آخرین خبرها

فروش کود شیمیایی سولفات آمونیوم کریستالی

گیاهان زراعی و درختان برای رشد و افزایش باردهی خود نیاز به ماد معدنی دارند که خاک تامین کننده همه آن ها نیست و برای تامین آن ها باید از کود های کشاورزی استفاده کرد. جهت اطلاع از خرید و فروش کود شیمیایی سولفات آمونیوم کریستالی آن از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت پردیس کود با کارشناسان ما تماس بگیرید. سولفات آمونیوم یک نمک معدنی است که مهمترین مصرف و کاربرد آن در کود های کشاورزی است که شامل ۲۱% نیتروژن و ۲۴% سولفور می باشد. البته یکی دیگر از مصارف آن در صنعت نیز میباشد. کود شیمیایی سولفات امونیوم در جایی که گیاه به گوگرد نیاز داشته باشد بسیار لازم می باشد.

فروش کود شیمیایی سولفات آمونیوم

کود شیمیایی سولفات آمونیوم و آنچه باید در مورد آن بدانید:

عنصر نیتروژن یکی از عوامل و عنصر های موثر در رشد و کیفیت محصول دارد که نم توان از کاربرد آن در کود های شیمیایی غافل شد. نیتروژن پرمصرف ترین عنصر در گیاه می باشد و به صورت های اوره و نیترات و آمونیوم از طریق ریشه گیاهان جذب گیاه می شود و به برگ ها رسیده و سبب تولید اسیدآمینه ها و پروتئین می شود. کود شیمیایی سولفات آمونیوم از جمله کود هایی است که برای کاهش پی اچ خاک قلیایی و تامین عنصر هایی مانند گوگرد و نیتروژن استفاده می شود.

فروش کود شیمیایی سولفات آمونیوم

مصارف مختلف سولفات آمونیوم

سولفات آمونیوم کاربرد های زیادی در زندگی صنعتی و کشاورزی زندگی انسان امروزی دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم. همان طور که اشاره کردیم مهمترین کاربرد آن در تولید کود های کشاورزی است. از دیگر کاربرد های آن می توان به استفاده در تصفیه آب و فاضلاب و در صنعت چرم سازی اشاره کرد. استفاده در بخش نساجی، صنعت آبکاری، تهیه پودر آتشنشانی، و استفاده برای دامداری ها و مرغداری ها از دیگر کاربرد های آن می باشد.

فروش کود شیمیایی سولفات آمونیوم

فروش کود شیمیایی سولفات آمونیوم

مراکز زیادی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه عرضه و خرید فروش کود شیمیایی سولفات آمونیوم فعالیت می کنند. خریداران برای کسب سود بیشتر همیشه به دنبال خرید این نوع کود از خود تولید کننده می باشند. بنابراین اگر به دنبال خرید مستقیم و بدون واسطه کود شیمیایی سولفات آمونیوم هستید از طریق نمایندگان ما در شرکت پردیس کود اقدام نمایید. هم چنین می توانید با خرید محصولات به صورت عمده و در تناژ بالا از قیمت های مناسب سایت ما بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *