آخرین خبرها

پخش کود پلت مرغی بوردو مشهد

کود پلت مرغی جزء کودهای اصلی و کامل  به شمار می رود. این کود یک منبع بسیار عالی از انواع مواد آلی جهت تقویت کردن خاک های مختلف می باشد. کود پلت مرغی علاوه بر این که مواد مغذی بسیاری دارد، از نظر داشتن نیتروژن نیز  کاملا غنی می باشد. این کود نسبت به سایر کودهای دیگر ارگانیک تر به حساب می آید.

منظور از کود پلت مرغی بوردو چیست؟

کودهای مرغی که از ادرار و فضولات مرغ ها و جوجه ها تهیه می شود، یکی از کاربردی ترین کودها برای کار کشاورزی است. این کود را با بکارگیری فناوری هایی، به پلیت تبدیل می کنند. تا حمل نقل نمودن آن با سهولت کافی انجام شده و مواد مغذی داخل آن نیز کاملا حفظ گردد. با این کار معایب کود نیز کاملا برطرف شده تا بتواند بهتر به تقویت شدن خاک کمک کند.

منظور از تبدیل کردن به پلیت این است که، پس از خشک کردن کود و اضافه نمودن مواد آلی به آن، کود را در دستگاهایی مخصوص می ریزند و آن ها را به شکل قطعه هایی بسیار فشرده با ضخامت حدود ۳۰ سانتی متر تبدیل می نمایند. به این قطعه های فشرده پلت مرغی گفته می شود.

کود پلت مرغی صدرصد به صورت ارگانیک تولید می شود. و استفاده از آن به جای استفاده کردن از کودهای شیمیایی می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه باشد. در این کود هیچ گونه عامل بیماری و یا علف هرزی وجود ندارد.

کود پلت مرغی بوردو مشهد

فروش کود پلت مرغی بوردو مشهد

در حال حاضر در ایران کارخانه های زیادی وجود دارند که به تولید کود پلت مرغی می پردازند. این کودها به کیفیت های متفاوتی به بازار عرضه شده و به فروش می رسند. در استان خراسان رضوی و در شهر مشهد، کارخانه بردو، یکی از عظیم ترین کارخانه های تولید کود و کود پلت مرغی می باشد.

این کارخانه به وسیله بروز ترین و بهترین تجهیزات و دستگاه های تولید کود پلت مرغی، قادر بوده است که بتواند با تولید کردن پلت های کود مرغی هم به صورت فله ای و هم به شکل بسته های بیست و پنج کیلویی، رضایت مشتریان خود را به صورت چشم گیری جلب کند.

به دلیل کیفیت بالای  کود پلت مرغی بوردو مشهد و مقرون به صرفه بودن قیمت آن، هم چنین عرضه این محصول از کارخانه به سراسر نقاط کشور، این برند توانسته است مشتری های زیادی را برای خود داشته باشد. همه  محصولاتی که در کارخانه بردو تولید می شوند، پروانه بهداشتی دامپزشکی دارند.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *