آخرین خبرها

کود سولفات آمونیوم ازبکستان | بزرگترین وارد کننده آن در ایران

آیا به دنبال قیمت کود سولفات آمونیوم ازبکستان هستید؟ آیا بزرگترین وارد کننده های کود سولفات امونیوم ازبک رو می شناسید؟
قیمت این محصول در بازار ایران به صورت لحظه ای در حال نوسان است و گر بخواهید از قیمت روز این محصول مطلع شوید بهتر است از همین سایت بهره بگیرید تا خریدی ارزانتر داشته باشید.
لذا برای این امر کافیست با کارشناسان مجموعه تماس گرفته تا قیمت روز را در اختیار شما قرار دهند.

به طور کلی در دنیای اطراف و جهان هستی انواع گیاهان و‌درختان وجود دارند که همه به نوعی در اختیار بشریت هستند و برای انسان دارای منافع بسیاری می‌باشند.
انسان با استفاده از این منابع طبیعی نیازهای خود را برطرف می‌کند.
درختان از اصلی ترین منابع موجود در جهان هستند که منافع بسیاری چون پاکسازی هوا و ایجاد اکسیژن مهم‌ترین فایده آنها برای انسان است. علاوه بر این از میوه، ریشه، برگ و سایر اجزای درخت استفاده می‌شود.

همانطور که می دانید تمام درختان و محصولات کشاورزی نیاز به تغذیه برای رشد و نمو دارند که انواع کودهای کشاورزی این رو برای محصولات به وجود آورده است.
تمام درختان نیاز به انواع: ازت، نیتروژن، پتاسیم، فسفر، منگنز ، مس ، منیزیم ، فسفر ، روی ، آهن ، کلسیم ، و… دارند.

آشنایی با کود سولفات آمونیوم

کود سولفات آمونیوم چیست؟ سولفات امونیوم نوعی کود شیمیایی است که دارای ۲۱% ازت و ۲۴% گوگرد دارد. کودی اسیدازه و بهترین نوع کود شیمیایی برای خاک های ایران می باشد.

یکی از بهترین منبع ها برای درختان و محصولات زراعی و باغات با داشتن ازت و گوگرد بالا سولفات آمونیوم می باشد.
ازت کود سولفات آمونیوم به شکل آمونیوم و گوگرد آن به شکل سولفات می باشد. به این صورت که آمونیوم به ذرات رس متصل شده و کمتر از کودهای ازته دیگر در خاها شسته می شودند.

ازت موجود در کود سولفات آمونیوم باعث بالا بردن رنگدانه و کو آنزیم ها می شود و باعث تحریک رشد و رویش بهتر درخت شده و استفاده زیاد از کود سولفات آمونیوم باعث ایجاد بافت های نرم و افزایش پاجوش و جوانه زدن در درخت می شود. باید بگویم ازت خاک ها از دو منیع کود آلی و شیمیایی تامین می شود.

کود سولفات آمونیوم کودی اسید زا بوده و بهترین کود برای خاک های قلیایی می باشد و با مصرف کود سولفات آمونیوم کریستالی ازبک درصد PH خاک به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.

معرفی کود سولفات آمونیوم ازبکستان

سولفات آمونیوم ازبک دارای فرمول شیمیایی NH4)2SO4) و درجه خلوص ازت ۲۱% و گوگرد ۲۴ درصد می باشد. کود سولفات آمونیوم ازبکستان در بسته بندی کیسه ای ۵۰کیلویی می باشد که توسط شرکت پردیس کود کف واگن ایستگاه شهید مطهری مشهد به مشتریان و خریداران عرضه می گردد.

این کود توسط شرکت پردیس کود به شرط آنالیز در مقصد ارائه میگردد و کلیه کیسه ها دارای بچ نامبر و پلمپ شده به مشتریان و خریداران عرضه می گردد.

جهت خرید کود سولفات آمونیوم کریستالی به صورت مستقیم از وارد کننده آن با ما در تماس باشید.

بزرگترین واردکننده کود سولفات آمونیوم ازبکستان در ایران

در دنیای تجارت واردات و صادرات محصول مهم‌ترین جزء به حساب می‌آید. صادرات و‌ واردات محصولات به تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در کسب درآمد و رونق چرخه خرید و فروش کمک شایانی می‌کند.
تجارت کود کشاورزی نیز از این قاعده مستثنا نیست و نخواهد بود. وارد کردن کود سولفات آمونیوم مرغوب از کشورهای دیگر، به خریدار در خرید کود کشاورزی متناسب با بودجه مناسب کمک می‌کند.
بزرگترین واردکننده کود سولفات آمونیوم ازبکستان در ایران با هدف ایجاد تنوع در عرضه کود سولفات آمونیوم کریستالی به خریدار در بازارهای ایران، کود شکری ازبکستان مرغوب با قیمت مناسب را وارد و توزیع می‌کنند.

پردیس کود یکی از بزرگترین وارد کنندگان و توزیع کنندگان کود سولفات آمونیوم ازبک در کشور ایران محسوب می شوند. کود سولفات آمونیوم دانه شکری با مرغوبیت بالا در سراسر ایران زبانزد می باشد که در بین متقاضیان و کشاورزان و خریداران این محصول جایگاه ویژه ای را دارد.

توزیع کننده کود سولفات آمونیوم کریستالی مرغوب در ایران و تولید کنندگان برتر کود کشاورزی در  ایران را با سایت ما بشناسید.

عرضه بدون واسطه کود سولفات آمونیوم ازبکستان

در عرضه مستقیم و بدون واسطه کود سولفات آمونیوم ازبک مزایای بسیاری هم برای فروشنده و‌ هم برای خریدار است. با حذف واسطه‌ها سود به دست آمده از تولید محصول به صورت درست به دست تولیدکنندگان و فروشندگان محصول می‌رسد.
خریدار کود سولفات آمونیوم کریستالی هم با قیمت ارزانتر، کود را خریداری و مصرف می‌کند. و هم با وارد کننده کود سولفات آمونیوم ازبک و  مراکز عرضه بدون واسطه کود دانه شکری در ایران با سایت ما آشنا می شود.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *