آخرین خبرها

فروش عمده کود سولفات آمونیوم برای پسته

کود سولفات آمونیوم از جمله کود های اسید زا بوده و برای خاک های ایرانی بهترین گزینه می باشد. کود سولفات آمونیوم برای پسته به صورت عمده و با نازل ترین قیمت و کیفیتی عالی از طریق شرکت پردیس کود به فروش می رسد. مزیت این نوع کود بر سایر کود های ازته، دارا بودن ازت آمونیاکی در این کود می باشد که این نوع ازت با صرف کم ترین انرژی توسط گیاه جذب شده و به مصرف متابولیسم گیاه می رسد.

همراه بودن گوگرد به شکل سولفات و ازت در این نوع کود سبب تغییر خاصیت قلیایی خاک و هم چنین جذب ریز مغذی هایی مانند روی، مس، آهن و منگنز توسط گیاه می شود. کود های اوره و سولفات آمونیوم از جمله کود های بسیار پر مصرف در باغات پسته می باشد.

کود سولفات آمونیوم برای پسته

نقش کود سولفات آمونیوم برای پرشدن مغز پسته

همان طور که اشاره شد کود سولفات آمونیوم برای پسته یکی از کود های پر مصرف بوده و بسیار برای باغات پسته ضروری می باشد. این کود علاوه بر این که دارای مواد معدنی مورد نیاز درختان گردو می باشد و سبب تغییر خاصییت قلیایی به خاصییت اسیدی می شود. کود سولفات آمونیم از زرد شدن برگ درختان جلوگیری می کند و سبب تامین سایر مواد معدنی و مغذی در گیاهان و درختان می شود.

دلیل زرد شدن برگ های درختان و گیاهان کمبود گوگرد در آن ها است که با استفاده از این کود این کمبود جبران می شود. جهت تهیه کود سولفات آمونیوم مستقیم و با کیفیت از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت شرکت پردیس کود اقدام نمایید.

کود سولفات آمونیوم برای پسته

مقدار مصرف کود سولفات آمونیوم برای پسته

کود سولفات آمونیوم برای پسته طی سه نوبت در طول فصل رشد در باغات پسته مورد استفاده قرار می گیرد. این نوبت ها شامل فروردین ماه، خرداد، شهریور و مهر بعد از برداشت کامل و پیش از خزان می باشد. البته این نوبت ها به صورت پیشنهادی می باشد و نمی توان به طور قطع گفت که باید حتما در این ماه ها استفاده شود.

کود سولفات آمونیوم در باغات پسته در ماه فروردین ۲۵۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم کود سولفات آمونیوم در هر هکتار، در ماه خرداد ۲۵۰ کیلوگرم کود سولفات آمونیوم در هر هکتار و در ماه شهریور و مهر ۲۵۰ کیلوگرم سولفات آمونیوم به همراه ۱۰۰ کیلوگرم نیترات کلسیم در هر هکتار از باغات پسته استفاده می شود. این نوع کود برای کشت هایی مانند مرکبات، انگور و پسته مناسب می باشد.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

صادرات بهترین سولفات آمونیوم ازبک

صادرات سولفات آمونیوم ازبک، امروزه به شکل گسترده به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان، توسط بازرگانان با تجربه انجام می شود، این حرکت، جزئی از فعالیت های اقتصادی ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *