آخرین خبرها

پخش سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد

خوب است بدانید استفاده ی اولیه سولفات آمونیوم تحت عنوان نوعی کود درجهت کشاورزی مناسب خاک‌های قلیایی می باشد. یون آمونیوم موجود در کود سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد در خاک رها شده وسبب تولید میزان محدودی اسید می شود. نیتروژنی که گیاه برای رشد خود به آن احتیاج دارد به وسیله ی کاهش میزان pH خاک تامین خواهد شد. از مشکلات مهم بکارگیری از آمونیوم سولفات، کمبود نیتروژن آن در قیاس به نیترات آمونیوم بوده که سبب بالا رفتن هزینه‌های حمل و نقل خواهد شد.

همینطور این ترکیب که به شکل محلول در آب آماده می شود را در کشاورزی تحت عنوان نوعی اسپری در جهت ازبین بردن حشرات، قارچ ها و همینطورعلف های مضر استفاده می نمایند.

 شناخت کاربرد سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد

سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد نوعی نمک معدنی بوده که در کشاورزی کاربرد فراوانی دارد. این نوع از کود به علت قابلیت حل شدنش در آب بسیارمورد انتخاب و استفاده ی کشاورزان قرارگرفته است.

این کود از۲۱ درصد نیتروژن ازت و همینطور ۲۴ درصد گوگرد تشکیل شده است. سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد نوعی کود پرکاربرد در جهت کشت انگور، گندم، مرکبات، صیفی جات و… غیره است.

سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد سبب برطرف نمودن زردی برگ ها می شود. نوعی از کود شیمیایی بسیارخوب برای خاک مزارع کشور است.

همانطورکه می دانید سولفات امونیوم از گوگرد برخورداراست بنابراین دارای مزایای فراوانی می باشد. درقسمت پایین نمونه هایی از آن را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد:

این کود سبب جذب ریزمغذی درون گیاه و همینطور باکتری ها ومیکروب های سودمند خاک خواهد شد. همینطور به سبب قدرت قارچ کشی در آن موجب میشود از شیوع بیماری های قارچی در گیاهان ممانعت نماید. همچنین گوگردی که درون سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد موجوداست درتنظیم PH موثر بوده وسبب واکنش خاک می شود.

 مشخصات سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد

همانطورکه می دانید نام محصول سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد بوده، برند آن چرچیک ازبکستان است. بسته بندی آن بصورت کیسه ای بوده و هرکیسه وزنی قریب به ۵۰ کیلوگرم را دارا است.

مطمئنا همه ما می دانیم که قیمت فروش انواع مختلف از کود های شیمیایی بر طبق معیار های گوناگونی مشخص می شود. معیار هایی ازقبیل: هزینه ی مواداولیه ی آن، وضعیت وارداتی بودن آن، تولید داخل، هزینه ی باربری، نوع برند و دیگر موارد.

اما خب همه ما متوجه این موضوع هستیم که نوع برند تاثیر بسزایی در قیمت کود خواهد داشت. در قسمت معیارهای اثرگذار بر قیمت از واردات هم نام بردیم، خوب است بدانید از آنجایی که برخی کودهای شیمیایی در ایران تولید نمی شوند بایستی از کشور های دیگر بصورت واردات به ایران برسند.

از آن دسته محصولات شیمیایی که بصورت وارداتی به ایران می آیند سولفات آمونیوم ازبکستان مشهد است. درایران به دلیل کیفیت وعملکرد بسیار بالا وخوب این کود، کشاورزان بسیار زیادی طالب این کود می باشند.

جهت خرید و استعلام قیمت از واردکننده کود به صورت مستقیم با واحد فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *