آخرین خبرها

پخش انواع کود سولفات پتاسیم سیب

عنصر سولفات پتاسیم از جمله مهم ترین موادی است که در صنایع مختلفی چون کشاورزی، دارویی، غذایی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. در زمینه کشاوری کود سولفات پتاسیم سیب باعث تقویت محصولات کشاورزی می گردد. امرزوه با توجه به استفاده نادرست از آب و خاک درصد بسیار زیادی از این نوع مواد در خاک از بین رفته است و برای تقویت خاک و همچنین افزایش رشد گیاهان می بایست از کود سولفات پتاسیم استفاده کرد.

آشنایی با کود سولفات پتاسیم سیب

همانطور که گفتیم کود سولفات پتاسیم در زمینه کشاوری کاربرد زیادی دارد،  از این نوع کود برای افزایش مقاومت گیاهان، جلوگیری از آفت ها و بیماری ها، مبارزه با کم آبی و مواردی از این قبیل استفاده می گردد.

علاوه بر آن ماده پتاسیم برای فتوسنتز، رشد سلولی و همچنین تنظیم اسمزی گیاه بسیار مفید است. در زمان شور وجود این ماده در خاک برای حفظ گیاهان حائز اهمیت می باشد. گیاهان با توجه به نیاز مبرمی که به پتاسیم دارند می توانند ازطریق ریشه پتاسیم بیشتری نسبت به ماده سدیم به خود جذب کنند، البته این عملکرد گیاه کاملا به نوع آن بستگی داشته و عملکرد گیاهان مختلف در این زمینه نسبت به یک دیگر متفاوت است.

البته در نظر داشته باشید که یک گیاه زمانی می تواند پتاسیم را جذب کند که میزان کلسیم موجود در ریشه به حد نساب رسیده و ریشه گیاه اکسیژن کافی برای زنده نگه داشتن خود داشته باشد. به همین دلایل استفاده از کود سولفات پتاسیم در کشاورزی بسیار حائز اهمیت است.

کود سولفات پتاسیم سیب

خرید انواع کود سولفات پتاسیم سیب

کود سولفات پتاسیم سیب در کشاورزی استفاده بسیاری دارد، این کود دارای خواص زیادی بوده و مهم ترین ویژگی آن جذب بالا و سریع توسط ریشه گیاهان است. همین موارد نیز باعث شده کود سولوپتاس سیب به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین کود های موجود در بازار به کشاورزان عرضه شود. برای خرید انواع کود و همچنین کود سولفات پتاسیم سیب می توان به مراکز پخش انواع کود مراجعه کرد. علاوه بر آن تعاونی های کود نیز برای خرید انواع کود مکان مناسبی می باشند.

جمع بندی

مقدار استفاده از کود سولو پتاس سیب تا حد زیادی به ویژگی های شیمیایی و فیزکی خاک و نوع گیاه وابسته است. اما معمولا برای هر هکتار می توان ۵۰ کیلو کود سولفات پتاسیم سیب استفاده کرد، البته به خاطر داشته باشید که باید کود سولفات پتاسیم را با اوره ترکیب کرده و قبل از کاشت بذر به زمین کشاورزی بپاشید.

جهت خرید و مشاوره آنلاین و دیدن انواع کود سولوپتاس برروی لینک سایت کلیک نمایید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *