیایی و ارگانیک با قیمت مناسب کافیست با شرکت پردیس کود تماس گرفته و مشخصات محصول مورد نظر خود را به مشاوران فروش ما سفارش دهید تا با بررسی و هماهنگی با باربری کالای مورد نظر شما را با تضمین کیفیت و خدمات و قیمت کاملا رقابتی به آدرس مورد نظر شما تحویل دهند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *