آخرین خبرها

مرکز پخش کود صورتی kcl

مراکز زیادی به پخش و توزیع کود صورتی رنگ kcl می پردازند ولی بیشتر خریداران این کود علاقه مند هستند این کود رو بدون واسطه و مستقیم از وارد کننده اصلی آن با ضمانت آمالیز و بدون واسطه خریداری نمایند.

کلرید پتاسیم یا همان KCL صورتی رنگ از کشور ازبکستان توسط وارد کنندگان وارد کشور عزیزمان ایران میگردد این کود با ترکیب ۶۰% پتاسیم و کلرو یکی از محبوب ترین کودهای پتاسیمی محسوب میگردد.

منظور از کود صورتی kcl چیست؟

از ترکیب شیمیایی ماده ی«پتاسیم» و «کلر» یک نوع نمک حاصل می شود، که به آن«کلراید پتاسیم» گفته می شود. کلراید پتاسیم یکی ازمهم‌ترین نمک در میان نمک‌های پتاسیم‌دارمی باشد. این نوع نمک به شکل سنگ معدن دارای قابلیت دسترسی است. اضافه بر این مورد،کلراید پتاسیم در دسته ی پراستفاده ترین نوعِ نمک پتاسیم‌دار بوده و به طورمعمولی به شکل پودر ویا کریستال جامد به رنگ سفید یا صورتی یا حتی بی رنگ موجود است. این محصول راتحت عنوان کود نیز در حیطه ی کشاورزی بکار می گیرند.به دلیل یک سری علل این محصول درقیاس با سایر کودهای دارای پتاسیم نظیر سولفات پتاسیم ، درجهت تغذیه مناسب تر عمل می کند. به دلیل این که بیشتردر طبیعت پیدا خواهد شد ، نوعی منبع غنی درجهت تغذیه گیاه بوده وهمینطور درمقایسه با سایر کودهای دارای پتاسیم ازقیمت پایین تری برخوردار است.

ساختار کود صورتی KCL

ترکیب شمیایی کود صورتی KCL به گونه ای است که از ادغام یابه عبارتی برخورد اتم کلر(Cl) واتم پتاسیم(K) به وجود می آید. همچنین اتم پتاسیم  با رها کردن الکترونی به نوعی اتم با یک بار مثبت مبدل خواهد شد. با دریافت این نوع از الکترون توسط اتم کلر ،به نوعی اتم با بار منفی مبدل می شود. در نهایت بوجود آمدن کود صورتی KCLرادر پی خواهد داشت.

مشخصات کود صورتی KCL

کود صورتی KCL نمک هالید فلزی بوده که از ادغام عناصر پتاسیم و کلر به وجود می آید.

کود صورتی هیچ بویی ندارد و شکل آن بصورت دانه شکری بوده و رنگش صورتی است.ب صورت جامد بوده و به سهولت در آب قابل حل می باشد.

اکنون زمان آن رسیده است که ازمزیت های کود صورتی برای شما عزیزان بگوئیم:

  • سبب بالا بردن مقاومت گیاه در برابر آفت‌ها، حمله نماتدها وهمچنین عوامل بیماری‌زا می شود.
  • نقشی بسیار اثرگذار در جذب کردن نور آفتاب وهمینطورفتوسنتزدارد.
  • غنی درجهت تغذیه هرچه بهتر گیاه
  • موجب بالا بردن توانایی مقاومت گیاه در مقابل کم آبی و خشکی می شود.
  • ازقابلیت حل شدن در آب نیزبرخوردار است.

توزیع کننده کود صورتی KCL

خوب است بدانیدشرکت وارد کننده کود صورتی KCL،زرین کود مشهد بادارا بودن تجربه و سابقه ۱۲ سال واردات و  توزیع وهمینطورفروش کود صورتی KCL همچنان در خدمت خریداران می باشد.

اگر درخصوص قیمت بخواهیم صحبت کنیم باتوجه به نوسانات ارزی در کشور ویک سری معیار ها نظیرموارد زیر نمیتوان مبلغ قطعی را بیان نمود.

  • قیمت ارز در کشور
  • درصد تعرفه گمرکی حین ورود
  • فصل وارد شدن آن
  • قیمت تعیین شده ازآغاز تولید
  • قیمت حمل آن به وسیله ی واگن

امیدواریم مقاله فوق درخصوص کود صورتی KCL برای شما عزیزان سودمند واقع شود.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *