آخرین خبرها

فروشنده سولفات آمونیوم ازبک وارداتی

مجموعه ما در فروش کود سولفات آمونیوم ازبک مربوط به کشاورزی با عالی ترین درجه کیفیت سابقه ای درخشان دارد و همیشه با توجه به شناخت نیاز بازار محصولاتی کاربردی را ارائه کرده است.

در این مدت بیشتر تمرکز و انرژی خود را بر روی به واردات کود سولفات آمونیوم ازبک و کلرور پتاس ازبک گذاشته ایم و توانسته ایم این محصول را با بهترین شرایط و قیمت مناسب، وارد کشور نموده و به بازار عرضه کنیم.

با وجود سال ها سابقه در عرضه این محصولات باز هم ما در پی کسب خدمات بهتر هستیم تا بتوانیم محصولات با قیمت بی نظیر را وارد بازار کنیم.

سولفات آمونیوم ازبک

راهنمایی خرید کود سولفات آمونیوم ازبک

سولفات آمونیوم ازبک یکی از بهترین وسایلی است که می توان برای محصولات کشاورزیی استفاده کرد زیرا موجب می شود نیتروژن و گوگرد مورد نیاز گیاه رو به صورت همزمان تامین نماید. و باعث رشد هرچه بهتر گیاهان و محصولات کشاورزی شود.

علاوه بر این کود سولفات آمونیوم در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند. و شما می توانید بسته به نیاز کوددهی محصولات کشاورزی خود آن را تهیه نمایید.

از آنجایی که کود سولفات آمونیوم ازبک دارای ۲۱% نیتروژن و ۲۴ درصد گوگرد می باشد و همچنین دارای دانه بندی کریستاله و دانه شکری است و ۱۰۰% محلول در آب است باعث صرفه جویی در مصرف کود می شود. که این نکته برای کشاورزان محترم بسیار اهمیت دارد.

شما با استفاده از کود سولفات امونیوم میتوانید راندمان کار خود را بالا ببرید و در زمان و مقدار کود های هم پوشان صرفه جویی نمایید.

کود سولفات آمونیوم نیتروژن و گوگرد را به اندازه به گیاه می رساند و از این رو باعث سلامت گیاه می شود و اینگونه گیاه می تواند محصولاتی سالم و بی نقص را تولید کند.

سولفات آمونیوم ازبک

مرکز پخش سولفات آمونیوم ازبک

مجموعه ما به پخش سولفات آمونیوم ازبک در سراسر کشور می پردازد و شما می توانید از بابت سالم بودن محصول و نحوه صحیح حمل و نقل اطمینان خاطر داشته باشید و هزینه حمل و نقل تا مقصد بر عهده مشتریان می باشد.

ما فروشنده مستقیم سولفات آمونیوم ازبک با عالی ترین درجه کیفیت در کشور می باشیم چرا که این محصول را کف واگن با تضمین آنالیز و برگه سبز گمرک به مشتریان خود ارائه می دهیم تا مشتریان ما از صحت و سلامت بار اطمینان خاطر را داشته باشند.

همچنین مجموعه ما دارای کادری مجرب و کار کشته بهره مند هستیم که از صفر تا صد سفارش و ارسال بار شما را به صورت عمده انجام می دهند.

شما خریداران محترم می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و در صورت تمایل ثبت سفارشات خود با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

درباره‌ی براکوئي

حتما ببینید

قیمت کود گوگرد 25 کیلویی مشهد

قیمت کود گوگرد ۲۵ کیلویی مشهد+ خرید از کارخانه گوگرد

 انواع کود گوگرد و کلوخه  ارزان شد. با توجه به محدودیت صادرات و افزایش عرضه، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *