آخرین خبرها

فروش کود کلرید پتاسیم ایرانی

کود کلرید پتاسیم ایرانی مانند دیگر کودهای کلرید پتاسیم، در واقع همان نمک پتاسیم است که آن را با علامت KCI نمایش می دهند. این کود یکی از پر فروشترین و مفیدترین کودها به شمار می رود که در کشاورزی فواید زیادی برای دانه و به دست آوردن محصول بیشتر و مرغوب تر دارد.

پتاسیم یک ماده مغزی بسیار مفید برای گیاهان است که دراین کود به دلیل وجود پتاس، به صورت موثری به گیاهان انتقال پیدا می کند و باعث رشد بهتر آن ها می شود. در کشور ما نیز کود کلرید پتاسیم به شکل مرغوبی تولید می شود و فروش کود کلرید به قیمت های مناسب و عمده توسط مراکز معتبر انجام می شود.

ویژگی کود کلرید پتاسیم ایرانی

کود کلرید پتاسیم ایرانی یکی از با کیفیت ترین انواع کود کلرید است که در کشور ایران تولید می شود. این کود مانند دیگر انواع کود کلرید پتاسیم جامد است و می توان آن را در آب حل کرد. همان طور که ذکر شد، این کود که همان نمک پتاسیم است، مزه شوری دارد. این کود در واقع یک نمک هالید فلزی است که بویی ندارد. ظاهر آن نیز یک حالت شیشه ایی و زجاجیه دارد که ممکن است سفید یا بی رنگ باشد. در واقع گاهی در کشور ایران برای بازدهی بهتر و کاربردهای مختلف آن را به رنگ سفید در می آورند. همچنین قیمت کود کلرید ایرانی بسیار پایین است.

تمام گیاهان برای رشد و میوه دهی نیاز به مواد غذایی مختلفی دارند که از طریق استفاده از انواع کودها می توان این مواد مغذی را در اختیار آن ها قرار داد. پتاسیم یکی از انواع مواد غذایی است که در خاک وجود دارد و می تواند یون های خاک را آزاد کند، اما بیشتر پتاسیم موجود در خاک هنگام آبیاری حل نمی شوند و در نتیجه نمی توانند نیاز گیاه را برطرف کنند. به همین دلیل کود کلرید پتاسیم ایرانی به صورت محلول در آب تولید می شود.

قیمت کود کلرید پتاسیم ایرانی

فروش کود کلرید در ایران به شکل های مختلف عمده و خرده فروشی انجام می شود که کشاورزان می توانند بر اساس نیاز خود با قیمت مناسب از فروشندگان کود کلرید پتاسیم ایرانی، این کود را تهیه کنند. کود کلیرد پتاسیم به دلیل ایمن که در میان کودها از قیمت بسیار پایینی برخوردار است در میان کشاورزان بسیار محبوب است. این در حالی است که قیمت کود کلرید ایرانی در مقایسه با انواع خارجی آن بسیار به مقرون به صرفه تر است. به این دلیل که هزینه های حمل و نقل و مسائل بین المللی از آن کم می شود و همچنین از تولید داخلی و خودکفایی کشور نیز حمایت می شود.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *