آخرین خبرها

پخش عمده سولفات آمونیوم ازبک مشهد

بدون شک شاید برای شما هم  این سوال پیش آمده است که سولفات امونیوم دقیقا چیست؟

در واقع سولفات آمونیوم یک کود با فرمول شیمیایی خاصی است. این محصول ترکیبی از مواد های غیر آلی و نمک معدنی می باشد. کود آمونیوم سولفات ازبک دارای مزیت های بسیار فراوانی می باشد، این کود در کارهای باغبانی، کشاورزی و صنایع مختلف کاربردهای زیادی دارد.

شناخت ویژگی سولفات آمونیوم ازبک

مهم ترین و اصلی ترین کاربرد سولفات امونیوم در تهیه نمودن کودهای باغبانی و کشاورزی می باشد. کو سولفات آمونیوم حدود ۲۱درصد ازت را داراست. ازت های داخل آن به شکل های یون آمونیوم هستند. هم چنین این محصول شامل ۲۴ درصد عنصر گوگرد است که به صورت محلول در آب می باشد و به شکل سولفات در می آید.

سولفات امونیوم به وسیله ی گوگردی که در خود دارد خاک را برای رشد گیاهان و درختان تقویت کرده و به مقدار چشم گیری درصد ph  خاک را کاهش می دهد. به دلیل این که اکثر خاک های ایران قلیایی می باشند انتخاب کود آمونیوم سولفات می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

کود سولفات آمونیوم از پرطرفدارترین و پرکاربرترین کودها می باشد، در تقریبا ۸۰ درصد کشاورزان و باغبانان از این کود برای کارهای زراعی و کشاورزی استفاده  می کنند. و بیشتر در موارد استفاده می شود که به دو عنصر ازت و گوگرد نیازی بیشتری است. زیرا این محصول به مقدار بسیار زیادی گوگرد و ازت را دارا می باشد.

خرید سولفات آمونیوم ازبک مشهد

اگر شما هم برای کشاورزی خود نیازمند یک کود مناسب می باشید و یا می خواهید کود سولفات آمونیوم ازبک را خریداری کنید نیاز دارید که حتما به یک شرکت یا یک مرکز معتبر مراجعه کنید. تا بتوانید کود سولفات آمونیوم ازبک را به صورت اصل و اورجینال خریداری کنید.

حتما جهت خرید کود سولفات ازبک به سایت های معتبر مراجعه کنید. این سایت ها می توانند به شما کمک کنند که به راحتی و بدون واسطه محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. شرکت پردیس کود وارد کننده کودهای ورداتی ازبکستان آماده عرضه مستقیم این کود با برگه سبز ترخیصی معتبر به شما کشاورزان و خریداران کود با کیفیت و اصل می باشد. کافیست با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

انواع کود سولفات آمونیوم موجود در بازار

  • سولفات آمونیوم سولفامون که به دو شکل پودر و گرانول شده در بازار عرضه می شود.
  • کودهای سولفات آمونیوم وارداتی از کشورهای ازبکستان، روسیه و چین که به دو شکل پودر و کریستالی مانند وارد کشور می شوند.
  • تولید کود سولفات امونیوم در شرکت پتروشیمی ارومیه

فروش کود سولفات آمونیوم ازبک

با توجه به اینکه این کود وارداتی می باشد دارای قیمت متفاوت در فصول مختلف و همچنین تحت تاثیر نوسانات ارزی می باشد که در زمان خرید حتما باید به قیمت دلار توجه داشت ولی اگر این کد را مستقیم از وارداکننده اصلی آن خریداری نمایید هم کیفیت محصول اصل را خریداری خواهید کرد و هم قیمت مناسب بهره خواهید بردو جهت خرید و فروش مستقیم کود سولفات آمونیوم ازبکستان با ما در ارتباط باشید شرکت بازرگانی پردیس کود وارد کننده کود سولفات آمونیوم ازبکستان و کلرید پتاسیم ازبکستان صورتی رنگ ۱۰۰درصد دانه شکری کریستاله و حلالیت بالا در آب.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *