آخرین خبرها

کود پلیت مرغی ارگانیک | با قیمت فوق العاده ارزان

کود پلیت مرغی ارگانیک دارای NPK طبیعی بوده که برای افزایش حاصلخیزی خاک و باروری محصولات کشاورزی مفید می باشد. که امروزه با پیشرفت تکنولوژی کود مرغی را به صورت پلت تولید می کنند تا ناخالصی آن از بین برود و کود صد در صد مرغی برای تقویت بافت خاک و افزایش بهره وری محصولات کشاورزی را به بازار عرضه نمایند.

کودهای آلی از منابع طبیعی طبیعی گیاهی، حیوانی یا معدنی حاصل می شوند و ممکن است با مواد آلی ترکیب شوند. این نوع کود برای تقویت باروری خاک و تحریک رشد گیاهان به روشی پایدار و سازگار با محیط زیست ایده آل است. کودهای آلی مواد مغذی را برای جذب گیاهان به خاک اضافه می کنند.

این مواد مغذی همچنین توسط بی شمار میکروارگانیسم هایی که در خاک سالم و مولد زندگی می کنند، مورد استفاده قرار می گیرند که به نوبه خود به رشد گیاه کمک می کند. امروزه کودهای طبیعی و ارگانیک به تقویت سلامت خاک کمک می کند و یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای کودهای شیمیایی و اصلاحات خاک است.

کود پلیت مرغی ارگانیک

فروش عمده پلیت مرغی برای پسته

اگرچه درختان پسته خود را با انواع خاکها تطبیق میدهند، ولی درخت پسته خاکهای لومی نسبتاً عمیق، سبک، خشک و ماسه ای را با غلظت کربنات کلسیم بالا (CaCO3) ترجیح می دهد. خاکهای مرطوب، سنگین و مخصوصاً خاکهای خوب زهکشی شده را تحمل نمی کند.

پسته های خوشمزه اغلب در خاک های آهکی و بوری که به خوبی زهکشی می شوند از بافت متوسط تولید می شوند. خاکهای آهکی اغلب حاوی بیش از ۱۵٪ CaCO3 هستند.

قبل از کاشت درختان جوان پسته، خاک باید در عمق ۲۰-۲۷ اینچ (۵۰-۷۰ سانتی متر) کاشته شود.  هدف از بین بردن علفهای هرز چند ساله و شستشوی خاک، که برای توسعه سیستم ریشه ای ضروری است.

قبل از شخم، کشاورزان پسته معمولاً نمونه های خاک را گرفته و به آزمایشگاه می فرستند تا دقیقاً از نظر مواد مغذی بدانند. با توجه به نتایج، یک متخصص زراعت مجاز می تواند نوع و کمیت کودهای شیمیایی مورد نیاز را مشخص کند.

با این حال، بسیاری از کشاورزان پسته در هر هکتار ۲۰ تا ۳۰ تن کود  اضافه می کنند و قبل از کاشت نهال های جوان به خوبی شخم می زنند.

کود پلیت مرغی یکی از کودهای ارگانیک و طبیعی که امروزه در بیشتر شهرای ایران با بازه عالی برای درختان پسته را داشته مورد توجه بیشتر کشاورزان و فروشندگان کود کشاورزی قرار گرفته است.

جهت خرید و فروش پلیت مرغی برای پسته به صورت عمده شما می توانید به دو طریق اقدام نمایید عبارتند از:

  • خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده پلیت مرغی: خرید مستقیم از کارخانه مزایای زیادی دارد از جمله مزیت مهم آن حذف واسطه ها و خرید با قیمت تولید و همچنین خرید به صورت عمده است.
  • خرید از نمایندگی های عرضه پلیت مرغی برای پسته در سراسر کشور

کود پلت مرغی ارگانیک

شرکت تولید کننده کود مرغی ارگانیک

کود مرغی یکی از کودهای اصلی در مدیریت ارگانیک و پایدار خاک است. کود مرغی مواد مغذی گیاه را فراهم می کند و می تواند یک تهویه کننده خاک عالی باشد.

به طور صحیح برنامه های کاربردی کود مرغی، مواد مغذی را در محصولات زراع، بهبود کیفیت خاک و محافظت از کیفیت آب، بازیافت می کنند. این ماده به طور مؤثر در ترکیب با چرخش محصول، برداشت محصول و افزودن سایر کودهای طبیعی و بیولوژیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

مثل همیشه، تولید کنندگان کود مرغی ارگانیک قبل از تولید آن باید کود مرغی خام خریداری نمایند که قابل فراوری باشد و همچنین دارای املاح مفید برای خاک بو مزارع کشاورزی باشد. که با اطلاع کامل از آنالیز آن بتواند اقدام به تولید کود مرغی خالص و ارگانیک نمایند.

و این نیاز به داشتن مجوز از سوی وزارت بهداشت دامپزشکی است، چنانچه بخواهند اقدام به تولید کود پلیت مرغی خالص مرغی نمایند.

شرکت های تولید کننده زیادی نیستند در ایران که این مجوز را دارا هستند زیرا بیشتر شرکتها تولید به عرضه کود مرغی ۵۰درصد خالص عرضه می کنند و ناتوان در تولید کود مرغی به صورت خالص هستند زیرا تولید کود مرغی ۱۰۰% خالص نیاز به تجربه و دانش فنی بالای دارد.

کود پلت مرغی ارگانیک

آیا کود مرغی گوشتی بهترین نوع می باشد؟

برای پاسخ به این سوال اول باید بگویم انواع کود مرغی در بازار مصرف خرید و فروش می شودند که کود مرغی گوشتی از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد. زیرا معتقدا کود مرغی گوشتی سالنی از خاصیت و مزایای بهتری نسبت به کودهای مرغی دیگر برخوردار می باشد.

علت آن شاید این باشد که این کود به صورت مستقیم از سالنهای که در آن مرغ را نگهداری می نمایند جمع آوری شده که در طی نگهداری مرغ در این سالنها توسط مدیران با تجربه مدیرت شده تا کود با کیفیت را بتوانند بدون داشتن خاک و شانهای تخم مرغ و روزنامه و… تولید کنند.

مزیت دیگری که کود مرغی گوشتی دارد داشتن پروتیین بالا در این کود می باشد، که کود مرغی گوشتی را مورد توجه و مصرف بیشتر کشاورزان قرار داده است.

برای اینکه بتوان کیفیت عالی از کود مرغی گوشتی را به دست آورد باید حتما بدانید در تهیه این کود از چه نوع بسترهای با چه خصوصیاتی بهر گرفته می شود.

به طور کلی اگر این کود به صورت صحیح بهره برداری شود می تواند کود عالی برای زمین های کشاورزی و مزارع و باغات باشد.

چنانچه قصد خرید کود مرغی گوشتی را به صورت پلیت شده و فراوری شده را دارید می توانید از طریق همین سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کود پلیت مرغی ارگانیک

قیمت کود مرغی فراوری شده در کارخانه

قیمت تولید کود مرغی فراوری شده درب کارخانه با توجه به نوع آنالیز، نوع بسته بندی، و انواع عناصر و مواد افزودنی، و نوع فرآوری آن متفاوت می باشد که هر کارخانه کود پلت مرغی با توجه به نوع تولید که به بازار عرضه می نمایند قیمت مشخصی را برای محصول خود در نظر می گیرند.

که اگز بخواهیم در این بین به بهترین نوع کود مرغی فراوری شده اشاره کنیم کود مرغی که دارای خلوص بالا و همچنین گواهی دامپزشکی باشد که تایید شود که کود خالص مرغی است می تواند اشاره کرد.

در ایران کارخانه های زیادی اقدام به تولید کود مرغی فراوری شده با قیمت های گوناگون نموده اند که می توان نوسان قیمت از کیلویی ۶۰۰ تومان تا ۱۵۰۰ تومان براساس خلوص و آنالیز آن در بازار مشاهده کنید.

کود پلیت مرغی ارگانیک

کود مایع مرغی چیست؟

انواع کود مرغی در بسته بندی های مختلف توسط تولید کنندگان تولید و به بازار عرضه می گردد. که یک نمونه آن کود مرغی به صورت مایع می باشد. که امروزه این نوع کود هم در کنار پلت مرغی مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است ولی سوال این است که آیا کود مرغی پلیت شده بهتر است یا کود مرغی مایع ؟

با ما باشد در ادامه به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

کود مایع مرغی نوعی کود است که از فضولات و بستر مرغداری ها با سیستم تخمیر در شرایط محیطی تولید مشخص شده با حفظ مواد مغذی کود مرغی به صورت مایع تولید می شود. که امروزه برای بیشتر محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

کود مرغی مایع خواص کود مرغی را دارا بوده ولی از نظر ظاهری برای استفاده راحتتر به صورت مایع و در بسته بندی های گالنی و سطلی و … به بازار عرضه می گردد.

کود مرغی مایع دارای خواص مختلفی است از جمله:

دارا بودن عناصر مغذی برای خاک مانند: ازت، فسفر، پتاسیم

افزایش رشد محصولات و جوانه زدن سریع

بالا بردن مقاومت گیاهان در برابر عوامل محیطی از جمله یرما و گرماو باد و تگرگ

حاصلخیزی هرچه بهتر خاک

چنانچه با کود های شیمیایی به صورت همزمان مورد مصرف قرار گیرد باعث جذب بهتر آنان می گیردد.

کود پلیت مرغی ارگانیک

کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلو را از کجا بخریم؟

کود مرغی پلیت شده در بسته بندی های ۲۵ کیلو گرمی را می توانید ا کارخانه های تولید کننده آن یا نمایندگی های فروش انواع کود و سم در سراسر کشور به صورت عمده یا جزئی خریداری نمایید.

یا اینکه به سایتهای کارخانه های تولید کننده کود پلت مرغی سری بزنید و با مدیر فروش کارخانه به صورت مستقیم ارتباط بگیرد و کود مورد نظر خود را در بسته بندی کیسه ای خریداری نمایید.

توصیه ما به خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده می باشد. برای اینکه بتوانیم دست دلالان و واسطه گران را کوتاه نماییم و کود پلیت مرغی را به صورت عمده مستقیم از کارخانه با قیمت فوق العاده ارزان تر از بازار تهیه نمایید.

ما راه را برای شما کوتاه نموده ایم. کافیست با کارشناسان ما مستقیم با کارخانه ارتباط برقرار نمایید و هر نوع کود را در هر نوع بسته بندی یا به صورت فله از کارخانه مستقیم خریداری نمایید.

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *