آخرین خبرها

فروش کود گوگرد برای مرکبات به قیمت کارخانه

کود گوگرد برای مزارع و باغاتی که خاک آن ها دارای PH بالایی بوده و اسیدیته خاک پایین است استفاده می شود. فروش کود گوگرد برای مرکبات به قیمت کارخانه و با عالی ترین کیفیت و از طریق مجموعه پردیس کود صورت می گیرد. علایم کمبود عنصر گوگرد در گیاهان به صورت رنگ پریدگی و زردی در برگ های جوان و نیز در قسمت های انتهایی گیاهان و درختان ظاهر می شود. کمبود این عنصر و مواد معدنی مهم در گیاه سبب کاهش رشد گیاه و کاهش کیفیت محصولات گیاهان و درختان می شود. اگر گیاه دچار کمبود گوگرد شود موجب تجمع ازت و یا نیتروژن غیر پروتینی در گیاه می شود که در صورت مصرف این گیاهان توسط حیوانات نشخوار به آن حیوانات زیان می رساند.

کود گوگرد برای مرکبات

کاربرد گوگرد در رشد گیاهان و درختان

گوگرد در گیاهان و درختان کاربرد های بسیاری دارد. گوگرد در گیاهان سبب رشد ریشه در گیاهان و درختان می شود و هم چنین سبب می شود تا روزنه ها باز شده و عمل فتو سنتز با بهترین راه ممکن صورت گیرد. گوگرد سبب تولید آمینواسید ها و پروتئین سازی در گیاهان و درختان می شود. هم چنین این عنصر در گیاه سبب می شود تا عمل تولید ویتامین های گروه ب به خوبی صورت گیرد. استفاده از کود گوگرد در گیاهان و درختان سبب سم زدایی و قارچ کشی و دور کردن حشرات از مزرعه ها و مزارع می شود.

کود گوگرد برای مرکبات

معرفی روش مصرف کود گوگرد برای مرکبات

استفاده از این نوع کود در باغات مرکبات سبب کاهش خاصیت قلیایی خاک می شود. در باغ های مرکبات این نوع کود به صورت چالکود در سایه اندازه درختان به ازای هر درخت یک کیلوگرم در ابتدای بهار استفاده می شود. استفاده از هر نوع کود شیمیایی کشاورزی در جهت اصلاح خاک های کشاورزی باید صرفا با توجه به آزمایشات انجام شده بر روی خاک و نیز نظر کارشناسان و مهندسان مجرب صورت گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مصرف کود گوگرد برای باغات مرکبات می توانید با شماره گیری شماره تماس های موجود در سایت پردیس کود با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

کود گوگرد برای مرکبات

تاثیر کود گوگرد بر درختان مرکبات

تاثیر کود گوگرد بر درختان مرکبات همانند سایر درختان و گیاهان می باشد. کود گوگرد برای مرکبات سبب افزایش پروتئین سازی و افزایش فعالیت فتوسنتز در درختان مرکبات می شود. این نوع عنصر سبب افزایش باردهی گیاه و افزایش کیفی محصولات نهایی مرکبات می شود. این نوع کود سبب کاهش خاصیت قلیایی خاک باغات مرکبات می شود.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد

قیمت کود گوگرد + مزایا و معایب کود گوگرد برای سیب زمینی

قیمت کود گوگرد | یکی از کودهای بسیار پرکاربرد در صنایع کشاورزی کود گوگرد است …

۲ نظر

  1. فرامرز زامیران

    سلام .برای مرکبات

    • سلام وقت بخیر
      بله گوگرد چهارمین عنصر مورد نیاز برای مرکبات هستش بعد از سه عنصر اصلی npk نیتروژن، فسفر، پتاسیم که عنصر غذایی ارزشمند برای بهتر شدن کیفیت میوه مرکبات هستش.
      که علاوه بر تقویت محصول از نظر طعم و مزه و حجم باعث دفع آفات و بیمارها میگردد. که کود گوگرد هم بصورت محلول پاشی و سیستم آبیاری درختان هم بصورت مخلوط با خاک و کودهای حیوانی به ریشه و اندام های هوایی گیاه مورد استفاده قرار میگیرد.
      که برای اطلاع از دیگر مزایای کود گوگرد کشاورزی و انواع گوگرد کشاورزی می توانید از دیگر مقالات سایت بهرمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *