آخرین خبرها

پخش کود کلرید پتاسیم کشاورزی

کود کلرید پتاسیم کشاورزی، برند ها و انواع مختلفی دارند و هر کدام از این مدل ها برای یک کار خاص تولید شده اند. هم اکنون به علت زیاد شدن تعداد متقاضیان و خریداران کود کلرید پتاسیم کشاورزی علاوه بر تولید داخل از کشورهای مانند ازبکستان، ترکمنستان، چین واردات میگردد، فروشندگان زیادی در زمینه پخش و توزیع این محصول فعالیت می کنند.

ولی اگر شما از خریداران و تولید کنندگان هستند که برای خرید ماده اولیه قصد دارید آن را بصورت مستقیم از تولید کننده و وارد کننده مستقیم خریداری نمایید حتما با توزیع کننده اصلی آن ارتباط بگیرید. پخش کود کلرید پتاسیم به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط شرکت پردیس کود انجام میگیرد با ضمانت آنالیز همراه برگه سبز گمرک به صورت کیسه های ۵۰ کیلو گرمی و پلمپ شده و دارای بچ نامبر.

همچنین شرکت پردیس کود با دارا بودن خط تولید در زمینه سفید کردن کود کلرور پتاس این امر را برای خریداران کلرور پتاس سفید فراهم نموده تا کود کلرید پتاسیم سفید صنعتی را با ضمانت آنالیز از کارخانه بصورت مستقیم خریداری نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کلرید پتاسیم کشاورزی

کاربرد کود کلرید پتاسیم کشاورزی

کلرید پتاسیم با نام تجاری کلرورپتاس KCL معروف می باشد. که دارای کاربردهای زیادی در صنعت غذا و دارو، تولید کودهای کشاورزی، و کلی بخش های زندگی ما مورد استفاده قرار میگیرد که در ادامه مطلب به صورت مختصر در مورد انواع کاربرهای کود کلرید پتاسم کشاورزی خواهیم پرداخت.

بیشترین مصرف کود کلرید پتاسیم برای تولید انواع کود پتاسیم دار می باشد زیرا پتاسیم باعث رشد و نمو بهتر گیاهان و محصولات کشاورزی میگردد.

کود کلرور پتاس یکی از بهترین نوع جایگزین نمک برای مواد غذایی می باشد. که باعث تامین پتاسیم بدن ما می گردد.

کلرید پتاسیم در تهیه تولید انواع صابون و مواد شوینده و همچنین برای تصفیه آب مورد استفاده قرار میگرد.

از دیگر کاربرهای آن می توان در انواع صنایع جوشکاری و تولید دارو و سرم و همچنین تولید گل حفاری چاه های نفت و گاز اشاره کرد.

کود کلرید پتاسیم در کشاورزی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است زیرا با داشتن پتاسیم بالا باعث افزایش محصولات کشاورزی و همچنین کیفیت از نظر طعم، مزه، رنگ، و بوی انواع کشت ها مانند برنج، مرکبات، سیب زمینی، انار، و غیره که نیاز زیادی به پتاسیم دارند میگردد.

بطور کلی گیاهان به سه عنصر اصلی نیاز دارند: نیتروژن، فسفر و پتاسیم. پتاسیم حاوی پتاسیم محلول است، که آن را به یک کود عالی برای کشاورزی تبدیل می کند. کود کلرید پتاسیم گشاورزی با بهبود سلامت کلی، استحکام ریشه، مقاومت در برابر بیماری و میزان عملکرد، بلوغ مناسب را در گیاه تضمین می کند. علاوه بر این، پتاس محصول نهایی بهتری را ایجاد می کند، رنگ، بافت و طعم غذا را بهبود می بخشد.

در حالی که مقداری پتاسیم از طریق کودهای بازیافتی و بقایای محصول به زمین های کشاورزی بازگردانده می شود، بیشتر این عنصر کلیدی باید جایگزین شود. هیچ جایگزین تجاری مقرون به صرفه ای وجود ندارد که به اندازه پتاسیم به خاک پتاسیم وارد کند و این عنصر را برای محصولات ارزشمند کند. به همین دلیل، بیشترین استفاده از پتاس در صنعت کشاورزی است. دانشمندان تخمین می زنند که بدون کودهایی که به عملکرد محصول کمک کنند، ۳۳ درصد از مردم جهان با کمبود شدید غذا روبرو هستند. تجدید پتاسیم در خاک برای حمایت از منابع غذایی پایدار حیاتی است. کود کلرید پتاسیم به عنوان کود ارزشمند هستند و پتاسیم را در جایی که بیشتر مورد نیاز است می رسانند.

کلرید پتاسیم کشاورزی

توزیع کود کلرید پتاسیم کشاورزی

توزیع کود کلرید پتاسیم توسط خود وارد کننده و تولید کننده انجام می شود و از طریق فضای مجازی این کار به بهترین وجه انجام می شود و اینکه توزیع از این طریق کمک بسیاری به افراد کرده است که به آسانی به محصول دسترسی خواهند داشت.

در حال حاضر فروش و توزیع کود کلرید پتاسیم برای تهیه و تولید انواع کود کشاورزی و استفاده در بخش کشاورزی می باشد. به همین دلیل مصرف کلرید پتاسیم نسبت به دیگر کودهای پتاسیمی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

فروشندگاه و تولید کنندگان همه به دنیال خرید کود با کیفیت برای داستن تولید بی نظر و فوق العاده هستند به همین منظور شرکت پردیس کود این امر را برای مصرف کنندگان خود فراهم نموده تا کود کلرید پتاسیم را به صورت مستقیم با قیمت کاملا ارزان تر از دیگر رقبا تهیه نمایند تا علاوه بر تولید بیشتر حاشیه سود بالاتری را برای خود به ارمغان آورند.

شرکت پردیس کود مرکز توزیع و پخش کود کلرید پتاسیم ازبکستان صورتی رنگ به صورت آنلاین و بروز می باشد. کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل مایید تا شما را برای خرید و ثبت سفارش راهنمایی نمایند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *